Autor |
Wiadomość |
ManiekJames
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 36 Dołączył: 04 Maj 2014 Posty: 281 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2014-11-01, 23:18
|
|
|
Ktoś jeszcze coś może wie - co się dzieje/stanie jeśli nie jest podłączony wąż pod te podciśnienie (sobie odkurzacz ciągnie powietrze bez rurki )
Ps: nie miałem kiedy zajrzeć pod auto i podłączyć tego - jutro spróbujemy |
_________________ Pozdrawiam !!
|
|
|
|
|
|
|
|
Majki
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Majki
Jeżdzę: A8 D3,S8 D2
Wiek: 40 Dołączył: 31 Paź 2010 Posty: 65 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 2014-11-02, 18:28
|
|
|
Lepiej to szybko podłącz-bo jeśli ta karbowana rura nie jest podłączona do filtra to silnik zbiera cały syf z ulicy!!! |
_________________ Było A8 2.8,4.2,S8 fl
Jest D3 4.2 |
|
|
|
|
|
|
|
ManiekJames
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 36 Dołączył: 04 Maj 2014 Posty: 281 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2014-11-02, 18:51
|
|
|
uuuuuuuu - FAKTYCZNIE - Lece zaraz wyjąć filtr i podłączyć te rurkę !!!!
Oby nic się nie stało - ciul wie od kiedy to to jest zdjęte |
_________________ Pozdrawiam !!
|
|
|
|
|
rav85
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marek
Jeżdzę: Huracan Perf&Maclaren600LT
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Sty 2015 Posty: 258 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-04-08, 13:14
|
|
|
Panowie mam takie błędy od czego zacząć sprawdzanie?
17831 - Secondary Air Injection System; Bank 1
P1423 - 002 - Insufficient Flow
17819 - Secondary Air Injection System; Bank 2
P1411 - 002 - Insufficient Flow |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-04-10, 17:17
|
|
|
rav85 napisał/a: | Panowie mam takie błędy od czego zacząć sprawdzanie?
17831 - Secondary Air Injection System; Bank 1
P1423 - 002 - Insufficient Flow
17819 - Secondary Air Injection System; Bank 2
P1411 - 002 - Insufficient Flow |
Pewnie uszkodzone podciśnienie do sterowania zaworami |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
rav85
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marek
Jeżdzę: Huracan Perf&Maclaren600LT
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Sty 2015 Posty: 258 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-04-10, 19:30
|
|
|
A troszke jasniej ? |
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2015-05-05, 21:25
|
|
|
Ostatnio wyskoczyło mi:
17819(0x459B):E2
17831(0x45A7):E2
Pompa wtórnego powietrza działa, natomiast zauważyłem, że nie przestawiają się gruchy od klap kolektora. Czy to może mieć wpływ na te błędy? Za spokojnie jeżdżę, aby na wolnych obrotach odczuć brak momentu obrotowego silnika, ale wolę kiedy mechanizm działa jak należy. Z tego co pamiętam, to wciągnięcie gruszek pod wpływem podciśnienia powinno nastąpić po przekręceniu kluczyka w pozycję "zapłon", jeszcze przed zakręceniem silnika. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-11-15, 13:29
|
|
|
ravenium napisał/a: | Cytat: | jedno podciśnienie do egr(między ścianą grodziową a silnikiem było złamane, poprawione) po zkasowaniu błędów wszystko ok , po około 60, 70 km wali błędem j/w. |
Tez tak miałem trzeba jeszcze zrobić drugie od strony przepływomierza , jak zlapalem za rurke to została mi w reku .
Po naprawie tych wężyków od zaworów powietrza wtórnego błędy się nie pojawiają . |
czy ktoś mógłby zrobić foto o które dokładnie wężyki tam chodzi bo tego tam tyl jest z nie wiem, albo jakiś zrzut z etki czy coś ???
wywaliło i błędami dzisiaj i checkiem:
17831 - Secondary Air Injection System; Bank 1
P1423 - 002 - Insufficient Flow - MIL ON
17819 - Secondary Air Injection System; Bank 2
P1411 - 002 - Insufficient Flow - MIL ON |
|
|
|
|
|
|
|
rav85
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marek
Jeżdzę: Huracan Perf&Maclaren600LT
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Sty 2015 Posty: 258 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-11-16, 10:29
|
|
|
podpinam się pod prośbę bo mam te same błędy i jeszcze sprawy nie rozwiązałem
zdjęcia zapożyczone z auta FOSSa
|
|
|
|
|
luwima
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42 Dołączył: 17 Sie 2015 Posty: 9 Skąd: Zawiercie
|
Wysłany: 2016-01-17, 19:50
|
|
|
witam a brak napięcia na tej pompie?? gdzie szukać awarii?? po skasowaniu błędu zaświeca się kontrolka silnika na desce rozdzielczej po jakiś dwóch tygodniach |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-01-17, 20:08
|
|
|
yy przekaźnik pod ecu jest może juz przypieczony ewentualnie wtyczka na pompie posniedziała
sprawdz rano jak odpalasz czy chodzi sai
w ostatecznosci sai sie konczy ale wtedy słychać jak odkurzacz by chodził taki dzwiek
sa tez cienkie wezyki za filtrem bodajze i one pekaja również co do wezyków to nie wymieniałem narazie to nie pomoge
co do przekaznika to stojac przed autem przodem zdejmujesz maskownice [podszybia przeciwległa do zbiorniczka płynu hamulcowego
zdejmujesz osłonke plastikowa wtyczek ecu
odpinasz jedna wtyczkę ecu
drugiej nie ruszasz !!!
odkrecassz jedna srubke trzymajaca ecu i druga poluzowujesz srubka jakis mały torx bodajze
i tam amsz puszke w której jest 2 przekazniki i jeden bezpiecznik przekaznik od sai to ten który gorzej widac wyciagasz rozbierasz pilniczkiem do paznokci czyscisz styki i zakladasz albo wymieniasz numeru nie pamietam ... ja w aso placiłem okolo 25 euro ale z tego co wiem to mozna taki zwykly dac to tak samo bedie dzialac i kosztyje parenascie zloty
wtyczke pompy znajdziesz pod zderzakiem po prawej stronie auta albo osłone silnika zdejmuesz albo nadkole i widac ją dobrze |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-01-17, 20:24
|
|
|
ale to brc brzydkie |
|
|
|
|
|
|
|
luwima
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42 Dołączył: 17 Sie 2015 Posty: 9 Skąd: Zawiercie
|
Wysłany: 2016-01-17, 20:50
|
|
|
na zimnym wogóle nic nie słychać sprawdzałem na nij napięcie czy jest ( na zimnym silniku) i nie ma;/
popatrze za tym przekaźnikiem |
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-01-17, 22:17
|
|
|
też muszę popatrzeć za tym u siebie bo dalej mam ten problem ....
czy sai jest wyraźnie słyszalne ? bo np w 1.8T słyszałem go wyraźniej jak chodził a u siebie jakoś nie mogę się dosłuchać |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-01-17, 23:30
|
|
|
sai słychac wyraznie ale działa tylko na zimnym silniku albo w aktywatorze w vag bo chyba tez tam sprawdzałem w blokach ale juz nie pamietam reki se uciac nie dam bo ur..a mogłbym nie miec reki <jezyk>
jak sie nie odzywa ablo odzywa to sprawdziłbym najpierw napiecie jezeli nie ma to sprawdził pompe chyba dłubałem przez stykniecie blaszek przekaznika i sai hoolało tez
tylko kurde pamietac jedna wtyczke z ecu wyciagniecie a ta druga co jakby przykrecona blacha czy jakos tak to nie ruszac zeby nie było kwiatków tak mnie ostrzegali
co do napiecia sai to nie pamietam czy jest na stałe czy dopiero po zalaczeniu przekaznika ale to prosto sprawdzic poprzez reczne zalaczenie przekaznika i sprawdzenie napiecia
pompa powinna chodzic okolo kilkunastu sekund nie pamietam dokladnie ale jezelis tyki sie zwarły to mozna usmazyc pompe nie wiedzac o tym |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|