Autor |
Wiadomość |
jacek66
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronick
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jacek
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 58 Dołączył: 01 Paź 2017 Posty: 32 Skąd: tomaszów maz
|
Wysłany: 2018-10-08, 21:41 [D3 02 3.7MPI/LPG
] demontaż maglownicy
|
|
|
Panowie jak w tytule potrzebuję porady jak wyjąć maglownice bo mi stuka i chciałbym ją oddać do regeneracji tylko nie wiem jak się za to zabrać jakie kluczę będę potrzebował na co zwrócić uwagę najlepiej jakiś manual będę wdszięczy |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2018-10-09, 19:23
|
|
|
Daj maila na PW |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-10-09, 21:09
|
|
|
Marcin2013 napisał/a: | Daj maila na PW |
a czy to jakaś tajemnica, że nie można tu dla potomnych załączyć jakiejś instrukcji ?
Zasada demontażu czy też późniejszego montażu jest taka sama jak w D2 ... czyli dla ogarniętej osoby ok. 30 min bez wyjmowania silnika, jak to już tu czytałem
odkręcasz końcówki, węże wspomagania po lewej stronie, wewnątrz auta, pod kolumną odkręcasz śrubę od krzyżaka..
Maglownica trzyma się na 3 śrubach, dwie z lewej i jedna z prawej strony. Problem jest jedynie z jedną śrubą z lewej strony (ta wewnętrzna nr 5 z lewej). Można z kanału na przedłużkach lub jak ktoś ma sprawne ręce to od strony nadkola też się dojdzie... cała maglownica ładnie wychodzi z lewej strony.
Trzeba przy tym uważać na kabel idący do zaworu servotronic aby go nie zerwać.
to tak na szybko. Może ktoś załączy szczegółową instrukcję, bo ja posiadam tylko w języku niemieckim i za dużo tego by tłumaczyć |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2018-10-09, 21:17
|
|
|
CINEK napisał/a: | Marcin2013 napisał/a:
Daj maila na PW
a czy to jakaś tajemnica, że nie można tu dla potomnych załączyć jakiejś instrukcji ? |
Można, ale jest kilka stron w pdf nie wiem jak załączyć do posta |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-10-09, 21:20
|
|
|
a jako załącznik nie przejdzie "prześlij plik" ? spróbuj ewentualnie jako zdjęcia |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2018-10-09, 21:27
|
|
|
Chyba się da ale proste.
maglownica.pdf
|
Pobierz Plik ściągnięto 944 raz(y) 428,75 KB |
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-10-09, 22:57
|
|
|
Nooo baja
Teraz tylko brac i demontować |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2018-10-10, 19:27
|
|
|
CINEK napisał/a: | czyli dla ogarniętej osoby ok. 30 min |
Sądząc po opisie to 30 min zajmie samo czytanie |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-10-10, 20:13
|
|
|
Cytat: | Sądząc po opisie to 30 min zajmie samo czytanie |
nieee no co Ty nie ma tragedii. Za pierwszym razem zejdzie się trochę dłużej, ale później to już raz - dwa |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
jacek66
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronick
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jacek
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 58 Dołączył: 01 Paź 2017 Posty: 32 Skąd: tomaszów maz
|
Wysłany: 2018-10-11, 16:31
|
|
|
Dziękuję za porady i wskazówki wyjęcia magla niebawem będę miał wolne to się wezmę za wymontowanie ,a jeszcze jedno pytanko jaki zakład byście polecali co regeneruje maglownice |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2019-11-27, 18:05
|
|
|
jacek66 napisał/a: | Dziękuję za porady i wskazówki wyjęcia magla niebawem będę miał wolne to się wezmę za wymontowanie ,a jeszcze jedno pytanko jaki zakład byście polecali co regeneruje maglownice |
I jak tam wymieniłeś magiel ? łatwo poszło ? |
|
|
|
|
jacek66
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronick
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jacek
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 58 Dołączył: 01 Paź 2017 Posty: 32 Skąd: tomaszów maz
|
Wysłany: 2019-12-15, 07:15
|
|
|
trochę utrudnione dojście do śrub żeby odkręcić od budy trochę trzeba się na gimnastykować reszta nie jest tak źle |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2020-11-22, 15:28
|
|
|
jacek66 napisał/a: | trochę utrudnione dojście do śrub żeby odkręcić od budy trochę trzeba się na gimnastykować reszta nie jest tak źle |
No właśnie da radę beż odkręcania katów ? |
|
|
|
|
|