Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 06 4.2TDI ] Silnik nierówno pracuje i cyka  
Autor Wiadomość
mariusz0990 
Użytkownik


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marian
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 45
Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 22
Skąd: Gorzów
Wysłany: 2015-01-02, 12:12   [D3 06 4.2TDI ] Silnik nierówno pracuje i cyka

Witam, Panowie silnik w mojej a8 4.2 tdi zaczal nierowno chodzic i cykac...mial ktos takie objawy ?
 
 
rafalr93 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 153
Skąd: RZuwary
Wysłany: 2015-01-02, 20:43   

Gdybyś nagrał filmik , myślę że koledzy po fachu prędzej by rozpoznali problem , tak to wróżenie z fusów .
 
 
KrzysiekR 
Użytkownik


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D4
Pomógł: 1 raz
Wiek: 48
Dołączył: 21 Wrz 2013
Posty: 39
Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 2015-01-05, 23:41   

Może uszczelka pod którymś wtryskiem. Podłącz VCDS.
 
 
magicshow 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: D3
Pomógł: 6 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Cze 2014
Posty: 115
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2015-01-21, 21:22   

Witam Cię miałem podobne objawy ale silnik 4.0 cykanie było przez zawory cos było z rozrządem dziwna sprawa bo po wyjęciu silnika głorne napinacze były mocno rozpięte a łańcuch wyciągnięty po rozgrzaniu silnika tez cykał czy to było coś w tym rodzaju? trzeba było ściągać głowice i remont. https://www.youtube.com/watch?v=CdlYe8M0tvw potem powstał nowy problem po wymianie oleju tzn popychacze stanęły na jednym z zaworów silnik chodził nie równo i rzucało nim. może nie mam racji niech któś mnie poprawi jak się myle
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-01-21, 21:38   

Zacznijmy od poczatku.

Sprawdź wtryski(derontaz) jak nie dasz rady któregoś wyjąć to juz masz problem rozwiązany(poszukaj tez nagaru na głowicy, pomiędzy wylotami kolektora wydechowego), uszczelki do wymiany (10zł na wtrysk). Najtańsza możliwość. Koniecznie przy każdym wyjetym wtrysku wymienić uszczelke i oring. ( u mnie to rozwiązało problem cykania) . oczywiście wtrysk który miał walnieta uszczelke do sprawdzenia i regeneracji (od 200 do 500zł mniej więcej ).

Druga opcja sprawdź kolektory wydechowe, poszukaj nagaru na nich. Kolektor to okolo 200 zł za używkę. Pracy ogrom aby wymontowac, ja przy pomocy teścia mechanika dwa dni na kanale to wymontowywalem bo nie ma dostepu.

Dopiero na koniec idź w najdroższe czyli uszczelki pod głowica i remonty czy wyjmowanie silnika.

Pozdrawiam ;)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-01-24, 12:23   

w 4.2TDI w odróżnieniu od 4.0TDI wtryski są piezoelektryczne 3 generacji, które nie podlegają regeneracji
 
 
wafelo 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: ON
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 13 Lut 2012
Posty: 122
Skąd: Kielce
Wysłany: 2015-12-10, 21:08   jakie wartości wtryskiwaczy

Jakie powinny być wartości w blokach pomiarowych (VCDS) wtryskiwaczy w silniku 4.2 Tdi ?

Mam od 0,2 do 0,75
 
 
st@rost 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: 4.2 MPI A8 D3; A4 B9 TFSI 330
Wiek: 41
Dołączył: 11 Sty 2014
Posty: 185
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-12-10, 21:19   

panton napisał/a:
w 4.2TDI w odróżnieniu od 4.0TDI wtryski są piezoelektryczne 3 generacji, które nie podlegają regeneracji


Sa firmy ktore je regeneruja.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-12-10, 23:46   

No mniejsza o regenerację. Ale psykanie albo z kolektora albo z pod wtrysku ;P
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
rafalr93 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 153
Skąd: RZuwary
Wysłany: 2015-12-11, 08:13   

Tak z ciekawości zapytam , przy jakim przebiegu te cykania i problemy są ? Jeśli to 100 % pewny przebieg .
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-12-11, 14:42   

U mnie 400tys.(niecale) I problemem byładnie przerwany oring pod wtryskiem.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
PABLO200 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy
Wiek: 45
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 706
Skąd: Śląski
Wysłany: 2015-12-12, 10:34   

st@rost napisał/a:
panton napisał/a:
w 4.2TDI w odróżnieniu od 4.0TDI wtryski są piezoelektryczne 3 generacji, które nie podlegają regeneracji


Sa firmy ktore je regeneruja.


Bzdura i ściema
 
 
PABLO200 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy
Wiek: 45
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 706
Skąd: Śląski
Wysłany: 2015-12-12, 10:35   

panton napisał/a:
w 4.2TDI w odróżnieniu od 4.0TDI wtryski są piezoelektryczne 3 generacji, które nie podlegają regeneracji



4.2 TDI vs 4.0 TDI to przepaść technologiczna jeżeli chodzi o wtryskiwacze
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.