|
Autor |
Wiadomość |
mazur6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 266 Skąd: Nowa Cerkiew
|
Wysłany: 2011-04-10, 09:07 [D3 ALL
] Tryb ECON
|
|
|
witam nieubłaganie zbliża się lato i ostatnio zaniepokoiła mnie pewna rzecz w klimatroniku. Nie mogę wyłączyć trybu ECON, klika wyłącz i po 1-2 sek się załącza. w temp. -5°C udało mi się wyłączyć ECON i było ok ale kiedy temp. jest wyższa załącza się z powrotem. z tego co się orientuje to ten tryb wyłącza sprężarkę klimatyzacji lub uruchamia się kiedy dzieje się coś z klimą, błędów żadnych nie ma, i mam pewne obawy że coś może niepokojącego się dziać a nie chce zostać na lato bez klimy czy to jest coś normalnego? może ktos mógłby mi przybliżyć jak to wszystko powinno być?
dodaje że użyłem opcji szukaj i nie znalazłem satysfakcjonującej mnie odpowiedzi |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
mazur6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 266 Skąd: Nowa Cerkiew
|
Wysłany: 2011-04-10, 09:26
|
|
|
spróbuje, może po zimie coś się rozszczelniło. nie mam pojęcie bo w zeszłym roku było git wszystko |
|
|
|
|
olo_gsm
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 2700
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Aleksander
Jeżdzę: A6 C6 2.7TDI
Pomógł: 2 razy Wiek: 46 Dołączył: 19 Paź 2010 Posty: 55 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2011-04-10, 13:33
|
|
|
Podłącz VAG i w blokach pomiarowych przeważnie w pierwszej grupie na pierwszym polu są kody wyłączenia sprężarki:
; 0 = Compressor Running
; 1 = Compressor OFF by Pressure Switch (F129): Refrigerant Pressure too High
; 2 = Compressor OFF by Fresh Air Blower (V2) or Fresh Air Blower Control Module (J126) Malfunction
; 3 = Compressor OFF by Pressure Switch (F129): Refrigerant Pressure too Low
; 5 = Compressor OFF by Missing Engine Speed Signal
; 6 = Compressor OFF by ECON Button
; 7 = Compressor OFF by OFF Button (via Fresh Air Blower Speed Buttons)
; 8 = Compressor OFF by Ambient Temperature below 3 °C (37 °F)
; 10 = Compressor OFF by Voltage below 9.5 V
; 11 = Compressor OFF by Coolant Temperature too High
; 12 = Compressor OFF by Engine OR Transmission Control Module
; 13 = Compressor OFF by Voltage above 17 V
; 14 = Compressor OFF by Evaporator Temperature
; 15 = Compressor OFF by Control Module Coding incorrect
; 16 = Compressor OFF by Climate Control Module (J255) Malfunction
; 17 = Compressor OFF by Pressure Sensor Malfunction
Oczywiście silnik musi pracować żeby ten kod był miarodajny. Po odczytaniu kodu będzie wiele więcej wiadomo. Czasem tak jest, że klima błędów nie zapisuje, a sprężarka wyłączona zostaje przez sterownik z jednego z powyższych powodów.
Powodzenia 8-) |
_________________ >>>AUTOELEKTRONIKA<<< |
|
|
|
|
|
|
|
mazur6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 266 Skąd: Nowa Cerkiew
|
Wysłany: 2011-04-10, 14:40
|
|
|
ok sprawdze dzięki |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang
Prywatność. |