Autor |
Wiadomość |
Adrianplock
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Gru 2015 Posty: 178 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-03-12, 17:41
|
|
|
matronic sie nazywa:) sterownik do silnika a drugi jest od czujników przerabiałem ten temat u siebie
działa działa działa schodze rano do samochodu odpalam i dupa , prycha kicha i nie jedzie wogole vaguje auto , a tam te same błedy
niezrozumiały sygnał z przepustnicy
brak adpatacji
kopałem jak idiota pojechałem do kolegi na stacje demontazu pojazdów ma mnóstwo a8 do rozbiórki
wziołem 2 przepustnice od działajacych aut odpaliłem sprawdziłem działa to wykrecam i zabieram do siebie
zakrecam do siebie i znowu kupa ,
potem z forum 123melony powiedział mi zebym poprawił wtyczki bo tam jest problem zrobiła to i problemy znikneły |
_________________ TYLKO V8
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-03-19, 10:34
|
|
|
Adrianplock napisał/a: | tomdro miałem ten sam problem
za sterowanie przepustnica jest odpowiedzialny sterownik do faz rozrzadu na podszybiu od strony pasażera |
Co byś nie zrobił to ten samochód nie ma czegoś takiego
Adrianplock napisał/a: | matronic sie nazywa:) sterownik do silnika |
Sterownik silnika... tak, jest coś takiego.... ale nie jest to Matronic tylko Motronic
Adrianplock napisał/a: | sterownik do silnika a drugi jest od czujników przerabiałem ten temat u siebie |
3:20 https://www.youtube.com/watch?v=mwogGgHOzPI
Ja się może nie znam ale w profilu masz A8 D3 4.2V8 czyli silnik BFM więc masz jeden sterownik silnika i żadnego innego specjalnie "od czujników" silnika już nie |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Adrianplock
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Gru 2015 Posty: 178 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-03-19, 12:15
|
|
|
no u mnie zadziałało a byłem u kolegi elektronika który na okolice jest naprawde mega:) stoi u niego jakies 70-100 samochodów non stop zadzoniłem co sie dzieje powiedział przywieś stary twój ster od silnika i nowy który chcesz załozyć
przelutował immo skleił wróciłem przełozyłem i błedy przepustnicy znikneły
poszukaj na temat drugiego sterownika który odpowiedzialny jest za czujniki osprzetu tego motora:)
mam troche wade wrzoku moze i literówke zrobiłem z tym matronikiem ale kazdy wie o co chodzi |
_________________ TYLKO V8
|
|
|
|
|
Adrianplock
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Gru 2015 Posty: 178 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-03-19, 12:18
|
|
|
apophis jak foss mnie pooprawił MOTRONIC jest odpowiedzialny za fazy rozrzadu za te piepsz...... nastawniki jak zmieniłem kompa przestały klekotać przy rozruchu |
_________________ TYLKO V8
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-03-19, 21:29
|
|
|
Adrian z całym szaczunkiem ale Sterownik silnika jest JEDEN i on odbiera wszelkie sygnały referencyjne z czujników,on steruje przepustnicą,silnikiem(w tym fazami rozrzadu)-to jest jeden element. I z zasady nie rozbieramy go na drobne i jeden procesor wkładamy se na lewo drugi na prawo
Bo wydaje mi sie że to po prostu nie mozliwe
Sądzac po twoim wcześniejszym podpisie i obecnym którego ze wzgledu na niedozwolona reklame edytuje-trza brac dystans na twoje wypowiedzi |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-03-20, 02:02
|
|
|
Adrianplock napisał/a: | poszukaj na temat drugiego sterownika który odpowiedzialny jest za czujniki osprzetu tego motora:) |
No ja nie znalazłem....
więc liczę na to, że teraz nam powiesz dokładnie który to i gdzie on siedzi. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-03-20, 02:04
|
|
|
Maało wam komputerków w D3?? |
|
|
|
|
Adrianplock
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Gru 2015 Posty: 178 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-03-20, 11:17
|
|
|
apophis skoro tak uważasz to widze ze kompletnie pojecia o tym nie masz ja mam w rodzinie 6 a8 kazda z inym motorem a Ty co masz jedna d2 i jedną d3 ?? i co Ty możesz o Tym wiedzieć ?
idź do Salonu chłopku i zapytaj gdzie znajdują sie sterowniki do Silnika albo zajrzyj do Elsy bedzie prościej , czytasz tutaj na forach wypowiedzi i dopisujesz sobie swoją teorie a ja ?
a ja przechodziłem przez wszystko po koleji od dwóch lat walcze z a8 emkami , ciagle coś itp itd nie raz to forum mi pomogło nie raz sam coś na głupa sprawziłem odłoczyłem przeczysciłem i działa stad to wiem uwierz chłopie ze naprawde jest tego sporo i tego czego przeszedłem zeby te samochody działaly i nie były zaniedbane czy coś , |
_________________ TYLKO V8
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-03-20, 12:53
|
|
|
Chłopie nie musze miec D3 żeby wiedzieć że BFM ma jeden zasadniczy sterownik silnika podobnie jak BFL.
Ty może miałes W12 albo 4,2 TDI i mylisz pojęcia
Co do ogłoszeń to jest odpowiedni do tego dział-OGŁOSZENIA |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-03-20, 13:30
|
|
|
Adrianplock napisał/a: | apophis skoro tak uważasz to widze ze kompletnie pojecia o tym nie masz ja mam w rodzinie 6 a8 kazda z inym motorem a Ty co masz jedna d2 i jedną d3 ?? i co Ty możesz o Tym wiedzieć ?
idź do Salonu chłopku i zapytaj gdzie znajdują sie sterowniki do Silnika albo zajrzyj do Elsy bedzie prościej...
, czytasz tutaj na forach wypowiedzi i dopisujesz sobie swoją teorie a ja ? |
bal bla bla... bla bla bla...
a ja wciąż się nie dowiedziałem gdzie jest i jak wygląda drugi sterownik odpowiadający za pracę silnika BFM |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
tomdro666
Moje A8
Rocznik: 2010
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Audi Q7
Wiek: 42 Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 57 Skąd: Trzebnica
|
Wysłany: 2016-03-29, 16:45
|
|
|
Sterownik wymontowany, styki przeczyszczone i potraktowane kontakt sprayem i wszystko zadziałało.
Zniknęły wcześniejsze błędy. Adaptacja poszła bez najmniejszego problemu.
Potwierdzam że sterownik w silniku BFM jest jeden. (2 wtyczki są w niego wpinane).
W moim przypadku sterownik był chyba wymieniany w 2007.
Dziękuję wszystkim za pomoc i wszelkie sugestie.
20160325_150515.jpg
|
|
Plik ściągnięto 47 raz(y) 233,9 KB |
20160325_150450.jpg
|
|
Plik ściągnięto 76 raz(y) 243,75 KB |
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-03-29, 17:58
|
|
|
tomdro666, Ale żeś po bandzie poleciał! My tu czekamy na wieści o umiejscowieniu tajemniczego drugiego podecu a ty piszesz że jest jeden |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-03-29, 18:00
|
|
|
tomdro666 napisał/a: | W moim przypadku sterownik był chyba wymieniany w 2007. |
Patrząc na numerację to ten sterownik był wymieniany w ASO
Apophis napisał/a: | tomdro666, Ale żeś po bandzie poleciał! My tu czekamy na wieści o umiejscowieniu tajemniczego drugiego podecu a ty piszesz że jest jeden |
Noi lipa.... a miałem nadzieję, że poznamy jednak również ten drugi ster |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
tomdro666
Moje A8
Rocznik: 2010
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Audi Q7
Wiek: 42 Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 57 Skąd: Trzebnica
|
Wysłany: 2016-03-29, 19:40
|
|
|
Zawszę mogę usunąć tego posta |
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2016-03-29, 20:24
|
|
|
Styki elektryczne w naszych autach to jest masakra,wystarczy delikatny nalot na stykach i już cały system dostaje zadyszki.
Ja na drugi dzień po zakupie D3 doznałem dyskoteki na zegarach,gubienia adaptacji,trybu awaryjnego skrzyni i cholera wie czego jeszcze.
Dopiero po wyczyszczeniu styków na kompie sterującym, problem się podział
Niestety bujam się jeszcze z błędami jednej sondy przed katem,raz działa a za dwa dni już nie |
|
|
|
|
|