Autor |
Wiadomość |
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-07-10, 06:21 [D3 03 4.2MPI/LPG
] Nie zapala, rozrusznik nie kręci.
|
|
|
Witam
Mam taki problem że dziś rano moje D3 nie odpaliło
Nie ma znaczenia czy z przycisku czy z kluczyka, nie dzieje się nic, słychać tylko przez 1-2s taki szum w momencie próby odpalenia i tyle.
Rozrusznik nie kręci w ogóle.
Wcześniej już miałem taki problem raz ale po 5min odpalił i od tej pory na strzała
Dziś znowu odmówił posłuszeństwa,
vag pokazał:
16999 - Output for Starter Relay: Open Circuit
P0615 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent
19510 - Starter Will Not Turn: Jammed or Electrical Malfunction
P3054 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
skasowałem ale i jak próbuję odpalić to wywala mi błąd, tego drugiego o zablokowaniu się już nie.
16999 - Output for Starter Relay: Open Circuit
P0615 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent
przekaźnik rozrusznika może być winien jeśli tak to gdzie on się znajduje ?
czy może od razu rozrusznik na stół ? |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-07-10, 07:52
|
|
|
drago_o napisał/a: | Ja myślę, że skoro już tak miałeś to problem nie będzie w samym rozruszniku. Szukałbym po instalacji i przekaźnikach. | to jest całkiem możliwe bo dziś było dość wilgotno na zewnątrz (nie pamiętam jak było wcześniej)
Może jakaś podpowiedź jak leci okablowanie do rozrusznika ? gdzie szukać ? może masa zaśniedziałą czy cos.
Sprawdziłbym czy w ogóle jest tam prąd podczas próby odpalenia... |
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-07-10, 08:22
|
|
|
A Ty wiesz gdzie ten rozrusznik jest, że tak ochodzo chcesz go sprawdzac ?
Ja sugeruję poczekac az się ociepli, sprobowac odpalic samochod i jesli zapali to czym predzej udać się gdzieś gdzie Ci ten rozrusznik wyjmą i zregenerują.
To że ECU zgłasza błąd przekaźnika nie zawsze oznacza, że to w przekaźniku jest problem. Wystarczy że elektromagnes w rozruszniku padnie i ECU wlasnie takim błędem sypnie (czyli otwarym obwodem wyjscia przekaźnika rozrusznika) |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2015-07-10, 08:23
|
|
|
Sprawdź aku najpierw... Może ma przerwę albo coś? U mnie jak padł aku to wszystko działało a silnika jużnei odpaliłem mimo, że np elektryczna klapa chodziła i to bez przeszkód... Niestety instalacji i przekaźników nie znam za bardzo... |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-07-10, 08:32
|
|
|
Wiem że żeby wyjąć rozrusznik jest przepier..... I jeszcze trochę ale mam brata mechanika podnośnik i wszystkie potrzebne narzędzia.
Dla tego nie oddam auta partaczom wolę zrobić sam.
Aku sprawdzić po prostu miernikiem? |
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-07-10, 10:09
|
|
|
Miernik wiele nie powie. Masz jak go wyjąć i podladowac teraz ? Nie wydaje mi sie zeby to byl problem akumulatora akurat ale sprawdzic zawsze warto. |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-07-10, 11:14
|
|
|
Bugalon napisał/a: | Miernik wiele nie powie. Masz jak go wyjąć i podladowac teraz ? | a nie mogę go podłączyć tak jak jest w aucie ?
Jak wrócę do domu po 16 to wezmę ją na lawetę i zawiozę do brata na warsztat. Wcześniej jeszcze zobaczę (może zapali) i będę szukał przyczyny.
Dzięki wszsytkim którym się chciało napisać i podsunąć przyczyny awarii
takie pytanie czy jak będę wciągać auto na lawetę to trzeba w "car -> setup" zmienić ustawienie zawieszenia ?? |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-07-10, 18:54
|
|
|
PROBLEM ROZWIĄZANY:
5h i pierwsza operacja wyciągania rozrusznika z D3 4.2V8 za mną
gdyby nie bracia i browary to bym przy tym odjechał,
sporo z oksydowana masa na rozruszniku + trochę główny prądowy, po wyczyszczeniu rozrusznik śmiga bardzo ładnie. Wg mnie to był przyczyna. Chociaż brat mówi że zawaliłem bo mogłem zrobić rozrusznik i miałbym już święty spokój i milion % pewności.
Ale auto na weekend potrzebne więc poskładane.
Jakby ktoś z okolicy kiedyś miał podobny problem, zapraszam, się ogarnie w połowę tego czasu bo doświadczenie i patent już jest |
|
|
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2015-09-05, 19:48
|
|
|
no i mnie dopadło...........
Od wtorku miałem problemy z odpaleniem,to znaczy odpalająć auto z przycisku auto odpala dopiero po 5 sekundach,to samo po z kluczyka - od razu kontrolka EPC
Nigdy wcześniej się z tą przypadłością się nie spotkałem.
Dzisiaj rano chcąc odpalić auto również odpaliło po 5 sekundach,zgasiłem i chciałem ponownie spróbować odpalić autko i ani drgnął ,nawet z kluczyka
zaraz bieg po lapka do domu i to wywaliło :
Address 01: Engine
-19510 - Starter Will Not Turn
P3054 - 001 - Jammed or Electrical Malfunction
Address 61: Battery Regul. :
02256 - Quiescent Current
001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 7
po skasuwaniu błędów autko odpaliło normalnie,jeżdziłem dzisiaj cały dzień ,miałem kilka postoi i za każdym razem wszytsko było w porządku.
Pewnie też czeka mnie wymiana rozrusznika,kupować używkę? ,jaka cena nowego?? |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-09-05, 19:49
|
|
|
Jak rozrusznik to rob regeneracje bo nowy drogi a uzywka to uzywka. |
|
|
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2015-09-05, 19:59
|
|
|
Apophis napisał/a: | Jak rozrusznik to rob regeneracje bo nowy drogi a uzywka to uzywka. |
to trzeba będzie kupić taki już zregenerowany,a swój później oddać do regeneracji i będzie zapas.
Jaka cena zregenerowanego??? mniej-więcej. |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-09-05, 20:34
|
|
|
jordan233 napisał/a: | Jaka cena zregenerowanego??? mniej-więcej.
| różnie tą regenerację robią, lepiej oddać samemu do sprawdzonego warszatatu który się strikte tym zajmuje i mieć spokój i pewność |
|
|
|
|
|
|
|
VanDyke
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 783 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-09-07, 05:00
|
|
|
Nowy rozrusznik - 2600zł. |
_________________ Kontakt: nick + @wp.pl |
|
|
|
|
|