Autor |
Wiadomość |
fitman
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 29 Dołączył: 03 Mar 2016 Posty: 72 Skąd: Gorzów Wlkp. Lubuskie
|
Wysłany: 2016-05-09, 11:56
|
|
|
Możesz podesłać jakiś link do niego nie mogę go znaleźć nigdzie. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-09, 12:01
|
|
|
Do czego link? Zaworki zwrotne oleju do głowic. Znajduja sie pod kolektorem ssacym. |
|
|
|
|
|
|
|
fitman
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 29 Dołączył: 03 Mar 2016 Posty: 72 Skąd: Gorzów Wlkp. Lubuskie
|
Wysłany: 2016-05-09, 12:08
|
|
|
Tak, wiem
Tylko chodzi mi o to jak on wyląda to bym go dzisiaj kupił bo w hurtowni nie widze go w katalogu. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-09, 12:13
|
|
|
Skontaktuj się z michałwruszak on ci ogarnie. |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
|
|
|
|
fitman
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 29 Dołączył: 03 Mar 2016 Posty: 72 Skąd: Gorzów Wlkp. Lubuskie
|
Wysłany: 2016-05-10, 10:01
|
|
|
Panowie, pytanie bo nigdzie nie mogę dostać blokad do rozrządu żadna hurtownia nie ma już w sprzedaży.
Ma ktoś takie i mógłby podać wymiary chociaż spróbuje je dorobić na tokarce
Bo widzę tylko allegro a dzisiaj chcę to zrobić ewentualnie ustawię bez na jednej dolnej. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-10, 10:17
|
|
|
Lepiej nie ustawiaj bez tylko jedź do kogoś kto je ma. |
|
|
|
|
fitman
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 29 Dołączył: 03 Mar 2016 Posty: 72 Skąd: Gorzów Wlkp. Lubuskie
|
Wysłany: 2016-05-10, 10:43
|
|
|
Udało znaleźć mi się wymiary jednak poczekam z tą myślą.
Czekam na telefon od dwóch znajomych warsztatów czy posiadają.
Blokadę do wału będę miał napewno.
[ Dodano: 2016-05-12, 07:26 ]
Panowie mam blokady, ale mam też pytanie, mainowicie, ETKA podaje że przy wymianie rozrządu należy zrzucić koła ze stożków.
Wczoraj jak zdemontowaliśmy pasek to głowica od kierowcy(bank2) przeskoczyła w prawo tak jak pracuje silnik, i to mnie zdziwiło w poprzednich tych silnikach były blokady wałków rozrządu tam nie mieliśmy problemów z ustawieniem, tu ich nie ma.
Czy płytka ustalająca jest w jakiś inny sposób niż na stożku zamontowana i można nią kręcić później na luźnych kołach tak by ustawic na zero na blokadę ? |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-05-12, 07:08
|
|
|
Płytka nie jest na stozku. Tzn obraca sie razem z wałkiem, a koło obraca sie luzem na stozku. Jak odkrecisz srube to zrozumiesz. Chodzi o to, aby po zalozeniu paska i ustawieniu na blokady, pasek na luznych kołach mogł wybrac cały luz. Po napieciu paska dokrecasz koła.
Aha, płytka musi byc zamontowana w konkretna strone - jest opisane na niej.
Rozumiem ze masz blokade wału - srube i blokade wałków czyli długa blache z bolcami?
Koła siedza ciasno na wałkach, zdejmujesz je sciagaczem pilnujac aby sie nie obróciły przy dokrecaniu sciagacza. Nie zdejmuj ich młotkiem bo to miekki metal. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
fitman
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 29 Dołączył: 03 Mar 2016 Posty: 72 Skąd: Gorzów Wlkp. Lubuskie
|
Wysłany: 2016-05-12, 07:12
|
|
|
I o to mi chodziło to że sie koło musi obracać wiem i rozumiem, chodzi o kasowanie luzu, tak tak płytka dużymi otworami musi być do wewnątrz, jasne mam blokady w wale korbowym i tę szynę na wałki
Dzięki dzisiaj kończe ją po pracy i składam. |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-05-12, 18:29
|
|
|
fitman napisał/a: | ETKA podaje |
Elsa...
Te podkładki wchodzą ciasno na wałki więc spokojna głowa. Na nich pisze rear bo mogą być tylko w jedną stronę zamontowane ale po nich będzie widać jak były wcześniej zamontowane. Odkręcasz śrubę 2-3obr, luzujesz koła. Rób jak w instrukcji a nie zepsujesz. |
_________________
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-05-12, 19:42
|
|
|
może ktoś podrzucić instrukcję z elsy odnośni wymiany rozrządu w 4.2 BFM na maila to_mas@wp.pl ? |
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2016-05-12, 20:16
|
|
|
mkbewe napisał/a: | może ktoś podrzucić instrukcję z elsy odnośni wymiany rozrządu w 4.2 BFM na maila to_mas@wp.pl ? |
Poszło. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-05-12, 20:37
|
|
|
Dziękuję |
|
|
|
|
|
|
|
fitman
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 29 Dołączył: 03 Mar 2016 Posty: 72 Skąd: Gorzów Wlkp. Lubuskie
|
Wysłany: 2016-05-13, 07:11
|
|
|
Dokładnie Elsa popierniczyłem programy, rozrząd ustawiony.
Autem delikatnie rzuca dalej zauwazylem że gdy chodził na benzynie nie wyrzucało zapłonów ewentualnie 1,2 i zerował tylko na 1 max 2 cylindrach takie sporadyczne, po przeżuceniu na gaz jak chwile popracował to zaczął wyrzucać, dodam też że podczas gdy chodził na benzynie czasami normowało się samo a jeśli nie wystraczy wkręcić na wyższe obroty np 3 tyś. i wypadanie znikało.
Dzisiaj składam zderzak itp. jade tankować i polatam troche na samej benzynie i zobaczymy. |
|
|
|
|
|