|
Autor |
Wiadomość |
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2017-01-14, 11:28 [D3 03 4.2MPI/LPG ] Uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza
|
|
|
Hej,
Szukałem troszkę na forum, ale nie znalazłem podobnego tematu, wiec zwracam się do was koledzy z prośbą o pomoc,mianowicie.
Błędy "Uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza i numery 1,3,4,5,6,8" nie wiem czy może to mieć związek ale od 2 lat mam instalację gazową brc, na początku po założeniu na pewno tych błędów nie było, fakt że są to błędy sporadyczne, ale jednak i troszkę mnie to denerwuje bo co podłącze kompa to są. Z pół roku nie podłączałem kompa,i teraz mimo wykasowania wracają
|
|
|
|
|
|
|
|
mario1278
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Maj 2014 Posty: 89 Skąd: SIEDLCE
|
Wysłany: 2017-01-14, 18:47
|
|
|
Tęż ma lpg i też BRC i te błędy też kiedyś miałem.Błędy są związane z przejście z benzyny na lpg i odwrotnie ,trzeba ustawić przejścia tych paliw w BRC . |
|
|
|
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2017-01-14, 19:38
|
|
|
Tylko pytanie, dlaczego przez pierwszy jakiś rok, gdzie borykałem się z pewnymi kłopotami i często podłączałem się pod sterownik silnika i nie było błędów, a dopiero od jakiegoś pół roku błąd zaczął się pojawiać, zweryfikuję twoją informację, odczytując sterownik na bieżąco i zobaczę czy przy przełączaniu się pojawią.
Jak rozumieć twoją podpowiedź o ustawieniu tego przejścia, bo nie wiem czy gazownik zrozumie jeśli użyje takiego sformułowania
Chciałoby się także postawić pytanie dlaczego nie na wszystkich cylindrach występuje ten błąd...? |
|
|
|
|
mario1278
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Maj 2014 Posty: 89 Skąd: SIEDLCE
|
Wysłany: 2017-01-15, 09:39
|
|
|
Błąd jest związany z emulacja wtryskiwaczy benzynowych przez centrale lpg ,chodzi o czas pomiędzy wyłączeniem wtryskiwaczy benzynowych i załączeniem wtryskiwaczy lpg - PRZEJŚCIE NA LPG I ODWROTNIE. |
|
|
|
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2017-01-15, 12:46
|
|
|
Rozumiem,czyli generalnie błędy powinny się pojawić w momencie przełączania z benzyny na lpg, jeśli to faktycznie ma związek, chociaż jak tak sięgnę pamięcią to faktycznie czasami podczas przełączania odczuwalne jest szarpnięcie.
Tylko zastanawiające pozostaje dlaczego to się nie działo przez pierwszy rok od założenia lpg...
Znasz może konkretne wartości jakie należy ustawić, aby było w porządku? |
|
|
|
|
mario1278
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Maj 2014 Posty: 89 Skąd: SIEDLCE
|
Wysłany: 2017-01-20, 10:55
|
|
|
Te wartości są inne dla każdego motoru i musi je dobrać gaziarz. |
|
|
|
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2017-03-08, 12:33
|
|
|
Wziąłem się w końcu za te błędy, bo generalnie nie powodują żanych przykrych konsekwencji prócz psychicznych , mianowicie, faktycznie co 2-3 przełączanie z PB na LPG kiedy to auto lekko zafaluje przez moment jakby nie równo zapracuje, dosłownie przez moment od razu wywala błędy o których wcześniej wspomniałem, jeśli auto płynnie się przełączy, błędy nie wyskakują,także generalnie jeszcze nie byłem u gaziarza ale chyba należą się
Pytanie też, dlaczego tylko co któreś przełączenie pojawia się ten błąd....
[ Dodano: 2017-03-08, 12:56 ]
Jestem po rozmowie z gaziarzem i faktycznie jest "suwak" w programu do BRC gdzie można te czasy zmieniać tylko powtórzył to samo co ja, dlaczego przez pierwsze kilka miesięcy od założenia gazu ten problem się nie pojawiał, tym bardziej że w tym czasie miałem trochę problemów z autem i nie raz podłączałem tester w celu skanowania błędów i nic się nie pojawiało. |
|
|
|
|
mario1278
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Maj 2014 Posty: 89 Skąd: SIEDLCE
|
Wysłany: 2017-03-08, 14:16
|
|
|
Dlaczego dopiero teraz a no z kilku powodów :
1.W trakcie użytkowania LPG zasyfiają się filtry = inne ciśnienie lpg
2. Reduktor zmienia ciśnienie w trakcie użytkowania
3.Zabrudzeniu ulegają wtryskiwacze itd.
dlatego co około 10 tyś trzeba regulować instalacje LPG |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |
|
|