Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB Pomógł: 26 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 726 Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2013-02-13, 09:39
regenaracja jest powiązana ze stopniem uszkodzenia kolektora, jeśli umarł aktuator/nastawnik (sterownik) to można go śmiało wymienić i kupić w aso jako osobną część natomiast uszkodzenie mechaniczne wiąże się z dorabianiem nowych cięgien i ponownym tulejowaniem przepustnic co jest cholernie trudne ale wykonalne gdy ma się dostęp do tokarko frezarki plastiku.
btw strona prawa jest białym krukiem i wręcz nieosiągalna
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum