Autor |
Wiadomość |
Jarek1988
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D2 i Octavia I
Wiek: 36 Dołączył: 08 Gru 2013 Posty: 224 Skąd: LUB
|
Wysłany: 2017-12-08, 13:52 [D2 preFL ALL
] Wahacze zbieżności
|
|
|
Zakładam temat w celu konsultacji, może ktoś ostatnio wymieniał wahacze zbieżności. Pacjent to A8 D2 Prefl i wahacze zbieżności firmy Delphi. Po zamontowaniu z jednej strony tuleje jakby u góry przylegały zbyt mocno natomiast u dołu nie (wygląda jakby były za mocno naprężone). Mechanik jak wymienił zwrócił na to uwagę. Ustawiałem zbieżność, geometrię, kąty i wszystko co tam jeszcze potrzeba w dwóch firmach (z czego jedna polecana i znana w Lublinie) i wszystko jest ok, samochód nawet przy dużych prędkościach prowadzi się jak po sznurku. Tylko wizualnie wygląda jakby te tuleje były za mocno naprężone. Może ten typ tak ma? Wymieniał ktoś ostatnio te wahacze w przedlifcie? |
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
Wysłany: 2017-12-11, 09:48
|
|
|
Ostatnio wymieniałem całe zawieszenie i ustawianie zbieżności oczywiście które trwało około 1,5h . wszystko jest ok z tym że mechanik poprosił aby po 1000 przyjechać to sprawdzi wszystko jeszcze raz i w razie potrzeby skoryguje ,jak na razie jazda jak po sznurku jak to ująłeś . |
|
|
|
|
|
|
|
Jarek1988
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D2 i Octavia I
Wiek: 36 Dołączył: 08 Gru 2013 Posty: 224 Skąd: LUB
|
Wysłany: 2017-12-11, 17:56
|
|
|
Jakie wahacze zbieżności montowałeś? |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-12-11, 19:23
|
|
|
Jarek1988 napisał/a: | firmy Delphi | - firma niskich lotów to co się dziwisz |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
Wysłany: 2017-12-12, 10:10
|
|
|
Nie koniecznie podzespoły (wysokich lotów) czyli te droższe będą lepszej jakości. Może lepiej wykonane ale czy lepsze ? tego bym nie powiedział .Montowałem drogie podzespoły i nawet 3 miesięcy nie wytrzymały ,a zamienniki tańsze i owszem ,i to nie przypadek .Nie mile wspominam ; Febi i TRW |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-12-12, 17:00
|
|
|
w dobie towaru z chin to nic dziwnego że tak jest
ja kiedyś tuleje febi do escorta gościowi zapodałem i efekt był taki że nie dało się ustawić zbieżności po przejechaniu się zawsze było inaczej taka dobra guma
Ale dylemat człowiek ma dość spory co wybrać aby potem oczyma nie świecić
Te twoje tuleje producenta miałem w scorpio i po 1 miesiącu na badaniu powiedzieli że są już do wymiany |
|
|
|
|
marcin1983
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2, A6 C4
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Mar 2015 Posty: 103 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2021-06-01, 19:26
|
|
|
Odkopie trochę temat. Muszę wymienic wahacz zbieżność z prawej strony. Wydaje się że siedzi jeszcze od nowości. U mnie jest wahacz że sworzniem czy będzie pasować ten nowszy bez problemu czyli z dwoma tulejkami? |
|
|
|
|
|
|
|
|