|
Autor |
Wiadomość |
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2018-06-29, 21:41
|
|
|
Tu chodzi o to ten kawałek przewodu co wchodzi w klemę - tam jest słabe przejście . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-06-30, 09:14
|
|
|
na ten temat juz tu wszystko było opisywane, odzsukaj tematy, czyszczenie i smarowanie
klem to będzie pudrowanie trupa... nie zaszkodzi
pioter napisał/a: | Gorący nie jest bo za mało był włączony silnik , po godzinie jazdy będzie gorący a to oznacza że trzeba poprawić fabrykę czyli dobry kabel plusa albo spróbuj zdublować go . |
to jest system naczyń połączonych, z powodu problemów z plusem (łączenia na słupku A,
koło klemy pirotechnicznej) akku jest niedoładowane co w połączeniu z upływem prądu
po uzbrojeniu (klamki!) powoduje bardzo szybkie grzanie do gorącego... szybkie tutaj
znaczy np niecała minuta
pioter napisał/a: | Tu chodzi o to ten kawałek przewodu co wchodzi w klemę - tam jest słabe przejście . |
nie tylko ten... ale to juz sie sprawdzi doswiadczalnie zalewając cyną przewód i mierząc
napięcie ładowania... u mnie to był cały ten krótki kawałek i spore odcinki
przy słupku A, grzać trzeba dużą lutownicą (dekarska) lub palnikiem, kabelek z racji
średnicy szybko odprowadza ciepło
szukać, czytać i naprawiać... będzie ulga zapewniam |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2018-06-30, 12:27
|
|
|
U mnie klema była gorąca po trasie . Jak jeździłem małe odcinki to nie i sprawdzałem to wiele razy . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
denveco
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + Łopatki
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3 (silnik BFM)
Wiek: 39 Dołączył: 20 Gru 2013 Posty: 323 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2018-07-01, 12:27
|
|
|
Ale ładowanie mam. Nie wiem jak u was ale jak mam np te 11,84V i jak odpale auto to ładowanie jest bo rośnie i tak do 14,4V jest. Więc wydaje się alternator sprawny. |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-07-01, 20:10
|
|
|
grzeje ci sie kabel więc straty masz... zależy jeszcze jak szybko osiąga te ponad 14e...
mierzone na akku rozumiem?
jak się z tym uporasz, naładujesz akku na 100% i zakodujesz pełny i dalej ci będzie
krzyczał to wg mnie to juz beda spadki napiecia na starym/słabym akku |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |