Autor |
Wiadomość |
jozefkol
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tpitronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Józef
Jeżdzę: Audi A 8 D3 4E0
Wiek: 75 Dołączył: 24 Maj 2011 Posty: 1 Skąd: Pomorskie
|
Wysłany: 2013-10-10, 13:08 [D3 03 3.7MPI/LPG
] Ostrzeżenie o niskim poziomie naładowa
|
|
|
Co jakiś czas samochód widzi mój akumulator jako rozładowany.
Sprzwdzałem u mechanika i jest OK. W tym czasie samochód odłącza wszystkie elemnty jak :
otwieranie bagażnika bez pilota,otwieranie drzwi bez pilota. Normalnie wsystko działało kiedy kluczyk mam w kieszeni. Samochód odpala i wszystko działa ale musze użyc kluczyka.Bagażnik nie otwiera się sam i nie zamyka.
Sprawdziłem alternator jest OK. Mechanik twierdzi , że mogę mieć jakieś luzne przewody.
Inny mechanik twierdzi , że trzeba zaprogramować akumulator - wymieniałem na nowy.
Będe wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-10-10, 13:13
|
|
|
Po pierwsze popraw profil w polu "Rocznik" a po drugie popraw tytuł tego tematu dodając na początku [taga] który będzie opisywał w skrócie auto z którym mamy do czynienia.
[tagów] nie pisz z palca - jest tam rozwijana lista wszystkich modeli i wersji silnikowych - wybierze poprawny.
Pozdrawiam, FOSS |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
bunga bunga
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 585 Skąd: WSC
|
Wysłany: 2013-10-10, 15:36
|
|
|
Drugi mechanik ma rację. Musisz zaadaptować (wczytać|) nowy akumulator do komputera samochodu. Ponieważ na dziś komputer "widzi" stary. Nie powinno to trwać z wykasowaniem błędów dłużej jak 15 min.
8-) |
_________________ Forum Audi A6 |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5138 Skąd: Těšin
|
|
|
|
|
|
|
|
denveco
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + Łopatki
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3 (silnik BFM)
Wiek: 39 Dołączył: 20 Gru 2013 Posty: 323 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2018-06-25, 14:45
|
|
|
Witam. Ja mam u siebie ten sam komunikat. 11.84V Mam po np 4 godzinach postoju samochodu. Zazwyczaj jak jest auto otwarte w sensie coś robię bez słuchania muzyki itd. Akurat ładuje bo pokazuje w okolicach 14.3. Auto odpala bez problemu. Jednak można zapomnieć np o grzebanie przy samochodzie przy włączonej muzyce itd. P o ok 10 min pokazuje że jeśli auto nie zostanie uruchomione system się wyłączy.... |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
denveco
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + Łopatki
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3 (silnik BFM)
Wiek: 39 Dołączył: 20 Gru 2013 Posty: 323 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2018-06-25, 18:11
|
|
|
No ale bez ja, by nie wytrzymać 10 minut? Nie mówię tu o głośnym jej słuchaniu ale o kulturalne słuchanie radia. Druga kwestia to dzisiaj może z dwie godz grzebałem przy aucie i to prży wyłączonym radiu i takie niskie napięcie pokazało. Z tego co sie dowiedziałem akumulator ma jakieś półtora roku, nie więcej niż dwa lata. |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-06-26, 17:49
|
|
|
po pozbyciu się problemów z upływem prądu i z ładowaniem (grzejącym plusem)
te 10 min się znacznie wydłuża... warto też przy robocie wyłączyć nawiewy i światła
(jak grzebię w garażu to jest na auto czyli świeci bez potrzeby) |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
denveco
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + Łopatki
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3 (silnik BFM)
Wiek: 39 Dołączył: 20 Gru 2013 Posty: 323 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2018-06-26, 20:50
|
|
|
O właśnie... kolega poruszył temat o którym zapomniałem napisać. Grzejący się kabel plusowy, ale tylko na drodze klema aku - przełącznik przepięciowy (czy jak to się nazywa). Za tym przełącznikiem kabel jest normalny. Czyli to normalne chyba nie jest, i dlatego tak szybko prąd ucieka? Co jest tego powodem?
Zazwyczaj jak robię coś przy aucie i drzwi są otwarte to lampki wewnątrz i tak po jakimś czasie gasną (to samo mam w A4 B5). Coś musi być nie tak... |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
|
|
|
|
denveco
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + Łopatki
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3 (silnik BFM)
Wiek: 39 Dołączył: 20 Gru 2013 Posty: 323 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2018-06-28, 22:50
|
|
|
Hmmm... po przeczytaniu tego postu wynika jak by to była wina tego kabla plusowego, gorący jak ktoś napisał nie jest ale jest wyraźnie ciepły. Nie wiem tylko co by tam miało zgnić skoro wilgoć się tam nie dostaje... Druga kwestia coś tam było wspomniane o module szyberdachu, że on też odpowiada za ściemnianie lusterek fotochrom. Ja mam lusterko kierowcy brązowe znaczy chyba to jest fotochrom. Więc nie wiem... |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2018-06-29, 05:18
|
|
|
Kabel plusowy najlepiej wyczyścić we wszystkich jego łączeniach. Sporo daje a mało kosztuje.
Tak, moduł dachu wraz z czujnikiem odpowiada za ściemnienie lusterek. Jeśli jedno jest ciągle ściemnione to raczej się wylało. Sprawdź czy dostaje cały czas napięcie czy nie. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2018-06-29, 05:28
|
|
|
Gorący nie jest bo za mało był włączony silnik , po godzinie jazdy będzie gorący a to oznacza że trzeba poprawić fabrykę czyli dobry kabel plusa albo spróbuj zdublować go . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
denveco
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + Łopatki
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3 (silnik BFM)
Wiek: 39 Dołączył: 20 Gru 2013 Posty: 323 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2018-06-29, 21:29
|
|
|
Spróbuję przeczyścić szczotka druciana plusową klemę oraz plusowy kabel na obu jego końcach (choć wydaje się być w porządku bez nalotu). Psiknę dodatkowo preparatem do czyszczenia styków. A może i zaaplikować trochę smaru miedzianego czy nie ma potrzeby? |
|
|
|
|
|