Autor |
Wiadomość |
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-04-03, 06:34 [D3 03 4.2MPI
] Ile oleju do D3 do silnika 4.2
|
|
|
Panowie ile oleju do d3 do 4.2 mpi bo juz nie pamietam.... |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-04-03, 06:49
|
|
|
8,5 ?????? |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-04-03, 07:02
|
|
|
do d2 pamietam jakies 7.5 ale własnie do D3 ???????? 8,5? |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
rav85
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marek
Jeżdzę: Huracan Perf&Maclaren600LT
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Sty 2015 Posty: 258 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-04-03, 11:28
|
|
|
7,5 l |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-04-03, 12:59
|
|
|
to ja wlałem więcej |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
|
|
|
|
|
|
|
peter22
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotrek
Jeżdzę: d3
Wiek: 42 Dołączył: 02 Kwi 2015 Posty: 40 Skąd: Łódż
|
Wysłany: 2015-04-20, 15:02
|
|
|
a ja mam takie pytanie, jakie sa koszta przy a8 d3 podczas przeglądu , olej plus wszystkie filtry?????
chce właśnie kupic d3 4.2 mpi i zastanawia mnie róznica w cenach do a6c6 |
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-04-20, 19:32
|
|
|
olej to najwyższy koszt polecam LIQUI MOLY SYHTIOIL ENERGY 0W40
Koszt okolo 80e ale to pełen syntetyk nie hydrocrack pod nazwa synthoil
jezeli moge jeszcze cos polecic to wybór jakiegokolwiek oleju sprawdzac na niemieckich stronach ponieważ mozesz sie zaskoczyć gdzie u nas jest syntetyk tam jest tehnologia syntetyczna a to zupełnie co innego
filtr oleju najlepiej i jedynie to Mann to jest wklad ,
filtr powietrza równierz mann albo cos z wyzszaj półki omijaj filtron
filtr kabinowy bierz również jak najlepszy jest dość drogi około 50e
kabinowy sam wymienisz 4 kołki do odkręcenia o 90 stopni
filtr powietrza tez dobrze się wymienia
wkład olefu duża nakrętka plastikowa potrzebna dłuższa przedłużka .... ale nie trudno
olej mozesz też samemu zlać osłone silnika przednia odkkręcasz i korek i wssio
vcds kasujesz inspekcje i zaoszczedzone jakieś 50 e minimum za wszystko a nawet i 65 e w kieszeni
nie wiem jaka roznica cię zastanawia cenowa <niewiem>
A8 jest poprostu extra a a6 niestety to taka podróba a8 jezeli ni wezmiesz a8 zawsze będziesz czuł niedosyt i zadawał pytanie dlaczego nie kupiłem jak a 8 wjezdza to naprawde to jest to a6 ma taki ryj \jak lokomotywa waski i dziwnie ulozony jak spych a8 robi robote |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2015-04-20, 19:38
|
|
|
a dlaczego to niby omijać filtron? znowu bzdury zasłyszane na forach. to bardzo dobre polskie filtry, często wkładane na pierwszy montaż oraz do pudełek bardziej znanych (droższych) producentów. |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
peter22
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotrek
Jeżdzę: d3
Wiek: 42 Dołączył: 02 Kwi 2015 Posty: 40 Skąd: Łódż
|
Wysłany: 2015-04-20, 22:26
|
|
|
Ja słyszałem ze filtron można wsadzać ale tylko do powietrza i przeciwpyłkowy . Tam gdzie sa jakieś płyny to lepiej nie . Podobno olejowe (nie wkład ) lubią sie rozszczelnić. |
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-04-21, 11:14
|
|
|
Ja odkąd miałem wywinięcie filtra olejowego w passacie TDI (od filtrona był filtr) i utratę ciśnienia oleju, to zrezygnowałem z produktów tej firmy do obiegów w których jest płyn. Do powietrza i klimy nadal je stosuję. |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
Inter32
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Cze 2010 Posty: 233 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 2015-04-21, 13:13
|
|
|
Nigdy filtron chyba że do Poloneza, zawsze Knecht lub Mann |
|
|
|
|
|
|
|
stillbadboy
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 25 Cze 2014 Posty: 254 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2015-04-21, 14:22
|
|
|
Bugalon napisał/a: | Ja odkąd miałem wywinięcie filtra olejowego w passacie TDI (od filtrona był filtr) i utratę ciśnienia oleju, to zrezygnowałem z produktów tej firmy do obiegów w których jest płyn. Do powietrza i klimy nadal je stosuję. |
i to jest rzeczowa odpowiedz poparta doswiadczeniem, a nie ze ktos cos slyszal.
Ja filtrona używałem w sumie przez niewiedze, bo filtron byl producentem dla amerykanskiego WIX. Byl to filtr oleju - nie narzekalem, ale przy wkaldach pewnie inaczej sprawa sie ma
DODANO:
dracus6662 napisał/a: | olej to najwyższy koszt polecam LIQUI MOLY SYHTIOIL ENERGY 0W40
Koszt okolo 80e ale to pełen syntetyk nie hydrocrack pod nazwa synthoil
jezeli moge jeszcze cos polecic to wybór jakiegokolwiek oleju sprawdzac na niemieckich stronach ponieważ mozesz sie zaskoczyć gdzie u nas jest syntetyk tam jest tehnologia syntetyczna a to zupełnie co innego
filtr oleju najlepiej i jedynie to Mann to jest wklad ,
filtr powietrza równierz mann albo cos z wyzszaj półki omijaj filtron
filtr kabinowy bierz również jak najlepszy jest dość drogi około 50e
kabinowy sam wymienisz 4 kołki do odkręcenia o 90 stopni
filtr powietrza tez dobrze się wymienia
wkład olefu duża nakrętka plastikowa potrzebna dłuższa przedłużka .... ale nie trudno
olej mozesz też samemu zlać osłone silnika przednia odkkręcasz i korek i wssio
vcds kasujesz inspekcje i zaoszczedzone jakieś 50 e minimum za wszystko a nawet i 65 e w kieszeni
nie wiem jaka roznica cię zastanawia cenowa <niewiem>
A8 jest poprostu extra a a6 niestety to taka podróba a8 jezeli ni wezmiesz a8 zawsze będziesz czuł niedosyt i zadawał pytanie dlaczego nie kupiłem jak a 8 wjezdza to naprawde to jest to a6 ma taki ryj \jak lokomotywa waski i dziwnie ulozony jak spych a8 robi robote |
Dracus o co kaman z tym twoim podpisem juz kiedys mailem pytac :
polecam LIQUI MOLY SYHTIOIL ENERGY 0W40
w sensie ze tak Cie pozytywnie zaskoczyl , czy poprostu probujesz ludzi nawrocic ?
nie ukrywam sam rozmyslam czy z 10w40 motula nie przejsc na jesieni przy wymianie wlasnie na ten pelnosyntetyczny olej |
_________________ "Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-04-21, 21:21
|
|
|
ha ha nie nawracam tylko zwracam uwage na to co warto jezeli zima to tylko 0w chyba ze twoje auto ma ogrzewany garaż to możesz 10w zapodać osobiście nie polecam chyba że walczysz autem na torze w extremalnych warunkach .....
do bardzo szybkiej jazdy po autobanie i po miescie w korkowni oraz do szybkiego rozruchu zimnego silnika polecam LM 0W40 SYNTHOIL Stosuje od lat
w podpisie masz link do strony z LM http://www.liqui-moly.de/...g=e&voiladb=web
jest tam równiez karta specyfikacji aby mozna było sprawdzić parametry oleju
10w40 jest za gesty właśnie na jesień osiagnąłbyś proporcjonalnie odwrotny efekt zamiast wspomóc simnik jeszcze byśgo pogrążył ponieważ cyferka przed w oznacza gęstość oleju przy zimnym silniku
tu troche bełkotu o olejach i wyborze z tym że 0w przy chłodnym poranku również jest rzadszy niz 5 czy 10 a to bardzo wazne
zasada najważniejsza olej brać zawsze z najwyzszej póki o ile tylko sie da olej dla silnika jest jak krew dla człowieka...
pozdrawiam
ps to co pisze popieram doswiadczeniem nie wypowiedziami na forach jezeli chodzi o filtron założylem raz ale do alfa romeo i rozklekotała sie pod magdeburgiem werdykt słaby przepływ oleju przez nowy filter FILTRONA z tego co wiem to nie jest odosobniony przypadek!!!
dodatkowo przgne zwrócić uwage na podrabiane produkty ..... typu aalledrogio jest tam tego malowanego w stodole szprejem///
jak sie idzie do sklepu i prosi o filter do jakiego kolwiek auta to gość spyta tylko o model i silnik i podrepcze i na stole postawi FiltronÓWNO
jak powiesz że mann chcesz ..
u panie alez pan wybredny jest.....
dla mnie mann jest najlepszy , jest jeszcze kneht godny uwagi ewentualnie
pozdrawiam |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
stillbadboy
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 25 Cze 2014 Posty: 254 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2015-04-22, 10:17
|
|
|
ja mam motula 8100 10w40 i chyba zaryzykuje przy kolejnej zmianie na 0w40 auto pod chmurka zazwyczaj no i 80% to jazda w miescie, filtry oczywiscie jak do tej pory mann Ominie chyba polszy podrabiany szit i ogarne w paczce z ju es ej przy okazji wysylania czegos. |
_________________ "Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|