Autor |
Wiadomość |
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2016-03-30, 16:50
|
|
|
D3 żyje swoim życiem |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
Adrianplock
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Gru 2015 Posty: 178 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-04-03, 20:32
|
|
|
mówiłem zeby wyjał i przeczyścił styki i problem przepustnicy Zniknie to się śmieliście Apophis i Foos , ostatnio koledze pojawił się ten sam błąd, , zajrzałem pod Maske , sterownik już Kiedyś był zmieniany( nasi tu byli )brak plastikowej obudowy i saczyła sie woda na ten ster i zasniedziały styki, przeczyścił i po problemie |
_________________ TYLKO V8
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-04-03, 21:37
|
|
|
Adrianplock napisał/a: | to się śmieliście Apophis |
Nawet nie wiesz z czego a pisałem
Adrianplock napisał/a: | sterownik już Kiedyś był zmieniany |
Ten pierwszy czy ten drugi?? |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-04-03, 21:47
|
|
|
Adrianplock napisał/a: | mówiłem zeby wyjał i przeczyścił styki i problem przepustnicy Zniknie to się śmieliście Apophis i Foos , ostatnio koledze pojawił się ten sam błąd, , zajrzałem pod Maske , sterownik już Kiedyś był zmieniany( nasi tu byli )brak plastikowej obudowy i saczyła sie woda na ten ster i zasniedziały styki, przeczyścił i po problemie |
Jeżeli o mnie mowa to chyba coś ci się pomyliło...
jeżeli już jakaś beka była to chyba nt. drugiego sterownika do silnika BFM...
tu masz konkretne posty:
http://www.a8team.pl/d3-0...-vt19107,20.htm
http://www.a8team.pl/d3-0...-vt19107,24.htm
Więc... to ustaliłeś już gdzie jest ten drugi sterownik silnika w BFM co to podobnież odpowiada za czujniki i nastawniki?... miałeś zdjęcia wstawić, numer napisać i takie tam |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Adrianplock
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Gru 2015 Posty: 178 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-04-03, 22:08
|
|
|
Foss jescze mojego trupa nie rozebrałem tzn samochodu , Pokaze Na forum jak wyjme wszystko z auta i bede wygłuszał , brak czasu mnóstwo innych zajęć zaczynam w Poniedziałek za Tydzien wraz ze swapem hamulcy na 385 z przodu i na 360 z tyłu |
_________________ TYLKO V8
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-04-03, 22:27
|
|
|
Adrianplock napisał/a: | wraz ze swapem hamulcy na 385 z przodu i na 360 z tyłu |
A to jakies ejemdzi emteem?? |
|
|
|
|
|
|
|
Adrianplock
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Gru 2015 Posty: 178 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-04-03, 22:33
|
|
|
apophis zobaczysz:) troche kombinowania przednie tarcze i zaciski idą na tył zacisk elektryczny idzie na przód tarczy i zostaje tylko podłoczenie elktrycznie do niego a z tyłu tarczy zaciski z przodu na 360 czyli przednie i tarcze 360
tak ma lambo gallardo tak jak na fotce
Ciekawi mnie jaki Bedzie Efekt , ale spodziewam sie efektu stawania samochodu w miejscu
szkoda mi wkładać kasy wiecej bo i tak to mnie sporo wyniesie a kiedyś przy odsprzedazy auta kazdy bedzie gledził ze całe zmodowane jest i nikogo nie bedzie obchodził efekt ze jest lepiej
ale zastanwiam sie nad zaciskami od Porsche 6 tłoczkowe , w sumie wieksza siła ale chyba nie warte zachodu i kolejnych tys zł do inwestowania , zostane przy projekcie
385 na przód Wiercone i klocki hawk:)
360 tył Wiercone plus klocki hawk
o Efektach poinformuje za jakiś miesiac moze połtora
DSC00211.jpg
|
|
Plik ściągnięto 30 raz(y) 110,08 KB |
|
_________________ TYLKO V8
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-04-03, 22:43
|
|
|
Klep dalej posta pod postem to kolejny raz cię nie bede uprzedzał i poleci kolejna uwaga do dzienniczka!
No to czyli bedziesz rzeżbił-uważam że to przesada-założ z S8 albo motaj jak inni tu jakies wypasy 6tłoki. |
|
|
|
|
|
|
|
Adrianplock
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Gru 2015 Posty: 178 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-04-03, 22:47
|
|
|
kolejny raz jak bede chciał coś dopisać bede edytował Posta Sorry
Apophis , wysyłam tylne zwrotnice z przednimi tarczami i zaciskami zeby załozyli je do tyłu , kompletne wraz z Silnikami elektryczymi
Mają mi tak dorobic adaptery i jarzmo przeobic by pasowało wszystko , drogo wyjdzie ale warto, tak ze przyjdzie mi to za jakiś miesiac połtora i tylko założe i bede sie cieszył |
_________________ TYLKO V8
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-04-03, 23:19
|
|
|
Ale się zdziwisz bo bedzie za mała przepaśc miedzy przodem a tyłem
Na przod szykuj mega pizze ze 400mm jak ładujesz 360 do tyłu
Szkoda by było żeby nasz klubowy Joker zginął w wypadku |
|
|
|
|
|
|
|
Adrianplock
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Gru 2015 Posty: 178 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-04-03, 23:43
|
|
|
Lambo Gallardo ma 380 przód, tyle ze caramici i tył 355 wiec analogicznie róznica tyle samo
Wiec nie bedzie ściagania albo niestabilnośći auta przy hamowaniu szukam w necie na Usa takich modów i nie moge znaleść nikt tego nie robił jeszcze |
_________________ TYLKO V8
|
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2016-04-03, 23:58
|
|
|
a gdzie srodek ciezkosci ma? |
|
|
|
|
|
|
|
Adrianplock
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Gru 2015 Posty: 178 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-04-04, 00:03
|
|
|
też prawda masz racje , no ale pozyjemy zobaczmy wiem o takiej jednej modyfikacji w bmw 5 i efekt jest całkiem całkiem całkiem , samochód jest stabilny przy ostrym hamowaniu i hamulce działają jak nalezy , jak bedzie źle to założę spowrotem stare zaden problem , Poinformuje tutaj o efektach |
_________________ TYLKO V8
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-04-04, 09:29
|
|
|
A jak poinformujesz ESP o tym że masz 360 i żeby brało to pod uwage w przypadku poślizgu?? |
|
|
|
|
|
|
|
Adrianplock
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Gru 2015 Posty: 178 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-04-10, 21:12
|
|
|
przeciez to tylko wieksza tarcza siła hamowania raczej sie nie zmieni bo zaciski dalej te same a chodzi o wieksze odbieranie ciepła skutecznośc hantli sie poprawi
zobaczycie
Panowie za dużo czytacie troche praktyki
bedziemy Gdybać jak założe to do Siebie a wtedy sie podziele Opinią co i jak , a jak zajdzie potrzeba to przejazdem do któregoś z was zalece i zademonstruje takie hamulce |
_________________ TYLKO V8
|
|
|
|
|
|