Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Problem z przepustnicą  
Autor Wiadomość
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2016-03-30, 16:50   

D3 żyje swoim życiem
_________________
Black Cars Matters
 
 
Adrianplock 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Gru 2015
Posty: 178
Skąd: Płock
Wysłany: 2016-04-03, 20:32   

mówiłem zeby wyjał i przeczyścił styki i problem przepustnicy Zniknie :) to się śmieliście Apophis i Foos , ostatnio koledze pojawił się ten sam błąd, , zajrzałem pod Maske , sterownik już Kiedyś był zmieniany( nasi tu byli )brak plastikowej obudowy i saczyła sie woda na ten ster i zasniedziały styki, przeczyścił i po problemie :)
_________________
TYLKO V8
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-04-03, 21:37   

Adrianplock napisał/a:
to się śmieliście Apophis


Nawet nie wiesz z czego a pisałem :)

Adrianplock napisał/a:
sterownik już Kiedyś był zmieniany


Ten pierwszy czy ten drugi?? <hmm>
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2016-04-03, 21:47   

Adrianplock napisał/a:
mówiłem zeby wyjał i przeczyścił styki i problem przepustnicy Zniknie :) to się śmieliście Apophis i Foos , ostatnio koledze pojawił się ten sam błąd, , zajrzałem pod Maske , sterownik już Kiedyś był zmieniany( nasi tu byli )brak plastikowej obudowy i saczyła sie woda na ten ster i zasniedziały styki, przeczyścił i po problemie :)

Jeżeli o mnie mowa to chyba coś ci się pomyliło...
jeżeli już jakaś beka była to chyba nt. drugiego sterownika do silnika BFM...
tu masz konkretne posty:
http://www.a8team.pl/d3-0...-vt19107,20.htm
http://www.a8team.pl/d3-0...-vt19107,24.htm

Więc... to ustaliłeś już gdzie jest ten drugi sterownik silnika w BFM co to podobnież odpowiada za czujniki i nastawniki?... miałeś zdjęcia wstawić, numer napisać i takie tam <faktycznie>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Adrianplock 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Gru 2015
Posty: 178
Skąd: Płock
Wysłany: 2016-04-03, 22:08   

Foss jescze mojego trupa nie rozebrałem tzn samochodu , Pokaze Na forum jak wyjme wszystko z auta i bede wygłuszał , brak czasu mnóstwo innych zajęć zaczynam w Poniedziałek za Tydzien wraz ze swapem hamulcy na 385 z przodu i na 360 z tyłu :D
_________________
TYLKO V8
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-04-03, 22:27   

Adrianplock napisał/a:
wraz ze swapem hamulcy na 385 z przodu i na 360 z tyłu


A to jakies ejemdzi emteem??
 
 
Adrianplock 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Gru 2015
Posty: 178
Skąd: Płock
Wysłany: 2016-04-03, 22:33   

apophis zobaczysz:) troche kombinowania :) przednie tarcze i zaciski idą na tył :D zacisk elektryczny idzie na przód tarczy i zostaje tylko podłoczenie elktrycznie do niego a z tyłu tarczy zaciski z przodu na 360 czyli przednie :) i tarcze 360 :)

tak ma lambo gallardo :D tak jak na fotce :)
Ciekawi mnie jaki Bedzie Efekt , ale spodziewam sie efektu stawania samochodu w miejscu :)

szkoda mi wkładać kasy wiecej bo i tak to mnie sporo wyniesie a kiedyś przy odsprzedazy auta kazdy bedzie gledził ze całe zmodowane jest i nikogo nie bedzie obchodził efekt ze jest lepiej

ale zastanwiam sie nad zaciskami od Porsche 6 tłoczkowe , w sumie wieksza siła ale chyba nie warte zachodu i kolejnych tys zł do inwestowania , zostane przy projekcie

385 na przód Wiercone i klocki hawk:)
360 tył Wiercone plus klocki hawk :)

o Efektach poinformuje za jakiś miesiac moze połtora

DSC00211.jpg
Plik ściągnięto 30 raz(y) 110,08 KB

_________________
TYLKO V8
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-04-03, 22:43   

Klep dalej posta pod postem to kolejny raz cię nie bede uprzedzał i poleci kolejna uwaga do dzienniczka!

No to czyli bedziesz rzeżbił-uważam że to przesada-założ z S8 albo motaj jak inni tu jakies wypasy 6tłoki.
 
 
Adrianplock 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Gru 2015
Posty: 178
Skąd: Płock
Wysłany: 2016-04-03, 22:47   

kolejny raz jak bede chciał coś dopisać bede edytował Posta Sorry

Apophis , wysyłam tylne zwrotnice z przednimi tarczami i zaciskami zeby załozyli je do tyłu , kompletne wraz z Silnikami elektryczymi

Mają mi tak dorobic adaptery i jarzmo przeobic by pasowało wszystko , drogo wyjdzie ale warto, tak ze przyjdzie mi to za jakiś miesiac połtora i tylko założe i bede sie cieszył <muzyka>
_________________
TYLKO V8
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-04-03, 23:19   

Ale się zdziwisz bo bedzie za mała przepaśc miedzy przodem a tyłem :P

Na przod szykuj mega pizze ze 400mm jak ładujesz 360 do tyłu :)

Szkoda by było żeby nasz klubowy Joker zginął w wypadku :)
 
 
Adrianplock 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Gru 2015
Posty: 178
Skąd: Płock
Wysłany: 2016-04-03, 23:43   

Lambo Gallardo ma 380 przód, tyle ze caramici i tył 355 wiec analogicznie róznica tyle samo :)
Wiec nie bedzie ściagania albo niestabilnośći auta przy hamowaniu szukam w necie na Usa takich modów i nie moge znaleść nikt tego nie robił jeszcze
_________________
TYLKO V8
 
 
uszek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 857
Skąd: RZ
Wysłany: 2016-04-03, 23:58   

a gdzie srodek ciezkosci ma?
 
 
Adrianplock 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Gru 2015
Posty: 178
Skąd: Płock
Wysłany: 2016-04-04, 00:03   

też prawda masz racje , no ale pozyjemy zobaczmy :) wiem o takiej jednej modyfikacji w bmw 5 i efekt jest całkiem całkiem całkiem , samochód jest stabilny przy ostrym hamowaniu i hamulce działają jak nalezy , jak bedzie źle to założę spowrotem stare zaden problem , Poinformuje tutaj o efektach :)
_________________
TYLKO V8
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-04-04, 09:29   

A jak poinformujesz ESP o tym że masz 360 i żeby brało to pod uwage w przypadku poślizgu?? :]
 
 
Adrianplock 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Gru 2015
Posty: 178
Skąd: Płock
Wysłany: 2016-04-10, 21:12   

przeciez to tylko wieksza tarcza siła hamowania raczej sie nie zmieni bo zaciski dalej te same a chodzi o wieksze odbieranie ciepła :) skutecznośc hantli sie poprawi :D
zobaczycie :)

Panowie za dużo czytacie troche praktyki

bedziemy Gdybać jak założe to do Siebie a wtedy sie podziele Opinią co i jak , a jak zajdzie potrzeba to przejazdem do któregoś z was zalece i zademonstruje takie hamulce :)
_________________
TYLKO V8
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.