Autor |
Wiadomość |
mario3231
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 51 Dołączył: 06 Mar 2016 Posty: 105 Skąd: siedlce
|
Wysłany: 2017-05-28, 10:53 [D3 03 4.2MPI] problem z przednią pneumatyką
|
|
|
Witam . Panowie wczoraj wieczorem wracając do domu cos strzeliło w prawym przednim kole jak by opona pękła i opadł cały przód . Moje pytanie czy to możliwe żeby walnęły dwa miechy z przodu czy może cos się rozłączyło i układ stał się nieszczelny z przodu . Czy Może uszkodził sie tylko jeden miech a opadł cały przód bo nie ma cisnienia w układzie i jest on ze sobą powiazany lewa prawa strona
|
|
|
|
|
|
|
|
uzlik
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3, Yamaha fz1
Pomógł: 3 razy Wiek: 50 Dołączył: 19 Sty 2015 Posty: 174 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-05-28, 11:56
|
|
|
Jak strzeliło to bardzo możliwe, że miech. Lepiej zlewarować, zdjąć koło i zobaczyć gdzie te rozszczelnienie. |
|
|
|
|
|
|
|
Gecio
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 22 Paź 2016 Posty: 150 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 2017-05-28, 16:53
|
|
|
Według mnie nie walną miech tylko pękł wężyk doprowadzający powietrze do miecha bądź wyleciał z tego króćca przy miechu. Jeżeli nie wpadłeś w dziurę to za bardzo nie ma opcji żeby wybuchł miech... |
|
|
|
|
mario3231
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 51 Dołączył: 06 Mar 2016 Posty: 105 Skąd: siedlce
|
Wysłany: 2017-05-28, 17:53
|
|
|
No właśnie nie wpadłem. Jest to dziwne ze opadł cały przód a nie tylko jedna strona .Mam nadzieje ze to tylko cos się rozłączyło . Jutro jadę do mechanika będę to ogarniał . A jeśli się okaże ze to miech to gdzie najlepiej kupić i jaki nowy czy po regeneracji. |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2017-05-28, 18:33
|
|
|
mario3231 napisał/a: | kupić i jaki nowy |
Nowy cena ok. 7000,-
mario3231 napisał/a: | czy po regeneracji |
cena ok.1400,- firmy regenerujące wymieniają membramę z obudową, koszt takiego elementu na Alie.... ok. 120$ tak wiec wychodzi 900,- za odkręcenie dwóch nakrętek i przełożenie amortyzatora, czas na wyjętym miechu max 15min |
|
|
|
|
mario3231
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 51 Dołączył: 06 Mar 2016 Posty: 105 Skąd: siedlce
|
Wysłany: 2017-05-28, 18:46
|
|
|
W moim przypadku opadł cały przód czy to możliwe ze jak walnie jeden miech to leci lewa i prawa strona czy tak jak napisał Grecio ze może to być jakiś wężyk . |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2017-05-28, 18:56
|
|
|
U mnie niedawno strzelił lewy i wyglądało tak jak by prawy też leżał nie wiem dlaczego może się poziomował do lewego diagnoza była dosyć prosta, po odpaleniu auta ładnie od razu auto szło do góry,ale kompresor pompował cały czas z powodu nie szczelności i jak się wyłączył z powodu przekroczenia nadmiernej temperatury to auto opadało i z lewego było słychać wyraźne sssyyyyy. ach ta jazda na samym odbojniku |
|
|
|
|
mario3231
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 51 Dołączył: 06 Mar 2016 Posty: 105 Skąd: siedlce
|
Wysłany: 2017-05-28, 19:00
|
|
|
U mnie nie chce się podnieść wcale lewa i prawa strona nawet o parę milimetrów kompresor pompuje a auto się nie podnosi dalej leży na glebie . |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2017-05-28, 19:15
|
|
|
Nic nie syczy, jakie błędy ? |
|
|
|
|
mario3231
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 51 Dołączył: 06 Mar 2016 Posty: 105 Skąd: siedlce
|
Wysłany: 2017-05-28, 19:18
|
|
|
Słychać tylko pracę kompresora nie słyszę syczenia jest jeden błąd od poziomowania auta 01400 |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-05-29, 13:29
|
|
|
Gecio napisał/a: | Według mnie nie walną miech tylko pękł wężyk doprowadzający powietrze do miecha bądź wyleciał z tego króćca przy miechu. |
Moim zdaniem to amorek, jeden z przednich.
Gecio napisał/a: | Jeżeli nie wpadłeś w dziurę to za bardzo nie ma opcji żeby wybuchł miech... |
Sytuacja jak najbardziej możliwa. Też tak miałem i to nawet trudno powiedzieć, że podczas jazdy bo ja się bardziej toczyłem niż jechałem.
Strzeliło, zasyczało i przód runął na glebę.
Niestety, tak też się zdarza.
mario3231 napisał/a: | Jest to dziwne ze opadł cały przód a nie tylko jedna strona . |
To całkiem normalne.
mario3231 napisał/a: | Mam nadzieje ze to tylko cos się rozłączyło . |
Szczerze wątpię. Ale może akurat
mario3231 napisał/a: | A jeśli się okaże ze to miech to gdzie najlepiej kupić i jaki nowy czy po regeneracji. |
Firma LIMAK z Brzegu Dolnego.
Wielokrotnie brałem u nich regenerowane i nie narzekam.
mario3231 napisał/a: | W moim przypadku opadł cały przód czy to możliwe ze jak walnie jeden miech to leci lewa i prawa strona czy tak jak napisał Grecio ze może to być jakiś wężyk . |
Jak strzeli lewa to nieszczelność jest tylko po lewej stronie i tylko tam powietrze ucieka.
Ale opada całym przodem
I nie dlatego, że ucieka powietrze z całego przodu ale dlatego, że stabilizator go trzyma i masa auta.
Marcin2013 napisał/a: | U mnie niedawno strzelił lewy i wyglądało tak jak by prawy też leżał nie wiem dlaczego może się poziomował do lewego |
Nie, nie poziomuje się do drugiego - stabilizator go trzyma i masa auta więc leci całym przodem do dołu.
mario3231 napisał/a: | U mnie nie chce się podnieść wcale lewa i prawa strona nawet o parę milimetrów kompresor pompuje a auto się nie podnosi dalej leży na glebie . |
Przy wystarzale amorka to właściwie może być całkiem normalne. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
mario3231
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 51 Dołączył: 06 Mar 2016 Posty: 105 Skąd: siedlce
|
Wysłany: 2017-05-30, 06:10
|
|
|
No i mamy diagnozę ,walną amortyzator przedni prawy . Dziękuje wszystkim za odpowiedzi . Pozdrawiam. |
|
|
|
|
Anepu
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 49 Dołączył: 10 Paź 2013 Posty: 51 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2017-05-30, 06:40
|
|
|
Jak co to mogę mieć prawy amortyzator co do ceny to się dogadamy. |
|
|
|
|
|
|
|
mario3231
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 51 Dołączył: 06 Mar 2016 Posty: 105 Skąd: siedlce
|
Wysłany: 2017-05-30, 09:39
|
|
|
Już kupiłem po regeneracji ale dzięki za propozycję. |
|
|
|
|
|