Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 3.7MPI/LPG ] Źle ustawiony rozrząd.  
Autor Wiadomość
fitman 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 03 Mar 2016
Posty: 72
Skąd: Gorzów Wlkp. Lubuskie
Wysłany: 2016-05-09, 11:56   

Możesz podesłać jakiś link do niego nie mogę go znaleźć nigdzie.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-05-09, 12:01   

Do czego link? Zaworki zwrotne oleju do głowic. Znajduja sie pod kolektorem ssacym.
 
 
fitman 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 03 Mar 2016
Posty: 72
Skąd: Gorzów Wlkp. Lubuskie
Wysłany: 2016-05-09, 12:08   

Tak, wiem :)
Tylko chodzi mi o to jak on wyląda to bym go dzisiaj kupił bo w hurtowni nie widze go w katalogu.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-05-09, 12:13   

Skontaktuj się z michałwruszak on ci ogarnie.
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-05-09, 13:47   

fitman napisał/a:
jak on wyląda

http://www.a8team.pl/d2-0...3903.htm#161357

Pozostaje aso. Pisz do Michała.
_________________
 
 
fitman 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 03 Mar 2016
Posty: 72
Skąd: Gorzów Wlkp. Lubuskie
Wysłany: 2016-05-10, 10:01   

Panowie, pytanie bo nigdzie nie mogę dostać blokad do rozrządu żadna hurtownia nie ma już w sprzedaży.
Ma ktoś takie i mógłby podać wymiary chociaż spróbuje je dorobić na tokarce :)
Bo widzę tylko allegro a dzisiaj chcę to zrobić ewentualnie ustawię bez na jednej dolnej.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-05-10, 10:17   

Lepiej nie ustawiaj bez tylko jedź do kogoś kto je ma.
 
 
fitman 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 03 Mar 2016
Posty: 72
Skąd: Gorzów Wlkp. Lubuskie
Wysłany: 2016-05-10, 10:43   

Udało znaleźć mi się wymiary jednak poczekam z tą myślą.
Czekam na telefon od dwóch znajomych warsztatów czy posiadają.
Blokadę do wału będę miał napewno.

[ Dodano: 2016-05-12, 07:26 ]
Panowie mam blokady, ale mam też pytanie, mainowicie, ETKA podaje że przy wymianie rozrządu należy zrzucić koła ze stożków.
Wczoraj jak zdemontowaliśmy pasek to głowica od kierowcy(bank2) przeskoczyła w prawo tak jak pracuje silnik, i to mnie zdziwiło w poprzednich tych silnikach były blokady wałków rozrządu tam nie mieliśmy problemów z ustawieniem, tu ich nie ma.
Czy płytka ustalająca jest w jakiś inny sposób niż na stożku zamontowana i można nią kręcić później na luźnych kołach tak by ustawic na zero na blokadę ?
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-05-12, 07:08   

Płytka nie jest na stozku. Tzn obraca sie razem z wałkiem, a koło obraca sie luzem na stozku. Jak odkrecisz srube to zrozumiesz. Chodzi o to, aby po zalozeniu paska i ustawieniu na blokady, pasek na luznych kołach mogł wybrac cały luz. Po napieciu paska dokrecasz koła.
Aha, płytka musi byc zamontowana w konkretna strone - jest opisane na niej.
Rozumiem ze masz blokade wału - srube i blokade wałków czyli długa blache z bolcami?
Koła siedza ciasno na wałkach, zdejmujesz je sciagaczem pilnujac aby sie nie obróciły przy dokrecaniu sciagacza. Nie zdejmuj ich młotkiem bo to miekki metal.
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
fitman 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 03 Mar 2016
Posty: 72
Skąd: Gorzów Wlkp. Lubuskie
Wysłany: 2016-05-12, 07:12   

I o to mi chodziło to że sie koło musi obracać wiem i rozumiem, chodzi o kasowanie luzu, tak tak płytka dużymi otworami musi być do wewnątrz, jasne mam blokady w wale korbowym i tę szynę na wałki :)
Dzięki dzisiaj kończe ją po pracy i składam.
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-05-12, 18:29   

fitman napisał/a:
ETKA podaje

Elsa...

Te podkładki wchodzą ciasno na wałki więc spokojna głowa. Na nich pisze rear bo mogą być tylko w jedną stronę zamontowane ale po nich będzie widać jak były wcześniej zamontowane. Odkręcasz śrubę 2-3obr, luzujesz koła. Rób jak w instrukcji a nie zepsujesz.
_________________
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-05-12, 19:42   

może ktoś podrzucić instrukcję z elsy odnośni wymiany rozrządu w 4.2 BFM na maila to_mas@wp.pl ?
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 49
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2016-05-12, 20:16   

mkbewe napisał/a:
może ktoś podrzucić instrukcję z elsy odnośni wymiany rozrządu w 4.2 BFM na maila to_mas@wp.pl ?

Poszło.
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-05-12, 20:37   

Dziękuję
 
 
fitman 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 03 Mar 2016
Posty: 72
Skąd: Gorzów Wlkp. Lubuskie
Wysłany: 2016-05-13, 07:11   

Dokładnie Elsa popierniczyłem programy, rozrząd ustawiony.
Autem delikatnie rzuca dalej zauwazylem że gdy chodził na benzynie nie wyrzucało zapłonów ewentualnie 1,2 i zerował tylko na 1 max 2 cylindrach takie sporadyczne, po przeżuceniu na gaz jak chwile popracował to zaczął wyrzucać, dodam też że podczas gdy chodził na benzynie czasami normowało się samo a jeśli nie wystraczy wkręcić na wyższe obroty np 3 tyś. i wypadanie znikało.
Dzisiaj składam zderzak itp. jade tankować i polatam troche na samej benzynie i zobaczymy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.