Autor |
Wiadomość |
mariusz0990
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marian
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 45 Dołączył: 22 Paź 2014 Posty: 22 Skąd: Gorzów
|
Wysłany: 2015-01-02, 12:12 [D3 06 4.2TDI
] Silnik nierówno pracuje i cyka
|
|
|
Witam, Panowie silnik w mojej a8 4.2 tdi zaczal nierowno chodzic i cykac...mial ktos takie objawy ? |
|
|
|
|
|
|
|
rafalr93
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 1 raz Wiek: 31 Dołączył: 09 Wrz 2011 Posty: 153 Skąd: RZuwary
|
Wysłany: 2015-01-02, 20:43
|
|
|
Gdybyś nagrał filmik , myślę że koledzy po fachu prędzej by rozpoznali problem , tak to wróżenie z fusów . |
|
|
|
|
|
|
|
KrzysiekR
Użytkownik
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D4
Pomógł: 1 raz Wiek: 48 Dołączył: 21 Wrz 2013 Posty: 39 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: 2015-01-05, 23:41
|
|
|
Może uszczelka pod którymś wtryskiem. Podłącz VCDS. |
|
|
|
|
magicshow
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: D3
Pomógł: 6 razy Wiek: 36 Dołączył: 19 Cze 2014 Posty: 115 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2015-01-21, 21:22
|
|
|
Witam Cię miałem podobne objawy ale silnik 4.0 cykanie było przez zawory cos było z rozrządem dziwna sprawa bo po wyjęciu silnika głorne napinacze były mocno rozpięte a łańcuch wyciągnięty po rozgrzaniu silnika tez cykał czy to było coś w tym rodzaju? trzeba było ściągać głowice i remont. https://www.youtube.com/watch?v=CdlYe8M0tvw potem powstał nowy problem po wymianie oleju tzn popychacze stanęły na jednym z zaworów silnik chodził nie równo i rzucało nim. może nie mam racji niech któś mnie poprawi jak się myle |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2015-01-21, 21:38
|
|
|
Zacznijmy od poczatku.
Sprawdź wtryski(derontaz) jak nie dasz rady któregoś wyjąć to juz masz problem rozwiązany(poszukaj tez nagaru na głowicy, pomiędzy wylotami kolektora wydechowego), uszczelki do wymiany (10zł na wtrysk). Najtańsza możliwość. Koniecznie przy każdym wyjetym wtrysku wymienić uszczelke i oring. ( u mnie to rozwiązało problem cykania) . oczywiście wtrysk który miał walnieta uszczelke do sprawdzenia i regeneracji (od 200 do 500zł mniej więcej ).
Druga opcja sprawdź kolektory wydechowe, poszukaj nagaru na nich. Kolektor to okolo 200 zł za używkę. Pracy ogrom aby wymontowac, ja przy pomocy teścia mechanika dwa dni na kanale to wymontowywalem bo nie ma dostepu.
Dopiero na koniec idź w najdroższe czyli uszczelki pod głowica i remonty czy wyjmowanie silnika.
Pozdrawiam |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2015-01-24, 12:23
|
|
|
w 4.2TDI w odróżnieniu od 4.0TDI wtryski są piezoelektryczne 3 generacji, które nie podlegają regeneracji |
|
|
|
|
|
|
|
wafelo
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: ON
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 13 Lut 2012 Posty: 122 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2015-12-10, 21:08 jakie wartości wtryskiwaczy
|
|
|
Jakie powinny być wartości w blokach pomiarowych (VCDS) wtryskiwaczy w silniku 4.2 Tdi ?
Mam od 0,2 do 0,75 |
|
|
|
|
st@rost
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: 4.2 MPI A8 D3; A4 B9 TFSI 330
Wiek: 41 Dołączył: 11 Sty 2014 Posty: 185 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-12-10, 21:19
|
|
|
panton napisał/a: | w 4.2TDI w odróżnieniu od 4.0TDI wtryski są piezoelektryczne 3 generacji, które nie podlegają regeneracji |
Sa firmy ktore je regeneruja. |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
rafalr93
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 1 raz Wiek: 31 Dołączył: 09 Wrz 2011 Posty: 153 Skąd: RZuwary
|
Wysłany: 2015-12-11, 08:13
|
|
|
Tak z ciekawości zapytam , przy jakim przebiegu te cykania i problemy są ? Jeśli to 100 % pewny przebieg . |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
PABLO200
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy Wiek: 45 Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 706 Skąd: Śląski
|
Wysłany: 2015-12-12, 10:34
|
|
|
st@rost napisał/a: | panton napisał/a: | w 4.2TDI w odróżnieniu od 4.0TDI wtryski są piezoelektryczne 3 generacji, które nie podlegają regeneracji |
Sa firmy ktore je regeneruja. |
Bzdura i ściema |
|
|
|
|
|
|
|
PABLO200
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy Wiek: 45 Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 706 Skąd: Śląski
|
Wysłany: 2015-12-12, 10:35
|
|
|
panton napisał/a: | w 4.2TDI w odróżnieniu od 4.0TDI wtryski są piezoelektryczne 3 generacji, które nie podlegają regeneracji |
4.2 TDI vs 4.0 TDI to przepaść technologiczna jeżeli chodzi o wtryskiwacze |
|
|
|
|
|