Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 3.7MPI ] Szarpie przy przyspieszaniu  
Autor Wiadomość
myszaaa 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: DSG
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D3
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2013
Posty: 8
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2017-03-17, 21:18   [D3 03 3.7MPI ] Szarpie przy przyspieszaniu

Witam panowie mam problem z moim d3 , mianowicie jak mu daje w palnik ze startu zacznie szarpać pod warunkiem że mam powyżej rezerwy w baku , natomiast jak sie komornik oświeci idzie bez żadnego problemu i ani nie szarpnie . na komputerze wyszło że ma za ubogą mieszankę w obu rzędach . jak myślicie co może być przyczyną ? pompa? Przepływka ? sonda lambda ?

Dzięki za odpowiedzi
 
 
Gecio 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36
Dołączył: 22 Paź 2016
Posty: 150
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 2017-03-18, 13:58   

Podepnij komputer i sprawdź kompem przepływomierz. To wyeliminujesz sobie jeden trop. Sonda lambda jak by miała problem to wyskoczyłby Ci błąd danej sondy lambda a błędu nie ma więc jest ok.

Po objawach można podejrzewać pompkę paliwa.

Tak na marginesie, wymienione masz filtry??
Pytam bo u siebie miałem trochę inny przypadek a mianowicie pokazywało mi na kompie za uboga mieszankę co sygnalizował check (żółty silnik) po złapaniu błędu już nie zgasł aż został usunięty kompem. Po wymianie filtra powietrza problem się zakończył dlatego teraz co 10 tys wyrzucam wszystkie filtry i mam mniej problemów :)
 
 
mmalinas 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik GNU
Zasilanie: PB
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 4E 4.2 V8 quattro
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Kwi 2016
Posty: 144
Skąd: Ostrzeszow
Wysłany: 2017-03-21, 10:32   

Witam

Ponizej system zasilania paliwem w A8 D3

[ Dodano: 2017-03-21, 10:38 ]
Sprawdzilbym cisnienie na listwie i otwarcie regulatora cisnienia.
Profilaktycznie wymiana filtra paliwa (nie zaszkodzi)

Jesli po sprawdzeniu cisnienie jest wlasciwe to kontrola sygnalu sond lambda.
Chociaz nie zakladam sond lambda bo nietypowe jest uszkodzenie dla obu stron.

No i przeplywomierz jak juz kolega Grzegorz napisal

fuel pump.jpg
Plik ściągnięto 63 raz(y) 173,99 KB

_________________
pozdrawiam

Michal
 
 
Gecio 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36
Dołączył: 22 Paź 2016
Posty: 150
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 2017-03-21, 12:49   

Z tego co piszesz dużo zależy od stanu paliwa w baku. Napisz co zrobiłeś bo tak nie wiadomo co dalej działać.
 
 
myszaaa 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: DSG
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D3
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2013
Posty: 8
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2017-10-06, 12:49   

wszystkie filtru są wymieniane na bieżąco , sonda jest tez juz nowa a problem pozostał . czasem wywala błąd sterownika silnika , czy jest możliwośc ze mapy sie wysypały ? pozatym nawet jak jedzie to do 3 tyś obrowow jest muł jak przejdzie tylko wskazówka nad 3 tys to odczucie jak by jej nitro wszczepili :D
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2017-10-06, 20:32   

ty masz dwie pompy :]
 
 
Pawela8349 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Pawel
Jeżdzę: A8 d3
Wiek: 38
Dołączył: 01 Paź 2017
Posty: 6
Skąd: Wola zelich
Wysłany: 2017-10-08, 13:09   

Ja bym się uczępił pomp paliwa bądź koszy pomp a szczególnie głównej z prawej strony gdyż druga z lewej wspomagająca załącza się powyżej 3 tys i wtedy jest lepiej czyli jest sprawna pompa musi robić przynajmniej 4 bary bo taki jest regulator przerabialem to w mojej poprzedniej a8 jak nie będzie odpowiedniego cisnienia to skład mieszanki tez będzie nieprawidłowy
Daje jeszcze rade pompy najlepiej oryginał tylko serwis cale z koszem bądź używka tez cala z koszem wszystkie dostępne na rynku zamienniki to lipa przestrzegam również przed firma boxmoto oferująca niby oryginalne pompy siemens vdo kupiłem od nich dwie żadne nie działały reklamacji nie uznali jak również zamiennik firmy mtm tez szrot nie robi cisnienia w końcu podmienilem kosz od znajomego i jak ręką odjol tylko ze mi później nawet nie odpaliła lub po chwili zgasła ale zaczęło się podobnie
 
 
jacek66 

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronick
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jacek
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 58
Dołączył: 01 Paź 2017
Posty: 32
Skąd: tomaszów maz
Wysłany: 2017-12-12, 00:15   

Kolego powiedz poradziłeś sobie z tym problemem bo u mnie jest podobnie tylko na zimnym silniku jak jest więcej paliwa to się dławi szczela nie przyśpiesz jak powinien a jak jest rezerwa to idzie jak burza jak ogarnąłeś ten temat to podziel się nim będę wdzięczny
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.