Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 FL ALL ] 4.2 FSI instalacja gazowa!!!  
Autor Wiadomość
JIMM
[Usunięty]

Wysłany: 2014-02-22, 09:35   [D3 FL ALL ] 4.2 FSI instalacja gazowa!!!

Czy ktoś z użytkowników silników FSI posiada na naszym forum instalację LPG :/ ? , mnie osobiście udało się nawiązać kontakt z pewną firmą oferującą taką usługę , ciekaw jestem dlaczego tak długo trwa montaż , podobno ta instalacja wykorzystuje wtryski samochodu.poniżej zamieszczam tekst korespondencji:

Koszt systemu JTG HP dp AUDI 4,2 V 8 FSI wynosi 13600 - Montaż odbywa
się w Krakowie - Serwisy są w dodatkowo w Radomiu i Gdańsku - czas montażu
wynosi 6 tygodni - materiały na temat JTG HP są na stronie
www.icom-jtg.com

Z poważaniem/ Kind Regards,

Józef Dudzianiec
Auto Gaz Holandia
j.dudzianiec@autogazholandia.pl
www.holenderskielpg.com.pl
www.icom-jtg.com
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-02-22, 10:40   

no wtrysk fazy ciekłej wykorzystujący wtryski benzynowe
to najlepsza opcja (pomijając koszty i ewentualne problemy)

nie zuzywasz wtedy benzyny, nie ma wiercenia itp.

niemniej z tymi kosztami nie jest tak źle zważywszy że obecnie są osoby które
lubią przepłacać i walą np prinsa z kosmicznymi wtryskiwaczami
i to kosztuje 6000-7000 więc co to jest raptem dwa razy tyle
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2014-02-22, 10:46   

Taniej niż w Germanii http://www.autogasanlagen-icom.de/preisliste.html .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
Korton 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 371
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-02-22, 16:35   

Montaz 6 tygodni? To recznie skladane samochody szybciej robi :) Moze chodzilo o sumaryczny czas od zlecenia (sciagniecie czesci, montaz, diagnoza po pierwszym 1tys km)
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-02-22, 18:09   

poczekajcie jeszcze rok i będzie nasz krajowy produkt :)
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2014-02-22, 18:48   

Ile km rocznie robisz i ile czasu zamierzasz mieć auto. Wpisz sobie w kalkulator LPG i zobacz czy warto.
Jeżeli robisz ok 10000km/rok to instalka zwróci ci się dopiero po 4 latach nie licząc kosztów napraw instalacji.
_________________

 
 
JIMM
[Usunięty]

Wysłany: 2014-02-22, 19:45   

No właśnie...są różne tezy i spostrzeżenia ale myślałem ,że może się ktoś odezwie , kto miał już z tym styczność ;)
 
 
Jakub 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 50
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 166
Skąd: BTM
Wysłany: 2014-02-22, 20:27   

GZW ze Zbrosławic robiło coś w tym temacie,wiem,że zagazowali
cayenne turbo s,z resztą tu macie ich stronkę,dobre fachmany co do lpg
http://www.gzw.pl/
_________________
http://images50.fotosik.p...21ec9bb925m.jpg
http://bytom.blox.pl/reso...wegraffiti3.jpg
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-02-24, 14:05   

http://lpg-forum.pl/audi-...sno-t37476.html


:D :D :D :D :D
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-02-24, 14:10   

pepi, Do tego linku trzeba sie rejestrować/logować.
Już kiedyś pisałem że LPG forum to kpina. Wiekszośc rad jakie tam znajdowałem nijak sie miały do rzeczywistości i kilka osob u nas tez to potwierdziło w swoich postach.
 
 
JIMM
[Usunięty]

Wysłany: 2014-02-24, 16:30   

Jakub napisał/a:
cayenne turbo s

cayenne turbo S do 2007 roku czyli 4,5 V8 turbo chodzi na zwykłym stagu z hanami , potem jest FSI ?
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2014-02-24, 17:15   

Apophis napisał/a:

Już kiedyś pisałem że LPG forum to kpina. Wiekszośc rad jakie tam znajdowałem nijak sie miały do rzeczywistości i kilka osob u nas tez to potwierdziło w swoich postach.


Tak jak każde forum i jego posty trzeba brać z dystansem.

Co do silników FSI
Warto poczytać http://www.racingforum.pl...php?t77606.html
http://sportaudi.pl/print...18f79d6e6b14828
Japońce poradzili sobie z tym problemem umieszczają dodatkowy wtryskiwacz w dolot i paliwo pozwala zmywać ten szlam.
_________________

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-02-24, 19:21   

Apophis napisał/a:
Już kiedyś pisałem że LPG forum to kpina. Wiekszośc rad jakie tam znajdowałem nijak sie miały do rzeczywistości i kilka osob u nas tez to potwierdziło w swoich postach.
-czy ja wiem można wiedzę nabyć
ale są bardzo dziwni w niektórych treściach <niewiem>
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-02-24, 21:31   

pepi napisał/a:
czy ja wiem można wiedzę nabyć
ale są bardzo dziwni w niektórych treściach <niewiem>


Mnie osobiście na pytania odpisywano w sposob na tyle niski że dalem sobie spokój.
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-02-25, 00:35   

[quote="karol208"]
Apophis napisał/a:

Co do silników FSI
Warto poczytać http://www.racingforum.pl...php?t77606.html
http://sportaudi.pl/print...18f79d6e6b14828
Japońce poradzili sobie z tym problemem umieszczają dodatkowy wtryskiwacz w dolot i paliwo pozwala zmywać ten szlam.


szlam szlamem ale co to ma wspólnego z gazowaniem FSI?
to jego problem konstrukcyjny czy na gazie czy na Pb
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.