Autor |
Wiadomość |
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2016-04-01, 10:35 [D3 ALL
] Wymiana dolnych wahaczy
|
|
|
Witam,
Na forum wszystkie tematy D3 dotyczą tylko góry a mi trzeba mi wymienić w przednim zawieszeniu dolny tylny prawy wahacz. Ma ktoś rysunki z ELSY ? Ew. czy trzeba zrzucać sanki w dół itp operacje przy tym ? |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2016-04-01, 11:11
|
|
|
dice111, chwila roboty odkręcasz sworzeń przy zwrotnicy i śrubę od tulejki wszystko bez większych ingerencji ostatnio wyjmowałem jak sanki zrzucałem do rozrusznika śruba od tulejki wychodzi bez problemu, sworzeń musisz delikatnie postukać młoteczkiem i jeżeli dobrze pamiętam to wyjdzie z metalową tulejką ze zwrotnicy |
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
|
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2016-04-01, 11:31
|
|
|
Dzięki, przy okazji zapomniałem, że mam: 39-Service Manual Running gear front-wheel drive and four-wheel drive
|
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-10-17, 19:37
|
|
|
czy przy wyciągnięciu /wybiciu sworznia dolnego wahacza jest jeszcze jakaś tulejka
?
przy którym sworzniu wahacza dolnego jest tulejka?
jaki jest nr tej tulejki?
wahacze skręcać na postawionym aucie? czy na podniesionym? |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-10-18, 05:19
|
|
|
ok a ta tulejka jest w aso dostępna?
jest konieczność jej wymiany?
jaki jest jej nr jakby co? |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-10-18, 18:36
|
|
|
byłem w aso i powiedzieli ze nie ma tej cześci osobno do kupienia jest tylko z całym mc personem czy to moze być prawda?
uszkodzenie takiej tulejki może mieć okropne następstwa tak samo jak jej zuzycie ...
kłamali w aso czy to prawda że niema osobno tego ustrojstwa? |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-10-18, 18:45
|
|
|
noż kurde na ich etce była pokazana rozpiska ale tulejka tylko niby ze zwrotnicą ?
nie chce mi się w to wierzyć może jakiś cienki gościu tam siedział..
możesz to zweryfikować?
dodatkowo jak wygląda filtr oleju w bfm??
bo mi jakiś dziwny sie z tego aso wydaje ??
nie mam go tera przy sobie bo w aucie lezy |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-10-18, 18:45
|
|
|
W D2 te tulejki były ujęte w rysunku ale nie było dostępności. Patrząc na D3 to nie ma ich na rysunku więc muszą być integralną częścią zwrotnicy. Jak wychodzą z wyjęciem wahacza to je tylko na miejsce włożyć. |
_________________
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-10-18, 19:50
|
|
|
czyli ogólnie moze byc duży klopot w wypadku jej wybicia ...
właśnie tak jakoś powiedział ze to cała zwrotnica występuje niestety a chciałem zrobić /wymienic tez a tu lipton |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-10-18, 21:41
|
|
|
Nie ma żadnego problemu...mnie się zawsze holerstwo zapieka na zworzniu banana i wychodzi ze zwrotnicy. Specjalnie do tego kupilem sobie taki trojramienny ściągacz yato. Banana w imadlo sciagacz na górę i kręcisz. Można oczywiście wcześniej spryskac czyms penetrujacym...na pewno schodzi bez problemu. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-10-18, 21:47
|
|
|
jak wyjdzie z tulejka to trzeba młoteczkiem ją zbic ze sworznia i wbic w zwrotnice. Nie ma jej jako czesc zamienna bo to jest całosc ze zwrotnicą. Poprostu sworzen siedzi w metalowej tulejce a ona w zwrotnicy, całośc sciska nakretka. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
KarolW
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic HKT
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 05 Cze 2016 Posty: 120 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2017-04-30, 21:47
|
|
|
Czy jest jakiś patent na wybicie sworznia dolnego ze zwrotnicy? U mnie za żadne skarby nie chce wyjść. |
|
|
|
|
|