Autor |
Wiadomość |
myszaaa
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: DSG
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D3
Wiek: 39 Dołączył: 02 Wrz 2013 Posty: 8 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2017-03-17, 21:18 [D3 03 3.7MPI
] Szarpie przy przyspieszaniu
|
|
|
Witam panowie mam problem z moim d3 , mianowicie jak mu daje w palnik ze startu zacznie szarpać pod warunkiem że mam powyżej rezerwy w baku , natomiast jak sie komornik oświeci idzie bez żadnego problemu i ani nie szarpnie . na komputerze wyszło że ma za ubogą mieszankę w obu rzędach . jak myślicie co może być przyczyną ? pompa? Przepływka ? sonda lambda ?
Dzięki za odpowiedzi |
|
|
|
|
|
|
|
Gecio
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 22 Paź 2016 Posty: 150 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 2017-03-18, 13:58
|
|
|
Podepnij komputer i sprawdź kompem przepływomierz. To wyeliminujesz sobie jeden trop. Sonda lambda jak by miała problem to wyskoczyłby Ci błąd danej sondy lambda a błędu nie ma więc jest ok.
Po objawach można podejrzewać pompkę paliwa.
Tak na marginesie, wymienione masz filtry??
Pytam bo u siebie miałem trochę inny przypadek a mianowicie pokazywało mi na kompie za uboga mieszankę co sygnalizował check (żółty silnik) po złapaniu błędu już nie zgasł aż został usunięty kompem. Po wymianie filtra powietrza problem się zakończył dlatego teraz co 10 tys wyrzucam wszystkie filtry i mam mniej problemów |
|
|
|
|
|
|
|
mmalinas
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik GNU
Zasilanie: PB
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 4E 4.2 V8 quattro
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Kwi 2016 Posty: 144 Skąd: Ostrzeszow
|
Wysłany: 2017-03-21, 10:32
|
|
|
Witam
Ponizej system zasilania paliwem w A8 D3
[ Dodano: 2017-03-21, 10:38 ]
Sprawdzilbym cisnienie na listwie i otwarcie regulatora cisnienia.
Profilaktycznie wymiana filtra paliwa (nie zaszkodzi)
Jesli po sprawdzeniu cisnienie jest wlasciwe to kontrola sygnalu sond lambda.
Chociaz nie zakladam sond lambda bo nietypowe jest uszkodzenie dla obu stron.
No i przeplywomierz jak juz kolega Grzegorz napisal
fuel pump.jpg
|
|
Plik ściągnięto 63 raz(y) 173,99 KB |
|
_________________ pozdrawiam
Michal |
|
|
|
|
Gecio
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 22 Paź 2016 Posty: 150 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 2017-03-21, 12:49
|
|
|
Z tego co piszesz dużo zależy od stanu paliwa w baku. Napisz co zrobiłeś bo tak nie wiadomo co dalej działać. |
|
|
|
|
|
|
|
myszaaa
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: DSG
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D3
Wiek: 39 Dołączył: 02 Wrz 2013 Posty: 8 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2017-10-06, 12:49
|
|
|
wszystkie filtru są wymieniane na bieżąco , sonda jest tez juz nowa a problem pozostał . czasem wywala błąd sterownika silnika , czy jest możliwośc ze mapy sie wysypały ? pozatym nawet jak jedzie to do 3 tyś obrowow jest muł jak przejdzie tylko wskazówka nad 3 tys to odczucie jak by jej nitro wszczepili |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-10-06, 20:32
|
|
|
ty masz dwie pompy |
|
|
|
|
|
|
|
Pawela8349
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Pawel
Jeżdzę: A8 d3
Wiek: 38 Dołączył: 01 Paź 2017 Posty: 6 Skąd: Wola zelich
|
Wysłany: 2017-10-08, 13:09
|
|
|
Ja bym się uczępił pomp paliwa bądź koszy pomp a szczególnie głównej z prawej strony gdyż druga z lewej wspomagająca załącza się powyżej 3 tys i wtedy jest lepiej czyli jest sprawna pompa musi robić przynajmniej 4 bary bo taki jest regulator przerabialem to w mojej poprzedniej a8 jak nie będzie odpowiedniego cisnienia to skład mieszanki tez będzie nieprawidłowy
Daje jeszcze rade pompy najlepiej oryginał tylko serwis cale z koszem bądź używka tez cala z koszem wszystkie dostępne na rynku zamienniki to lipa przestrzegam również przed firma boxmoto oferująca niby oryginalne pompy siemens vdo kupiłem od nich dwie żadne nie działały reklamacji nie uznali jak również zamiennik firmy mtm tez szrot nie robi cisnienia w końcu podmienilem kosz od znajomego i jak ręką odjol tylko ze mi później nawet nie odpaliła lub po chwili zgasła ale zaczęło się podobnie |
|
|
|
|
jacek66
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronick
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jacek
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 58 Dołączył: 01 Paź 2017 Posty: 32 Skąd: tomaszów maz
|
Wysłany: 2017-12-12, 00:15
|
|
|
Kolego powiedz poradziłeś sobie z tym problemem bo u mnie jest podobnie tylko na zimnym silniku jak jest więcej paliwa to się dławi szczela nie przyśpiesz jak powinien a jak jest rezerwa to idzie jak burza jak ogarnąłeś ten temat to podziel się nim będę wdzięczny |
|
|
|
|
|
|
|
|