Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 02 3.3TDI ] chiptuning  
Autor Wiadomość
sylwek422 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 3300
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2 3.3 TDI i D3 3,0 tdi
Wiek: 55
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 11
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2012-08-26, 16:18   [D2 02 3.3TDI ] chiptuning

witam
czy ma ktoś podniesione KM i Nm w tym silniku o ile i jak się autko sprawuje
o ile poprawia, przyspieszenie predkość max , czy przy dużym przebiegu to bazpieczne
pozdrawiam ;-)
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2012-08-28, 19:58   

Wystarczyło poszukać: http://www.a8team.pl/topics13/463.htm

Tak od siebie to nie ma co się bawić w chipowanie 3.3. Zamień po prostu silnik na 4.2 w benzynie i spokój, po co komplikować a potem martwić się o skrzynię na zapas. 4.2 spokojnie wypruje takie 3.3 tdi bo ono ciągnie do jakiś 100-110km/h a potem puchnie .. chyba że ten tdi byłby po chipie to już inna sprawa..

Reasumując, oczywiście moim zdaniem nie warto chipować 3.3, zostań przy serii.
_________________
 
 
greg26 
Moje A8


Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 385
Skąd: GA
Wysłany: 2012-08-29, 10:26   

krzychu22.p1i napisał/a:
Tak od siebie to nie ma co się bawić w chipowanie 3.3. Zamień po prostu silnik na 4.2 w benzynie i spokój, po co komplikować a potem martwić się o skrzynię na zapas. 4.2 spokojnie wypruje takie 3.3 tdi bo ono ciągnie do jakiś 100-110km/h a potem puchnie .. chyba że ten tdi byłby po chipie to już inna sprawa..

Reasumując, oczywiście moim zdaniem nie warto chipować 3.3, zostań przy serii.


Nie zgodzę się z Tobą - ten silnik jest mocny i do d2 odpowiedni.Fakt,że słabszy od 4.2 ,ale nadrabia momentem obrotowym i dobrze radzi sobie w D2.Śmiem nawet twierdzić,że zdrowe 3.3 tdi po jakimś wirusie nie będzie zbytnio odstawać od 4.2(tak do 200km/h).Faktem jest,że ten motor nie cieszy się dobrą opinią,ale to odrębny temat.Silnik ten spuchnie,ale powyżej 150 km/h - to nie 1.9tdi :-P . Jeżdżę często s-ką 400cdi (250 ps) mojego ojca i uwierz mi,że raz jak się na trasie próbowałem swoją D2 FL 4.2 to s-ka tak do 170 niewiele odstawała od audi.Charakterystyka 3.3tdi będzie podobna do s400 cdi,więc nie zgodzę się z tym co napisałeś.Widziałem jak się odpycha 3.3tdi i zrobiła na mnie wrażenie.Osiem garów,2 turbiny,wysoki moment obrotowy - to musi jechać.
Moim zdaniem można podciągnąć w 3.3 tdi delikatnie o jakieś 20-30 koni i 40-60 niutonometrów i bez obaw o skrzynię można będzie jeździć takim autem.
 
 
Karti 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3300
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 52
Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 31
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2012-09-16, 18:55   

Witam ja w swojej A8 zmieniłem oprogramowanie komputerów z 225KM na 275KM mój mechanik nie chciał więcej kręcić, bal się o skrzynię biegów, automat może wymięknąć przy bardzo wyżyłowanym silniku, polecam firmę ProTurbo z Siedlec Marcin zna się na rzeczy, niestety ma hamownię tylko na jedną oś ale w wawie można zmierzyć ;)

[ Dodano: 2012-09-16, 19:56 ]
Mam przejechane ponad 300 tys i daje radę
 
 
arti 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 84
Skąd: okolice STG
Wysłany: 2012-09-18, 21:27   

Karti duża różnica w osiągach ? Spalanie ? Mojego też mam zamiar porobić ,najpierw muszę przygotować jednostkę napędową.
 
 
Karti 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3300
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 52
Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 31
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2012-09-18, 21:56   

Witam przy wgraniu nowego softu wyszły niezłe kwiatki
- przepływomierze do wymiany
- sprężarki do regeneracji
- przy okazji wymiana wszystkich płynów filtrów
- pompa paliwa wymieniona stara miała luzy
- paski napinacze itd
Ogólnie lepiej ciągnie z dołu, a co do paliwa to zależy od stylu jazdy, ostatnio jechałem do Wrocławia gierkówką remontowaną to zeszło poniżej ośmiu litrów
ON kupuję na fakturę to zawsze taniej;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.