Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Wlot powietrza wtórnego ??  
Autor Wiadomość
ManiekJames 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 36
Dołączył: 04 Maj 2014
Posty: 281
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2014-11-01, 23:18   

Ktoś jeszcze coś może wie - co się dzieje/stanie jeśli nie jest podłączony wąż pod te podciśnienie (sobie odkurzacz ciągnie powietrze bez rurki :P )

Ps: nie miałem kiedy zajrzeć pod auto i podłączyć tego - jutro spróbujemy ;)
_________________
Pozdrawiam !!
 
 
Majki 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Majki
Jeżdzę: A8 D3,S8 D2
Wiek: 40
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 65
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2014-11-02, 18:28   

Lepiej to szybko podłącz-bo jeśli ta karbowana rura nie jest podłączona do filtra to silnik zbiera cały syf z ulicy!!!
_________________
Było A8 2.8,4.2,S8 fl
Jest D3 4.2
 
 
ManiekJames 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 36
Dołączył: 04 Maj 2014
Posty: 281
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2014-11-02, 18:51   

uuuuuuuu - FAKTYCZNIE - Lece zaraz wyjąć filtr i podłączyć te rurkę !!!!
Oby nic się nie stało - ciul wie od kiedy to to jest zdjęte :/
_________________
Pozdrawiam !!
 
 
rav85 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marek
Jeżdzę: Huracan Perf&Maclaren600LT
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Sty 2015
Posty: 258
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-04-08, 13:14   

Panowie mam takie błędy od czego zacząć sprawdzanie?

17831 - Secondary Air Injection System; Bank 1
P1423 - 002 - Insufficient Flow
17819 - Secondary Air Injection System; Bank 2
P1411 - 002 - Insufficient Flow
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-04-10, 17:17   

rav85 napisał/a:
Panowie mam takie błędy od czego zacząć sprawdzanie?

17831 - Secondary Air Injection System; Bank 1
P1423 - 002 - Insufficient Flow
17819 - Secondary Air Injection System; Bank 2
P1411 - 002 - Insufficient Flow

Pewnie uszkodzone podciśnienie do sterowania zaworami :)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
rav85 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marek
Jeżdzę: Huracan Perf&Maclaren600LT
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Sty 2015
Posty: 258
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-04-10, 19:30   

A troszke jasniej ?
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 49
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2015-05-05, 21:25   

Ostatnio wyskoczyło mi:
17819(0x459B):E2
17831(0x45A7):E2
Pompa wtórnego powietrza działa, natomiast zauważyłem, że nie przestawiają się gruchy od klap kolektora. Czy to może mieć wpływ na te błędy? Za spokojnie jeżdżę, aby na wolnych obrotach odczuć brak momentu obrotowego silnika, ale wolę kiedy mechanizm działa jak należy. Z tego co pamiętam, to wciągnięcie gruszek pod wpływem podciśnienia powinno nastąpić po przekręceniu kluczyka w pozycję "zapłon", jeszcze przed zakręceniem silnika.
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2015-11-15, 13:29   

ravenium napisał/a:
Cytat:
jedno podciśnienie do egr(między ścianą grodziową a silnikiem było złamane, poprawione) po zkasowaniu błędów wszystko ok , po około 60, 70 km wali błędem j/w.


Tez tak miałem trzeba jeszcze zrobić drugie od strony przepływomierza , jak zlapalem za rurke to została mi w reku .
Po naprawie tych wężyków od zaworów powietrza wtórnego błędy się nie pojawiają .


czy ktoś mógłby zrobić foto o które dokładnie wężyki tam chodzi bo tego tam tyl jest z nie wiem, albo jakiś zrzut z etki czy coś ???
wywaliło i błędami dzisiaj i checkiem:

17831 - Secondary Air Injection System; Bank 1
P1423 - 002 - Insufficient Flow - MIL ON
17819 - Secondary Air Injection System; Bank 2
P1411 - 002 - Insufficient Flow - MIL ON
 
 
rav85 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marek
Jeżdzę: Huracan Perf&Maclaren600LT
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Sty 2015
Posty: 258
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-11-16, 10:29   

podpinam się pod prośbę bo mam te same błędy i jeszcze sprawy nie rozwiązałem

zdjęcia zapożyczone z auta FOSSa



 
 
luwima 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 17 Sie 2015
Posty: 9
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 2016-01-17, 19:50   

witam :) a brak napięcia na tej pompie?? gdzie szukać awarii?? po skasowaniu błędu zaświeca się kontrolka silnika na desce rozdzielczej po jakiś dwóch tygodniach <bezradny>
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2016-01-17, 20:08   

yy przekaźnik pod ecu jest może juz przypieczony ewentualnie wtyczka na pompie posniedziała

sprawdz rano jak odpalasz czy chodzi sai


w ostatecznosci sai sie konczy ale wtedy słychać jak odkurzacz by chodził taki dzwiek

sa tez cienkie wezyki za filtrem bodajze i one pekaja również co do wezyków to nie wymieniałem narazie to nie pomoge

co do przekaznika to stojac przed autem przodem zdejmujesz maskownice [podszybia przeciwległa do zbiorniczka płynu hamulcowego
zdejmujesz osłonke plastikowa wtyczek ecu

odpinasz jedna wtyczkę ecu

drugiej nie ruszasz !!!

odkrecassz jedna srubke trzymajaca ecu i druga poluzowujesz srubka jakis mały torx bodajze

i tam amsz puszke w której jest 2 przekazniki i jeden bezpiecznik przekaznik od sai to ten który gorzej widac wyciagasz rozbierasz pilniczkiem do paznokci czyscisz styki i zakladasz albo wymieniasz numeru nie pamietam ... ja w aso placiłem okolo 25 euro ale z tego co wiem to mozna taki zwykly dac to tak samo bedie dzialac i kosztyje parenascie zloty

wtyczke pompy znajdziesz pod zderzakiem po prawej stronie auta albo osłone silnika zdejmuesz albo nadkole i widac ją dobrze
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-01-17, 20:24   

ale to brc brzydkie <fujarka>
 
 
luwima 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 17 Sie 2015
Posty: 9
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 2016-01-17, 20:50   

na zimnym wogóle nic nie słychać sprawdzałem na nij napięcie czy jest ( na zimnym silniku) i nie ma;/
popatrze za tym przekaźnikiem
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-01-17, 22:17   

też muszę popatrzeć za tym u siebie bo dalej mam ten problem ....
czy sai jest wyraźnie słyszalne ? bo np w 1.8T słyszałem go wyraźniej jak chodził a u siebie jakoś nie mogę się dosłuchać :/
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2016-01-17, 23:30   

sai słychac wyraznie ale działa tylko na zimnym silniku albo w aktywatorze w vag bo chyba tez tam sprawdzałem w blokach ale juz nie pamietam reki se uciac nie dam bo ur..a mogłbym nie miec reki <jezyk>

jak sie nie odzywa ablo odzywa to sprawdziłbym najpierw napiecie jezeli nie ma to sprawdził pompe chyba dłubałem przez stykniecie blaszek przekaznika i sai hoolało tez

tylko kurde pamietac jedna wtyczke z ecu wyciagniecie a ta druga co jakby przykrecona blacha czy jakos tak to nie ruszac <onie> zeby nie było kwiatków tak mnie ostrzegali

co do napiecia sai to nie pamietam czy jest na stałe czy dopiero po zalaczeniu przekaznika ale to prosto sprawdzic poprzez reczne zalaczenie przekaznika i sprawdzenie napiecia

pompa powinna chodzic okolo kilkunastu sekund nie pamietam dokladnie ale jezelis tyki sie zwarły to mozna usmazyc pompe nie wiedzac o tym
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.