Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[A8 D3] Pneumatyka - Basic Setting No or Incor. 01437 :(  
Autor Wiadomość
tomekRz 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lut 2016
Posty: 18
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-09-19, 09:23   [A8 D3] Pneumatyka - Basic Setting No or Incor. 01437 :(

Witam panowie, ostatnio podczas poziomowania VCDS-em zabrakło mi prądu, bateria w laptopie była niestety niesprawna.

Po wyjściu z VCDS-a w aucie zapaliła się żółta kontrolka ze strzałkami.

Rozumie, że coś popierniczyło w ustawieniach sterownika? O ile rozumie to brak wartości przyuczonych.

Mój kompresor już wyziewał ducha i nie wiem czy nie padł teraz do tego już całkiem, ponieważ jak wchodzę ponownie w kalibracje, załącza się kompresor, i nic nie podniesie auta, nie mogę podac wartości odczytu danego koła bo pojawia się error w okienku który wskazuje dane koło.

Podczas kolejnego odczytania błędu, dochodzi do wymienionego wyżej 1583 - Leak in System Detected.

Podejrzewam ze właśnie od kompresora. Szczelność była przeglądana wcześniej, uchodziło powietrze przy wejściu przewodu do lewego przedniego miecha, problem został usunięty.

Drodzy forumowicze, proszę o pomoc, bo wiem, że jak sam, problemu nie rozwiąże to rzeszowskie serwisy będą się uczyć na moim przypadku.

Mam dostęp do VCDS ale poza poziomowaniem i podstawowymi rzeczami nie znam go za bardzo.

Teraz po odpaleniu samochodu od razu zapala się kontrolka żółta, auto stoi nisko, kompresor się nie włącza, w menu nie mam możliwości podnieść auta ani zmiany ustawień.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-09-19, 10:57   

Jeśli załącza się kompresor a nie idzie do góry to gdzieś musi być wyciek. Im szybciej go zlokalizujesz tym szybciej się z tym uporasz. Każdorazowa próba kalibracji i jej niedokończenie = błąd zawieszenia i poziomowania świateł(świecą na maksa w ziemię). Dopiero jak ją poprawnie dokończysz to błędy znikną. Zacznij od diagnozowania wycieku. Czy któreś z kół wyraźnie jest najniżej? Auto opada po czasie? Czy cokolwiek się podnosi po załączeniu kompresora?
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
tomekRz 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lut 2016
Posty: 18
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-09-19, 11:19   

Dziękuję za zainteresowanie tematem.

Nic nie jest niżej, autko opadało wcześniej ale już uporałem się z wyciekiem i jest szczelne. Mimo to, kompresor pracuje po wejściu w poziomowanie VCDS ale nie jest w stanie podnieść ani milimetra i stąd nie jestem chyba w stanie wypoziomować. Próbować podmienić kompresor jeśli nie zobaczę od spodu żadnego wycieku? Czy VCDS może wyrzucać błąd wycieku jesli kompresor pracuje a nie robi ciśnienia?
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-09-19, 12:04   

Odłącz rurkę kompresora z rozdzielacza i zobacz czy dmucha. Najprościej. Jeśli dmucha to po kolei zatykaj pozostałe rurki i zobacz gdzie biegnie przewód. Jeśli to nic nie zmieni i nigdzie nie ucieka może rozdzielacz nie otwiera? Są raczej solidne i mało się psują. Sprawdź wtyczkę... są tanie więc możesz pokusić się na początek o podmianę na używkę. No jest co testować.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
tomekRz 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lut 2016
Posty: 18
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-09-19, 12:22   

Ok, powiedz mi, bo nie mam dostępu do kanału ale mam dostęp do podnośnika, czy przy podniesionym aucie, i zablokowanym zawieszeniu (koła w dole w powietrzu) jestem w stanie coś sprawdzić? Najlepiej byłoby jakbym miał dostęp do kanału, ale na te chwile nie mam.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-09-19, 12:28   

Ogólnie podnieś koło przednie lewe, zdemontuj nadkole przednie i tylne, załóż koło o na lifcie już możesz coś tam grzebać na ziemi.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
tomekRz 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lut 2016
Posty: 18
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-09-19, 12:43   

Niestety nie dam na lift ( zawiecha w góre) bo nie mam możliwości wyboru, a auto stoi nisko, taka gleba sie zrobiła po nieudanym poziomowaniu. W załączniku.

 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-09-19, 12:57   

Zablokuj zawieszenie i podnoś najlepiej na dwa lewarki... Jeden normalnie za uchwyt do podnoszenia a drugim pod wahacz aby się amor nie wysuwał. Zrzucisz koło, nadkola, założysz koło i rękę jakoś tam wciśniesz do grzebania :)

P.S. To jeszcze nie taka gleba :D

P.S.2. Ładne tarcze pod kolor zacisków :D
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
tomekRz 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lut 2016
Posty: 18
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-09-19, 13:11   

haha noo rude bo deszcz a stoi tak 3 dni wiec złapały kolor :)
Spróbuje do godzinki wjechać na podnośnik i zobaczę co tam się dzieje. Tylko nie wiem, czy ja odczuję, że to dmucha dobrze czy źle, to subiektywne odczucie, powinienem utrzymać palcem?
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-09-19, 13:17   

No palcem to średnio bo on nabija do 17bar. Po prostu czy dmucha a później zaginaj poszczególne koła i zbiornik i zobacz czy zareaguje na dmuchanie po zagięciu któregoś z innych przewodów.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
tomekRz 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lut 2016
Posty: 18
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-09-19, 13:35   

Oj nie wiem czy to tak ogarne, nie wydaje mi sie aby problem był fizyczny z przewodem, bo wszystko chodziło do czasu kalibracji, tylko kompresor powolutku bił, a teraz zero.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-09-19, 13:41   

Dopiero jak sprawdzisz czy działa będziesz mógł coś dalej szukać. Nie od razu Rzym zbudowano przecież. Problem nie z przewodem ale elementem do którego idzie raczej gdyby już wystąpił :)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
tomekRz 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lut 2016
Posty: 18
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-09-19, 15:11   

Kompresor wymieniony, auto się podniosło, sprobuję wypoziomować. Błędy nadal w systemie.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-09-19, 16:03   

Czyli nie dmuchał :) Teraz musisz wykonać poprawnie całą adaptacje aby błędy zniknęły.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
tomekRz 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lut 2016
Posty: 18
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-09-19, 16:26   

Dziękuje koledze za pomoc.

Więc wymieniłem kompresor, z pomiarem kół miałem problem bo wyświetlał sie komunikat power management-u o słabym akumulatorze, więc prze-klikałem wartości wyuczone i poznikały błędy. Jutro zrobie kalibrację. Był mikro wyciek przy przednim lewym miechu, wymieniłem oring, uszczelniłem gwint pastą i dokręciłem, auto momentalnie się podniosło, na VCDS-ie brak błędów o nieszczelności. Sprawdzę jutro.

P.S. na mojej glebie bardziej mi się podobało :)


 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.