|
Autor |
Wiadomość |
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
cyrol
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3 3.7
Dołączył: 28 Lis 2016 Posty: 9 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 2016-12-09, 14:20
|
|
|
witam ponownie, udało mi się z lutować kostkę, błąd G78 znikł, ale pojawiły się nowe ( od ostatniego sprawdzania )
Objaw jest taki, i z tego co wyczytałem na forum to kompresor, ponieważ, podczas uruchomienia auta, świeci się zielone autko, że auto jest obniżone.
Kompresor się włącza, ale coś słabo pompuje chyba i tak troche pierdzi, choć wcześniej pierdział i pompował. Jądąc po pewnym czasie wszystkie tryby robią się nieaktywne oprócz dynamic i włącza się zółta kontrolka z tym samochodzikiem (strzałka góra-dół )
Po wykasowaniu błędów zostaje tylko ten 01583 - Leak in System Detected
Czy moge w ogóle jeździć autem. Dziś jeżdze, jakoś niżej nie opadł. Mam oddawać auto na rozrząd, może od razu trzeba coś wymienić? Kompresor da się jakoś naprawić czy trzeba kuponować nowy? regenerowany ?
0776 - Level Control System Sensor; Left Front (G78)
012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101100
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Mileage: 266415 km
Time Indication: 0
Date: 2016.12.08
Time: 17:08:14
00778 - Steering Angle Sensor (G85)
008 - Implausible Signal - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101000
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 2
Reset counter: 5
Mileage: 266236 km
Time Indication: 0
Date: 2003.10.08
Time: 00:53:20
01400 - Suspension Level Control
002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100010
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 23
Mileage: 266238 km
Time Indication: 0
Date: 2016.12.03
Time: 16:16:04
01772 - Signal from Level Control Pressure Sensor (G291)
008 - Implausible Signal - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101000
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 10
Mileage: 266251 km
Time Indication: 0
Date: 2016.12.03
Time: 17:38:16
01583 - Leak in System Detected
000 - -
Freeze Frame:
Fault Status: 11100000
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 6
Reset counter: 231
Mileage: 266275 km
Time Indication: 0
Date: 2016.12.03
Time: 18:37:15
01770 - Temperature Sensor for Level Control Pump/Compressor (G290)
008 - Implausible Signal - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101000
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 1
Mileage: 266353 km
Time Indication: 0
Date: 2016.12.06
Time: 20:38:53
[ Dodano: 2016-12-10, 12:27 ]
Dziś probówałem coś testować. Podłączyłem VCDS i tak:
w grupie 6 "Pressure sensor signal" = 5.21 bar - to chyba torchę mało
Błąd 01400 - 002- lower limit exceeded - Intermittent
Przed zapaleniem auta, wszystkie tryby oprócz dynamic nieaktywne. Po zapaleniu są aktywne, ale po jakiś czasie wywala błąd i stają się nieaktywne.
Auto stoi równo, po nocy nic nie opadło. Dwa palce mi się mieszczą między nadkolem, a oponą. Dziś nie słyszałem w ogóle sprężarki po zapaleniu ;/ wczoraj jeszcze coś pierdziała.
[ Dodano: 2016-12-10, 16:56 ]
Dodam jeszce parę spostrzeżen. Podłączyłem VCDS'a w trakcie jazdy. Spręzarka zaczęła pierdzieć pokazywała 4.88 bara cały czas, jak wywalilo błędem stanęła na 5.54. Jeśli w ogole nie pracowała to VCDS pokazywał 1.64 bara.
Jeśli ustawię dynamic, to nie wali mi błędem z zółtą kontrolką. Nie znam się na tym, ale z tego co wyczytałem, to po 10 minutach powinno być ciśnienie około 16 barów, więc przekonuje się chyba, że to spręzarka, bo nie dość, że słabe ciśneinie to jeszce pierdzi. Zobaczę po nocy jakie będzie ciśnienie.
[ Dodano: 2016-12-11, 11:20 ]
Dziś rano znowu idealnie 5.21 ( tak samo jak przed jazdą wczorajszą ). Po otwarciu samochodu przez 2 sekundy było słychać powietrze. Auto nie opadło na żadną ze stron.
Mam nadzieje, że po takich obserwacjach ktoś mi cośpodpowie |
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2016-12-11, 11:47
|
|
|
Marcin, błąd 01583 - Leak in System Detected sugeruje, że masz nieszczelność w układzie - po prostu gdzieś Ci ucieka powietrze. Stąd pojawia się 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent czyli przekroczenie dolnego zakresu (opuszcza się poniżej normy). Intermittent znaczy, że pojawia się sporadycznie, ale z czasem będzie coraz częściej, więc nieszczelności trzeba szukać. Przez nieszczelność wywala Ci 01770 - Temperature Sensor for Level Control Pump/Compressor (G290) - kompresor za długo pracuje i przegrzewa się nie osiągając prawidłowego ciśnienia - także ten element też do sprawdzenia. To tak w telegraficznym skrócie. Zacznij od kompresora i sprawdzenia połączeń, a przy okazji sprawdź oba filtry i pierścień uszczelniający. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
cyrol
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3 3.7
Dołączył: 28 Lis 2016 Posty: 9 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 2016-12-12, 08:34
|
|
|
dzięki za info, auto idzie na rozrząd w piątek, myslicie, że warto coś wcześniej zamówić apropo zawieszenia? Np. filtr, bezpiecznik czy przekaźnik, bo raczej to się wymienia.
Co myslicie o tym zestawie naprawczym do WABCO ? Są tam jakieś uszczelki i śrubki ? Zależy mi na tym, aby auto jak najmniej stało. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |
|
|