Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 3.7MPI ] długie myślenie automatu przy redukcji  
Autor Wiadomość
radziu797
[Usunięty]

Wysłany: 2017-03-08, 21:22   [D3 04 3.7MPI ] długie myślenie automatu przy redukcji

Witajcie! dzisiaj miałem okazję pojechać w trasę i zauważyłem że automat długo myśli... wiem że to nie DSG ale w porównaniu do np tiptronica VW to jakaś porażka. Jadę np 80 km/h wbijam kickdown, redukcja raz myśli redukcja dwa myśli redukcja trzy myśli i ogień dopiero. We wcześniejszym tiptronicu którego użytkowałem przy redukcji skrzynia muliła również ale szybko dobierał bieg nie było czegoś takiego że się czuło że zrzuca o jeden i znowu o jeden i znowu o jeden i dopiero jest ten co trzeba tylko chwilę skrzynia pomyślała i wzrost obrotów na tyle ile się maksymalnie da i jazda. a tu? nie wiem czy to wina oleju bo nie zmieniany czy te skrzynie tak mają że jest powolna ich praca? Sytuacja na sporcie jest trochę lepsza i reakcja na dobór biegu jest znacznie szybsza chodź komputer potrzebuje chwili by dobrać odpowiedni bieg. Jak jest u Was?
 
 
uzlik 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3, Yamaha fz1
Pomógł: 3 razy
Wiek: 50
Dołączył: 19 Sty 2015
Posty: 174
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-03-08, 21:28   

Zmień olej w ASB, wymień filtr, wykasuj starego softa mechatroniki, wgraj nowego softa.
Jak mechanicznie skrzynia ok. to powinno być lepiej.
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2017-03-08, 21:30   

Długo to pojęcie względne, najlepiej filmik nagrać, nie wiem jak u ciebie, ale u mnie trzeba dosyć mocno pedał gazu żeby przycisk kick-down załapał, ale wydaje mi sie że zmienia dosyś szybko :]
 
 
radziu797
[Usunięty]

Wysłany: 2017-03-08, 23:06   

Jutro pracuje ale po jutrze nagram filmik i pokaże wam o co chodzi ale do zbicia biegu skrzynia potrzebuje trochę myślenia paru sekund. Nie ma tak ze wbijsz kickdowna i komp myśli sekundę rosną obroty i odrazu zapinana jest np 2 tylko zrzuca na 4 widzi że lipa to zbija na 3 i wkoncu na 2 i wtedy ogień zamiast przy kickdownie odrazu wbić np 2 bo po to jest kickdown żeby zredukować maksymalnie ile się da. Nie wiem może te skrzynie tak mają...
 
 
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2017-03-10, 18:52   

u mnie reaguje bardzo szybko na kicka choć nie używam zbytnio tego bo po co :P zakres obr 3000-4000obr wystarcza do dynamicznego wyprzedzania.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-03-10, 21:11   

Reaguje dość szybko przy kicku ale przy normalnym dociśnięciu słabiej. Ja zawsze redukuje z łopatki na kilka sekund przed zamiarem wyprzedzenia :)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
gwiktor02 
Użytkownik


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Xoxo
Jeżdzę: A8 D4
Dołączył: 20 Paź 2016
Posty: 49
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-03-11, 19:33   

Może poprostu wystarczy przed szybsza redukcje odpuścić i dać do spodu wtedy mega szybko zredukuje.

Zreszta szybko to pijecie bardzo względne ...
 
 
ArturPL 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Toiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39
Dołączył: 07 Sty 2017
Posty: 67
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2017-03-12, 05:01   

A czy przypadkiem nie jest tak, że skrzynia adoptuje się pod kierowcę i nie dostosowuje trybu pracy pod rodzaj jazdy kierowcy? Jak jezdzisz powoli to i skrzynia zamula...

W BMW e60 tak miałem... nawet resetowało się ustawiania skrzyni. Niestety nie wiem jak to jest w D3
_________________

 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-03-12, 09:17   

W przedlifta się nie da resetowac ustawień skrzyni.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
ArturPL 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Toiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39
Dołączył: 07 Sty 2017
Posty: 67
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2017-03-12, 16:47   

No właśnie... a skrzynia się adaptuje do kierowcy w preFL i póniejsz? Może to jest przyczyną "długiego" myślenia przy redukcji.
_________________

 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-03-12, 18:48   

Skrzynia w A8 zawsze jest adaptacyjna. Uczy się jazdy kierowcy. Ale w prelift nie da się usunąć wyuczonych danych. Można to zrobić jedynie za pomocą zmiany oprogramowania skrzyni.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2017-03-12, 20:40   

Chcecie powiedzieć że jak ktoś "zamulał" to takim autem nie da się wyprzedzać ?? przecież jeśli tak jest to bardzo nie bezpieczne, zawsze jak się robi kick down to musi jechać :]
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 49
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2017-03-12, 20:47   

Marcin2013 napisał/a:
Chcecie powiedzieć że jak ktoś "zamulał" to takim autem nie da się wyprzedzać ?? przecież jeśli tak jest to bardzo nie bezpieczne, zawsze jak się robi kick down to musi jechać :]

Jeśli to skrzynia z P-FL to trzeba ją douczać, dopiero w wersjach poliftowych można było wgrać nowe oprogramowanie i nieco zmienić charakterystykę pracy skrzyni. W tym przypadku po prostu przez pewien czas trzeba pojeździć dynamiczniej (i to ze wszystkimi kluczykami) a skrzynia zapisze nowe wartości charakterystyki jazdy i już po kilku tygodniach będzie zauważalna zmiana.
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-03-12, 21:00   

Kickdown powinien działać tak samo ostro.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
ArturPL 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Toiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39
Dołączył: 07 Sty 2017
Posty: 67
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2017-03-13, 09:45   

No właśnie "ze wszystkimi kluczykami"... tutaj też mam pytanie. Czy charakterystyka zapisuje się na kluczu? Z jednej strony to dobre rozwiązanie, a z drugiej strony na jednym kluczu może jeździć kilka osób.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.