Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Problem z przepustnicą  
Autor Wiadomość
Adrianplock 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Gru 2015
Posty: 178
Skąd: Płock
Wysłany: 2016-03-12, 17:41   

matronic sie nazywa:) sterownik do silnika :) a drugi jest od czujników :) przerabiałem ten temat u siebie :)

działa działa działa schodze rano do samochodu odpalam i dupa , prycha kicha i nie jedzie wogole vaguje auto , a tam te same błedy

niezrozumiały sygnał z przepustnicy
brak adpatacji
kopałem jak idiota pojechałem do kolegi na stacje demontazu pojazdów ma mnóstwo a8 do rozbiórki
wziołem 2 przepustnice od działajacych aut odpaliłem sprawdziłem działa to wykrecam i zabieram do siebie
zakrecam do siebie i znowu kupa ,
potem z forum 123melony :) powiedział mi zebym poprawił wtyczki bo tam jest problem :) zrobiła to i problemy znikneły :)
_________________
TYLKO V8
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2016-03-19, 10:34   

Adrianplock napisał/a:
tomdro miałem ten sam problem
za sterowanie przepustnica jest odpowiedzialny sterownik do faz rozrzadu na podszybiu od strony pasażera

Co byś nie zrobił to ten samochód nie ma czegoś takiego <boisie>

Adrianplock napisał/a:
matronic sie nazywa:) sterownik do silnika :)

Sterownik silnika... tak, jest coś takiego.... ale nie jest to Matronic tylko Motronic

Adrianplock napisał/a:
sterownik do silnika :) a drugi jest od czujników :) przerabiałem ten temat u siebie :)

3:20 https://www.youtube.com/watch?v=mwogGgHOzPI :D

Ja się może nie znam ale w profilu masz A8 D3 4.2V8 czyli silnik BFM więc masz jeden sterownik silnika i żadnego innego specjalnie "od czujników" silnika już nie :)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Adrianplock 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Gru 2015
Posty: 178
Skąd: Płock
Wysłany: 2016-03-19, 12:15   

no u mnie zadziałało a byłem u kolegi elektronika który na okolice jest naprawde mega:) stoi u niego jakies 70-100 samochodów non stop :) zadzoniłem co sie dzieje powiedział przywieś stary twój ster od silnika i nowy który chcesz załozyć
przelutował immo skleił wróciłem przełozyłem i błedy przepustnicy znikneły :)

poszukaj na temat drugiego sterownika który odpowiedzialny jest za czujniki osprzetu tego motora:)

mam troche wade wrzoku moze i literówke zrobiłem z tym matronikiem :) ale kazdy wie o co chodzi ;)
_________________
TYLKO V8
 
 
Adrianplock 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Gru 2015
Posty: 178
Skąd: Płock
Wysłany: 2016-03-19, 12:18   

apophis jak foss mnie pooprawił ;) MOTRONIC jest odpowiedzialny za fazy rozrzadu za te piepsz...... nastawniki :) jak zmieniłem kompa przestały klekotać przy rozruchu :)
_________________
TYLKO V8
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-03-19, 21:29   

Adrian z całym szaczunkiem ale Sterownik silnika jest JEDEN i on odbiera wszelkie sygnały referencyjne z czujników,on steruje przepustnicą,silnikiem(w tym fazami rozrzadu)-to jest jeden element. I z zasady nie rozbieramy go na drobne i jeden procesor wkładamy se na lewo drugi na prawo :)

Bo wydaje mi sie że to po prostu nie mozliwe :)

Sądzac po twoim wcześniejszym podpisie i obecnym którego ze wzgledu na niedozwolona reklame edytuje-trza brac dystans na twoje wypowiedzi ;)
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2016-03-20, 02:02   

Adrianplock napisał/a:
poszukaj na temat drugiego sterownika który odpowiedzialny jest za czujniki osprzetu tego motora:)

No ja nie znalazłem....
więc liczę na to, że teraz nam powiesz dokładnie który to i gdzie on siedzi.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-03-20, 02:04   

Maało wam komputerków w D3?? <faktycznie>
 
 
Adrianplock 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Gru 2015
Posty: 178
Skąd: Płock
Wysłany: 2016-03-20, 11:17   

apophis skoro tak uważasz to widze ze kompletnie pojecia o tym nie masz ja mam w rodzinie 6 a8 kazda z inym motorem a Ty co masz jedna d2 i jedną d3 ?? i co Ty możesz o Tym wiedzieć ?

idź do Salonu chłopku i zapytaj gdzie znajdują sie sterowniki do Silnika albo zajrzyj do Elsy bedzie prościej , czytasz tutaj na forach wypowiedzi i dopisujesz sobie swoją teorie a ja ?
a ja przechodziłem przez wszystko po koleji od dwóch lat walcze z a8 emkami , ciagle coś itp itd nie raz to forum mi pomogło nie raz sam coś na głupa sprawziłem odłoczyłem przeczysciłem i działa stad to wiem uwierz chłopie ze naprawde jest tego sporo i tego czego przeszedłem zeby te samochody działaly i nie były zaniedbane czy coś ,
_________________
TYLKO V8
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-03-20, 12:53   

Chłopie nie musze miec D3 żeby wiedzieć że BFM ma jeden zasadniczy sterownik silnika podobnie jak BFL.

Ty może miałes W12 albo 4,2 TDI i mylisz pojęcia :]

Co do ogłoszeń to jest odpowiedni do tego dział-OGŁOSZENIA :)
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2016-03-20, 13:30   

Adrianplock napisał/a:
apophis skoro tak uważasz to widze ze kompletnie pojecia o tym nie masz ja mam w rodzinie 6 a8 kazda z inym motorem a Ty co masz jedna d2 i jedną d3 ?? i co Ty możesz o Tym wiedzieć ?

idź do Salonu chłopku i zapytaj gdzie znajdują sie sterowniki do Silnika albo zajrzyj do Elsy bedzie prościej...
, czytasz tutaj na forach wypowiedzi i dopisujesz sobie swoją teorie a ja ?

bal bla bla... bla bla bla...
a ja wciąż się nie dowiedziałem gdzie jest i jak wygląda drugi sterownik odpowiadający za pracę silnika BFM <hmm>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
tomdro666 
Moje A8



Rocznik: 2010
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Audi Q7
Wiek: 42
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 57
Skąd: Trzebnica
Wysłany: 2016-03-29, 16:45   

Sterownik wymontowany, styki przeczyszczone i potraktowane kontakt sprayem i wszystko zadziałało.
Zniknęły wcześniejsze błędy. Adaptacja poszła bez najmniejszego problemu.

Potwierdzam że sterownik w silniku BFM jest jeden. (2 wtyczki są w niego wpinane).
W moim przypadku sterownik był chyba wymieniany w 2007.

Dziękuję wszystkim za pomoc i wszelkie sugestie.

20160325_150515.jpg
Plik ściągnięto 47 raz(y) 233,9 KB

20160325_150450.jpg
Plik ściągnięto 76 raz(y) 243,75 KB

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-03-29, 17:58   

tomdro666, Ale żeś po bandzie poleciał! My tu czekamy na wieści o umiejscowieniu tajemniczego drugiego podecu a ty piszesz że jest jeden :P
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2016-03-29, 18:00   

tomdro666 napisał/a:
W moim przypadku sterownik był chyba wymieniany w 2007.

Patrząc na numerację to ten sterownik był wymieniany w ASO :)

Apophis napisał/a:
tomdro666, Ale żeś po bandzie poleciał! My tu czekamy na wieści o umiejscowieniu tajemniczego drugiego podecu a ty piszesz że jest jeden :P

Noi lipa.... a miałem nadzieję, że poznamy jednak również ten drugi ster <hihiwiesz>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
tomdro666 
Moje A8



Rocznik: 2010
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Audi Q7
Wiek: 42
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 57
Skąd: Trzebnica
Wysłany: 2016-03-29, 19:40   

Zawszę mogę usunąć tego posta <hihi>
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2016-03-29, 20:24   

Styki elektryczne w naszych autach to jest masakra,wystarczy delikatny nalot na stykach i już cały system dostaje zadyszki.
Ja na drugi dzień po zakupie D3 doznałem dyskoteki na zegarach,gubienia adaptacji,trybu awaryjnego skrzyni i cholera wie czego jeszcze.
Dopiero po wyczyszczeniu styków na kompie sterującym, problem się podział <chura>
Niestety bujam się jeszcze z błędami jednej sondy przed katem,raz działa a za dwa dni już nie <hmm>
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.