Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Problem z błędami silnika.  
Autor Wiadomość
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-08-25, 15:57   

macisz12 napisał/a:
Damian da radę na tej głowicy wymienić nastawnik bez rozpinania rozrzadu. Przetestowane na swojej d3. ;)

Ale kolega pisał, że problem ma na głowicy Nr 2 czyli po stronie kierowcy...... tu chyba bez rozpięcia rozrządu się nie da <hmm>
Na głowicy Nr 1 czyli po stronie pasażera też zmieniałem bez ściągania paska (tak jak ostatnio gadaliśmy).

Tyle że teraz, po zmianach, okazało się że wadliwa jest cewka napinacza którą kolega przełożył na prawą stronę (Bank 1) ;)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
macisz12 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 185
Skąd: Łask
Wysłany: 2014-08-25, 20:57   

Da radę na obu głowicach bez rozpinania rozrządu. Na lewej jest więcej kombinacji i trzeba parę kur.. puścić. :) To tak na przyszłość jakby ktoś się za to zabierał.
Miałem też ostatnio gościa który miał taki sam problem, kombinował z czujnikami halla, sprawdzał rozrząd a winna była właśnie ta ceweczka na nastawniku. Tyle że tam był oryginalny jeszcze nastawnik.
 
 
xluqas 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 39
Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 207
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2015-11-22, 17:54   

Witam, mam podobny problem z napinaczem, zamieniłem cewki miejscami i wygląda na to że cewka jest walnięta bo wcześniej VCDS wskazywał Bank2 tak teraz Bank1 pokazuje.

Moje pytanie czy ta usterka wpływa negatywnie na pracę silnika czy można z tym jeździć?
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-11-27, 21:17   

Ogólnie może doprowadzić do uszkodzenia i braku iskry na danym cylindrze. Osobiście proponowałbym wymianę.
Jakieś dokładniejsze dane podał Ci komp. Np konkretny rodzaj cewki na którym cylindrze ?
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-11-27, 22:42   

ernesto napisał/a:
Ogólnie może doprowadzić do uszkodzenia i braku iskry na danym cylindrze. Osobiście proponowałbym wymianę.

Pragnę zauważyć, że kolega pisał o nastawniku i cewce nim sterującej a nie o cewce zapłonowej na konkretnym cylindrze.

xluqas napisał/a:
Moje pytanie czy ta usterka wpływa negatywnie na pracę silnika czy można z tym jeździć?

Brak sterowania nastawnikiem to brak sterowania zmiennymi fazami rozrządu.
Moim zdaniem trzeba wymienić, samą cewkę jeżeli tylko ona jest uszkodzona.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-11-27, 23:22   

FOSS napisał/a:
ernesto napisał/a:
Ogólnie może doprowadzić do uszkodzenia i braku iskry na danym cylindrze. Osobiście proponowałbym wymianę.

Pragnę zauważyć, że kolega pisał o nastawniku i cewce nim sterującej a nie o cewce zapłonowej na konkretnym cylindrze.


Mój błąd <hihi> źle zrozumiałem kolegę
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
LuxAudi 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Lukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Dołączył: 16 Lis 2017
Posty: 26
Skąd: Opole
Wysłany: 2018-08-01, 22:14   Podobny błąd A8 4.2 MPI

Witam, mam podobny problem jeśli nawet nie ten sam. Wyskoczyła mi kontrolka check engine, silnik pracuje normalnie nie się nie dzieje.
Czy w tym wypadku mam ten sam problem co kolega, czyli czujnik na napinaczu czy jest to czujnik położenia walka rozrządu?


 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.