|
Autor |
Wiadomość |
VAGowner
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy Wiek: 55 Dołączył: 12 Sty 2016 Posty: 483 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: 2016-04-12, 12:11 [D2 preFL ALL
] sposób mocowania wspornika 4D0821137
|
|
|
Szanowni koledzy!
Proszę o pomoc - w jaki poprawny sposób mają być zamocowane (przykręcone) wsporniki stabilizujące mocowanie zderzaka oraz ramę chłodnicy (wzmocnienie przednie).
Po zdjęciu zderzaka w mojej A8 każdy z nich był przykręcony w inny sposób:
- lewy (4D0821137 AF) - do tylnej części ramy chłodnicy (konieczność kręcenia kluczem z wnętrza komory silnika)
- prawy (4D0821138 C) do przedniej części ramy chłodnicy (odkręcanie z zewnątrz auta - po zdjęciu zderzaka)
Spróbowałem przykręcić ten lewy (strona kierowcy) na zewnątrz - było ciężko dopasować - a chciałbym, żeby było tak jak powinno być (przy wyjeździe z fabryki). |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-04-14, 22:13
|
|
|
VAGowner napisał/a: | Proszę o pomoc - w jaki poprawny sposób mają być zamocowane (przykręcone) wsporniki stabilizujące mocowanie zderzaka oraz ramę chłodnicy (wzmocnienie przednie).
(...)
Spróbowałem przykręcić ten lewy (strona kierowcy) na zewnątrz - było ciężko dopasować - a chciałbym, żeby było tak jak powinno być (przy wyjeździe z fabryki). |
Prawy jest przykręcony niewłaściwie - powinien być tak jak po drugiej stronie, od wewnątrz. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
VAGowner
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy Wiek: 55 Dołączył: 12 Sty 2016 Posty: 483 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: 2016-04-15, 15:56
|
|
|
Sprawdzałeś w swoim, czy tak dedukujesz?
Na razie przykręciłem ten lewy na zewnątrz - śruby obydwóch można kręcić teraz od zewnątrz.
Na ETCE nie można było wydedukować, może znajdę to na ELSIE. |
_________________
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-04-15, 16:22
|
|
|
VAGowner napisał/a: | Sprawdzałeś w swoim, czy tak dedukujesz? |
Nie sprawdzałem w swoim bo nie mam D2 tylko D3... i nie dedukuję ale tak po prostu wydaje mi się że wiem |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-04-15, 16:35
|
|
|
Kolego na 100% jest tak jak Foss pisze.
|
|
|
|
|
VAGowner
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy Wiek: 55 Dołączył: 12 Sty 2016 Posty: 483 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: 2016-04-18, 08:31
|
|
|
Dziękuję za pomoc.
A swoją drogą na tej fotografii powyżej silnik V8 w benzynie ze skrzynią manualną? Czyżby S8 D2 lub swap indywidualny? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-04-18, 13:43
|
|
|
VAGowner napisał/a: | Dziękuję za pomoc.
A swoją drogą na tej fotografii powyżej silnik V8 w benzynie ze skrzynią manualną? Czyżby S8 D2 lub swap indywidualny? |
Tak kolego to jest S8 D2 w manualu. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang
Prywatność. |