|
Autor |
Wiadomość |
Viperek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: brak
Dołączył: 13 Mar 2012 Posty: 54 Skąd: Andrychów
|
Wysłany: 2017-06-23, 13:38 [D3 04 4.2MPI/LPG
] Problem z klimatyzacją :/ 0 błedów na
|
|
|
Witam,
Mam problem z klimą, gdy jest bardzo ciepło potrafi się włączyć dopiero po 30 km, przez zimę i wiosnę nie miałem tego problemu, ale teraz przy tych temparaturach niechce zaskoczyć odrazu. Podobny problem miałem w zeszłym roku końcem lata ale później się uspokoiło. Najgorsze jest to że nie pokazuje mi błędów żadnych |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2017-06-23, 13:41
|
|
|
Jak włączysz z setup Econ i wyłączysz zaskoczy od razu ? |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
Viperek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: brak
Dołączył: 13 Mar 2012 Posty: 54 Skąd: Andrychów
|
Wysłany: 2017-06-24, 08:34
|
|
|
dice111 napisał/a: | Jak włączysz z setup Econ i wyłączysz zaskoczy od razu ? |
Odziwo tak |
|
|
|
|
KarolW
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic HKT
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 05 Cze 2016 Posty: 120 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2017-08-01, 21:31
|
|
|
Nie będę zakładał nowego tematu i zapytam tutaj. Nagle klimatyzacja zaczęła słabo chłodzić. Temperatura parownika minimalna jaką udało się uzyskać to 19 C, nawet przy odcięciu dopływu płynu do zaworu rozdzielająco-pompującego. Ciśnienie czynnika to 13 bar-ów na pracującym układzie przy temp. zewnętrznej 30 C. Błędów brak. Wentylatory pracują. Co można jeszcze sprawdzić? |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2017-08-02, 22:31
|
|
|
13 bar to nieduzo. Prawa strona chłodzi lepiej? |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-08-03, 09:22
|
|
|
szeryfisch napisał/a: | Prawa strona chłodzi lepiej? |
Jeżeli zablokowano na stałe przepływ płynu chłodzącego przez nagrzewnice to raczej nie ma możliwości aby którakolwiek ze stron chłodziła inaczej niż strona druga
No chyba, że parownik w środku jest zabity syfem i czynnik nie przepływa przez niego równomiernie |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
KarolW
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic HKT
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 05 Cze 2016 Posty: 120 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2017-08-03, 15:57
|
|
|
Obie strony tak samo chłodzą, czyli max 21 z kartek. Podłączyłem maszyne do klimatyzacji i na niskim ciśnieniu jest 6,5 -7 bar. Wymienilem filtr/dlawik (opilkow nie było na filterku)ale nic nie pomogło. Szpec od klimy mowi że sprężarka padła (jakieś zawory z tyłu sprężarki nie dzialaja). I niewiem czy szukac uzywki czy regenerowana?
Edit: Dzisiaj klimatyzacja ożyła, ciśnienie na wysokim 16 bar a na niskim 2,5 bar. Podejrzenie pada na zawór w kompresorze, chcialbym go wymienic ale nie wiem gdzie kupic właściwy? |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |