Autor |
Wiadomość |
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2013-11-26, 22:46
|
|
|
Ustawić piąty cylinder w górze, czyli na kole pasowym z przodu na wycięcie, zdjąć dekle i ustawić pasek w taki sposób, aby zgrywały się znaczki na wałkach i półpanewkach. |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
|
|
|
fsport
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 40 Dołączył: 20 Paź 2015 Posty: 27 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-10-24, 18:43
|
|
|
Panowie proszę o pomoc .
Silnik 3.7 terkotal łańcuch na nastawniku przy odpaleniu ...
Zaczym się zorientowałem doszło do sytuacje gdzie auto przestało palić na 7 cylinder .
Zdj .1
Kolejne pytanie czy nastawnik można wymienić bez wyciągania silnika .
Dwa czy i w jaki sposób się ustawia owy nastawnik tak żeby się wszystko zgrywało są tam jakieś znaczniki ?
2015-10-24 19.40.44.jpg
|
|
Plik ściągnięto 5369 raz(y) 82,77 KB |
2015-10-24 19.41.15.jpg
|
|
Plik ściągnięto 5369 raz(y) 73,68 KB |
|
_________________ Z BMW NA AUDI |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-10-24, 18:56
|
|
|
Kolego zachęcam do szerszej lektury forum-nastawnik nie ma wiele wspólnego z brakiem zapłonu na garku. jak trzepnie to po głowicy. oczywiście że sie da wymienic bez wyciagania silnika a nawet bez wyciagania głowicy a nawet bez zwalania rozrzadu Ale o tym szerzej na forum. |
|
|
|
|
McBoss
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: McBoss
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 11 Mar 2012 Posty: 109 Skąd: KO
|
Wysłany: 2017-07-27, 13:30
|
|
|
U mnie pojawia sie blad:
17942 - Camshaft Timing Adj. Bank2 (N208)
P1534 - 001 - Short to Plus - MIL ON
Napinacz do wymiany czy moze tylko lancuszek do ustawienia? Ponizej logi z grupy 090, 093, silnik rozgrzany (90st).
Grupy 090, 093: http://vaglog.pl/log-090_093_M44527O.html |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
McBoss
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: McBoss
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 11 Mar 2012 Posty: 109 Skąd: KO
|
Wysłany: 2017-07-28, 16:09
|
|
|
Zrobilem log dynamiczny, ale VagComem, a nie VCDSem. Nie zawsze laczy mi sie z ECU silnika i dzisiaj tez nie mial ochoty
Nie wiem czy sie nadaje ten log:
Grupy 090, 093: http://vaglog.pl/log-090_093_x8mD0.html
[ Dodano: 2017-08-18, 19:48 ]
Żeby cewkę napinacza wymienić musze go całego wyciągnąć czy obejdzie się bez demontażu?? |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2017-08-18, 19:15
|
|
|
McBoss napisał/a: | Żeby cewkę napinacza wymienić musze go całego wyciągnąć czy obejdzie się bez demontażu?? |
tylko wtyczka i dwa torxy |
|
|
|
|
McBoss
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: McBoss
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 11 Mar 2012 Posty: 109 Skąd: KO
|
Wysłany: 2017-08-20, 17:05
|
|
|
moze ma ktos na sprzedaz sama cewke do lewego napinacza?? |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
McBoss
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: McBoss
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 11 Mar 2012 Posty: 109 Skąd: KO
|
Wysłany: 2017-09-09, 14:02
|
|
|
U mnie temat zakonczony pomyslnie po wymianie cewki napinacza :-) |
|
|
|
|
|
|
|
Piolo
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotrek
Jeżdzę: A6 C5 /A8 D3
Dołączył: 09 Kwi 2017 Posty: 1 Skąd: Dolny Śląsk
|
Wysłany: 2017-12-11, 21:44
|
|
|
Witam. Też przerabiałem temat z cewką nastawnika, jakiś czas był spokój a teraz przy odpalaniu na zimnym coś zagrzechocze, przez sekundę czy dwie, poza tym zauważyłem że nie zawsze ale nie raz po zgaszeniu silnika jest luźny w górnej części pasek rozrządu, jak silnik pracuje jest napięty, mechanik twierdzi że przyczyną tego może być napinacz paska, ponoć lubią się pierniczyć, co za tym idzie może być to tez przyczyną tego grzechotania. Nie wiem ile w tym jest prawdy. |
_________________ piolo |
|
|
|
|
|