Autor |
Wiadomość |
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2009-10-14, 22:16
|
|
|
To co ponoć działa w liftowej nie działa w przed. Więc pozostaje VAG. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
wojti_sopot
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: A8
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Wrz 2009 Posty: 152 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2009-10-15, 20:57
|
|
|
Witam
VAG. |
|
|
|
|
sebamac-kg
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Q Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebek
Jeżdzę: CCCO
Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 29 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2009-10-16, 12:59
|
|
|
Sa i kasowniki samej inspekcji... bodajze na inspekcje 15, 30, 120k. |
|
|
|
|
|
|
|
kuczlaw [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-10-17, 08:09
|
|
|
sebamac-kg napisał/a: | Sa i kasowniki samej inspekcji... bodajze na inspekcje 15, 30, 120k. |
To podaj link lub napisz jak można to zrobić bo z tego co ja wiem w wersji przedliftowej tylko VAG |
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|
|
|
sebamac-kg
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Q Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebek
Jeżdzę: CCCO
Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 29 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2009-11-07, 13:35
|
|
|
Dysponuje takim kasownikiem, 3 przyciski.
Zacytuje z aukcji: "Przedmiotem aukcji jest profesjonlany kasownik przeglądów oraz inspekcji olejowych OIL SERIVCE / INSPEKCJA do VW/AUDI/SEAT/SKODA. Pasuje do samochodów VW/AUDI/SEAT/SKODA bez CAN. Po podłączeniu urządzenia do samochodu przez gniazdo diagnostyczne przegląd i serwis olejowy kasuję się za pomocą przycisków umieszczonych na urządzeniu. Przyrząd nie wymaga laptopa lub komputera PC. Jest to samodzielne urządzenie. "
Przykladowy link: http://moto.allegro.pl/it..._skoda_hit.html |
|
|
|
|
jajopn
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39 Dołączył: 15 Wrz 2009 Posty: 24 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2010-02-07, 14:33
|
|
|
Czy może ktoś dokładnie opisać jak usunać vag'iem napis servis z wyswietlacza |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
|
|
|
|
jajopn
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39 Dołączył: 15 Wrz 2009 Posty: 24 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2010-02-07, 17:18
|
|
|
Wielkie dzięki oto mi chodziło |
|
|
|
|
|
|
|
ziege36
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44 Dołączył: 04 Sty 2010 Posty: 68 Skąd: Oława
|
Wysłany: 2010-02-08, 18:03
|
|
|
a w 98 roku da rade skasowac za pomoca tylko zegarów czy juz trzeba pod kompa sie podpinac i jezeli da sie rade to jak zrobic insp oleju :lol: :lol: |
_________________ audi forever
sprzedam KAWASAKI 636 z 2002 roku 11 tys |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2010-02-09, 00:38
|
|
|
Poliftowe, więc modelowo 99-02 |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
greg26
Moje A8
Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy Wiek: 34 Dołączył: 11 Lut 2010 Posty: 385 Skąd: GA
|
Wysłany: 2010-02-25, 19:00
|
|
|
Może ktoś napisać jak w wersji poliftowej usunąć inspekcję bez podłączania komputera,czyli poprzez przyciski na desce? |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
|
|
|
|
|
|
|
greg26
Moje A8
Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy Wiek: 34 Dołączył: 11 Lut 2010 Posty: 385 Skąd: GA
|
Wysłany: 2010-02-25, 21:10
|
|
|
Dziękuję kolego,za kilka tysięcy kilometrów skorzystam z tej instrukcji i mam nadzieję,że zadziała. :-) |
|
|
|
|
|