Autor |
Wiadomość |
mmmat
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 02 Cze 2015 Posty: 111 Skąd: Lubań
|
Wysłany: 2017-08-21, 19:22 [D3 03 3.7MPI/LPG ] Wtyczka od zmieniarki
|
|
|
Witam, mam problem ponieważ poprzedni właściciel wyciął ori wtyczke od zmieniarki i podłączył densiona w to miejsce a ja niechcący wcisnąłem bootloadera i teraz potrzebuje ja podłaćzyć. Poda mi ktoś schemat kabli jakie idą do wtyczki od zmieniarki?? albo może ktoś moze mi taką wtyczkę sprzedać:)
Bardzo proszę o pomoc bo muszę podnieść pilnie auto a trybu podnośnika nie mogę włączyć nawet:(
|
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2017-08-21, 19:48
|
|
|
W ELSIE zapewne znajdziesz rozpiskę w schematach, nie sprawdzę Ci teraz, bo "siedzę" na innym sprzęcie.
Co do trybu podnośnika - jak to takie pilne, odłącz aku i dopiero podnoś samochód. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
mmmat
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 02 Cze 2015 Posty: 111 Skąd: Lubań
|
Wysłany: 2017-08-21, 20:36
|
|
|
Niestety nie mam dostepu do Elsy. Dzieki kolego za informacje chociaz auto podniose |
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2017-08-21, 22:00
|
|
|
Kolejnośc pinów jest inna niź napisałeś w zasadzie tylko plis minus i sterowanie , ale z tego co pamiętam to jeszcze powinien być mostek, zobacz w bagażniku w tunerze radia wtyka jest taka sama |
|
|
|
|
|
|
|
mmmat
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 02 Cze 2015 Posty: 111 Skąd: Lubań
|
Wysłany: 2017-08-25, 19:43
|
|
|
Dziękuje kolego, wtyczka jest taka jak te w bagażniku udał się podłączyć zmieniarkę i przeprowadzić aktualizacje:) Ale nadal mam jeden problem który miałem nadzieję zniknie przy okazji wgrania nowego softu. Otóż mmi czasem mi się uruchamia minute czasem 5 czasem dopiero następnego dnia :(co może być przyczyną? zapętlałem światłowód na zmieniarce i module telefonu i dalej to samo tyle że moduł telefonu na pewno był walnięty bo jak był to mi po aktualizacji softu co 30 sekund na oko przerywał muzykę, po odłączeniu muzyka działa normalnie. Wychodzi ekran, czarno i zaskoczy po jakimś czasie mmi.
Winny jest control head, tak mi wychodzi w tescie optycznym bo on ma error elektryczny i optyczny. Tylko dlaczego wlacza sie ale z opóźnieniem? Tylko wymiana wchodzi w gre? |
|
|
|
|
AdiA8
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 31 Paź 2016 Posty: 74 Skąd: LU
|
Wysłany: 2017-08-27, 07:34
|
|
|
Zawsze możesz spróbować sflashować sterownik (VAS 5054A chyba to potrafi) i jak to nic nie da to wymiana i kodowanie modułu pod siebie. |
|
|
|
|
|
|
|
mmmat
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 02 Cze 2015 Posty: 111 Skąd: Lubań
|
Wysłany: 2017-08-27, 10:01
|
|
|
Niestety nie mam Vas'a tylko vcds'a. Jak mam teraz soft 5570 to jak mi sie uruchomi mmi to moge sprobowac wgrac 5150?
Teraz aby uruchomic mmi musze na chwilke odlaczyc kostke od sterownika dodam jeszcze ze jak zgasze auto i po minucie dwóch trzech mmi odpala normalnie. Problem jak postoi dluzej |
|
|
|
|
AdiA8
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 31 Paź 2016 Posty: 74 Skąd: LU
|
Wysłany: 2017-08-28, 08:03
|
|
|
Działo mi się podobnie, wraz z załączaniem się kolejnych poziomów zabezpieczenia przed rozładowaniem aku, mmi odpalało się coraz później. To znaczy że, im słabszy był aku i im bliższy padnięcia tym później otwierała się winda mmi, ale wcale nie musi tak być u Ciebie.
Sprawdź w jakim stanie jest aku (naładuj go na maxa i sprawdź po dniu dwóch jakie napięcie jest na klemach).
Kolejna sprawa, miałem problem z kodowaniem gateway'a po wymianie aku, coś się poprzestawiało w kodowaniu i winda mmi czasem otwierała się po 2s czasem po 30s i więcej. Sprawdziłem kodowanie, pousuwałem to co było zakodowane a nie było tego fizycznie i mmi wyjeżdża jak trzeba i kiedy trzeba.
Nie wiem czy nie jest gdzieś na forum opisane jak zrobić downgrade oprogramowania mmi, poszukaj. |
|
|
|
|
|
|
|
mmmat
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 02 Cze 2015 Posty: 111 Skąd: Lubań
|
Wysłany: 2017-08-28, 09:32
|
|
|
Mam nadzieję ze winny bedzie akumulator sprawdze to w srode i dam znac, ale miales tak ze czasem z kilka minut czekales? Sprawdze to kodowanie gateway bo na 100% mam blad w gateway o zlym kodowaniu. |
|
|
|
|
iCAtronic
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D2 + D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 03 Cze 2015 Posty: 51 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2017-08-29, 19:48
|
|
|
Masz na 99% uwalony moduł MMI. Gdyby to była wina akumulatora to po odpaleniu MMI wstałoby od razu. Moduł MMI możesz wymienić na próbę bez kodowania i ściągania CP, ekran się odpali tylko będzie cisza w głośnikach. |
_________________ Elektronika samochodowa Wrocław
Aktywna ochrona komponentu - pomoc w usuwaniu zdalnie. |
|
|
|
|
|
|
|
|