Autor |
Wiadomość |
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2009-12-22, 08:58 [D2 ALL
] Nie wraca manetka kierunkowskazów.
|
|
|
Witam ponownie.Panowie mam takie utrapienie w mojej ósemce,a mianowicie nie wraca manetka kierunkowskazów w jedną stronę i bardzo mnie to irytuję bo muszę za każdym razem cofać go ręką.Moje pytanie jest takie,czy manetki wszystkie są takie same,a może jak jest tip w kierownicy (F1) to może jest coś inaczej dodam że chodzi o wersję z tempomatem.Dzięki z góry. |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-12-22, 14:27
|
|
|
rozbierz może się da naprawić, zmiana manetek (podłączenia elektryczne)
była zdaje się w 97mym |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2009-12-25, 09:35
|
|
|
Te manetki to są jakoś rozbieralne czy jedno razówka,raczej to drugie tak mi się wydaję. |
|
|
|
|
glinka
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 195 Skąd: morąg
|
Wysłany: 2009-12-25, 13:17
|
|
|
a po pełnym obrocie wraca do pozycji? |
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2009-12-25, 19:04
|
|
|
Kolego dzisiaj sprawdzałem i nie wraca po pełnym obrocie. |
|
|
|
|
glinka
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 195 Skąd: morąg
|
Wysłany: 2009-12-25, 20:48
|
|
|
najlepszym rozwiązaniem bedzie wymiana na inny mechanizm popytaj na szrotach napewno cos mają tylko ciekawe ile wycenią za takie cudo |
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2009-12-26, 10:16
|
|
|
Właśnie chciał bym wymienić to ustrojstwo tylko nie wiem czy wszystkie od A8 są takie same. |
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
Wysłany: 2009-12-27, 12:09
|
|
|
Jeżeli mechanizm sie rozsypał, a nic innego nie wchodzi w gre, to pomoże tu tylko wymiana. Raczej nie wymienisz samego kierunku, bo jest to cały element zwany przełącznikiem zespolonym, do nabycia na alledrogo np. http://www.allegro.pl/ite...r_lifting.html. Z tym że musiałbyś najlepiej poszukać częsci po numerze, wtedy będzie 100 pewne że nic Cie nie zaskoczy przy montażu ;-) |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2009-12-27, 15:46
|
|
|
Wiem że to jest wszystko zespolone i tylko wymiana w całości,może ktoś ma jakieś numery bo nie chcę mi się rozbierać wszystkiego dwa razy.Według Etki to są trzy numer ale różnią się literką na końcu. |
|
|
|
|
|