Autor |
Wiadomość |
qBoss
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Ernest
Jeżdzę: B3, V8 44q , D3 TDI
Dołączył: 20 Gru 2017 Posty: 19 Skąd: Kotlina Kłodzka
|
Wysłany: 2017-12-21, 19:32 [D3 04 4.0TDI
] Self test zagarów na krótkim kodowaniu.
|
|
|
Witam, interesuje mnie opcja self test zegarów, mam zegary rocznik 2004 +-... brak w nich kodowania długiego, jakaś porada? |
_________________ quattro
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-12-21, 19:42 Re: Self test zagarów na krótkim kodowaniu.
|
|
|
qBoss napisał/a: | ... jakaś porada? |
Zmienić zegary. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2017-12-21, 19:56
|
|
|
Zmień też rocznik w profilu bo coś mi nie pasuje 4.0 w dieslu |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
qBoss
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Ernest
Jeżdzę: B3, V8 44q , D3 TDI
Dołączył: 20 Gru 2017 Posty: 19 Skąd: Kotlina Kłodzka
|
Wysłany: 2017-12-21, 20:22
|
|
|
Zegary z ta funkcja maja odpowiedzi numer czy wystarczy ze np. będą po jakimś tam roku produkowane? Imo jest w nich? Czy tylko ochrona komponentu... jest jakiś sprzęt co to ruszy? |
_________________ quattro
|
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5138 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2017-12-21, 20:27
|
|
|
Zegary po 2 liftingu. Uwazaj co kupujesz, bo jak masz ACC to musza byc pod ACC itp.
Wystarczy zdjac CP. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
szik
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D3 /A6 C6
Pomógł: 1 raz Wiek: 52 Dołączył: 14 Kwi 2016 Posty: 62 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2017-12-22, 16:23
|
|
|
self test po 2 lifcie tylko w S8
Mam licznik 2009 full z acc i nie ma tej opcji |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5138 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2017-12-22, 19:12
|
|
|
A sprawdzales kodowanie ? |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
qBoss
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Ernest
Jeżdzę: B3, V8 44q , D3 TDI
Dołączył: 20 Gru 2017 Posty: 19 Skąd: Kotlina Kłodzka
|
Wysłany: 2018-01-07, 17:51
|
|
|
Panowie, kupie taki licznik.
Może być anglik? przełożyłbym tarcze ze swojego.
Jaki interfejs ogarnia CP w D3 ? |
_________________ quattro
|
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5138 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2018-01-07, 19:11
|
|
|
qBoss napisał/a: | Jaki interfejs ogarnia CP w D3 ? |
Np. ABRITES Diagnostics |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
qBoss
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Ernest
Jeżdzę: B3, V8 44q , D3 TDI
Dołączył: 20 Gru 2017 Posty: 19 Skąd: Kotlina Kłodzka
|
Wysłany: 2018-01-09, 12:52
|
|
|
Ponawiam info o chęci kupna takiego licznika do tdi.
A jakis interfejs a alle.... ktos juz testował co ogarnia CP ??? |
_________________ quattro
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2018-01-09, 13:54
|
|
|
qBoss napisał/a: | A jakis interfejs a alle.... ktos juz testował co ogarnia CP ??? |
Interfejs diagnostyczny to jedno a sprzęt do usuwania CP to właściwie drugie.
Piszę tak dlatego, że cena za te urządzenia jest diametralnie różna.
Do diagnostyki spokojnie wystarcza VCDS
Do zdejmowania CP już kolega powyżej napisał. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
|