|
Autor |
Wiadomość |
mysticK
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 33 Dołączył: 06 Maj 2016 Posty: 26 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2017-12-14, 12:03
|
|
|
Przeciez napisal ze problem wystepowal jeszcze przed montazem LPG,sporadycznie ale wystepowal,dajcie spokoj temu LPG. Ja bym sprawdzil przedewszystkim czy piny na kostkach od wtryskiwacze nie sa porozginane. Druga rzecz to odczytanie kodow bledow z vcds lub chociaz VAGiem. Nie wykluczone moze byc rowniez wtryskiwacza benzyny,jesli podlewa to na lpg bedzie gorzej bo bedzie przelewal na tym cyl i tez bedzie wypadanie zaplonu. |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-12-15, 01:44
|
|
|
Cytat: |
Przeciez napisal ze problem wystepowal jeszcze przed montazem LPG | Napisal ze zdarzylo sie to 3 czy 4 razy a po montazu wystepuje o chwile ...czytaj Pan dokladniej |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
mysticK
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 33 Dołączył: 06 Maj 2016 Posty: 26 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2017-12-15, 13:12
|
|
|
Gaz jest odwzorowaniem pracy na benzynie,swojego rodzaju trojanem dla sterownika benzyny i auta a skoro cos sie dzieje na benzynie to bedzie dzialo sie z podwojona moca na gazie,aczkolwiek nie we wszystkich przypadkach. Gaz jest bardziej wymagajacym paliwem jesli chodzi o sprawnosc poszczegolnych elementow. Benzyna na jakiej jezdzimy to pb95 w najlepszym przypadku pb98 a gaz ma 104 oktany,co za soba niesie ze do spalania takiego paliwa potrzebna jest mocniejsza iskra zaplonu jakiej np nie daje swieca 4elektrodowa tylko 1,a w grupie VW w wiekszosci oryginalnie jest 4,a podejrzewam ze swiece zalozyli takie jak byly. Istnieja swiece typowo do LPG co tez jest troche naciagane bo niby maja miec wieksza cieplote niz zwykle ale tak czy siak sa to swiece 1elektrodowe. Cewki tez przez to sa dodatkowo bardziej obciazone,a skoro auto na benzynie czasami niedomagalo to tym bardziej nie bedzie na gazie i to jest calkiem normalne. Jedyne uklady ktore nie sa od siebie zalezne to uklad paliwowy,a sprawnosc pozostalych elementow jest konieczny do prawidlowego dzialania lpg. |
|
|
|
|
Eriu
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D3 Long
Wiek: 28 Dołączył: 07 Sty 2016 Posty: 98 Skąd: Rybnik (śląskie)
|
Wysłany: 2017-12-19, 08:50
|
|
|
Świece pod lpg miałem już założone podczas remontu silnika (czyli gdzieś ok 10tyś km temu)
Ale problem narazie znikł, zdemontowałem wszystkie cewki, świece wyczyściłem, wtyczki z cewek i z wtrysków paliwa wyczyściłem kontakt sprayem, poskładałem i problemu nie ma .. więc teraz nie wiem czy problem był po stronie elektrycznej czy poprostu znowu mu się coś odwidziało ; P
Lecz też jest jedna ciekawostka, a dokładnie to że mierzyłem kompresje na 1 cylindrze i raz pokazało między 2-3 bara (teraz już dokładnie nie pamiętam) a drugi pomiar normalnie, więc może hydro popychacze szlak trafia albo zawór się zacina.. lub się sprzęt do pomiaru zawiesił bo mam u siebie na serwisie ale już taki troche zabytek
ale też problem w tym ze silnik był remontowany tak jak wspomniałem ok 10tyś km temu,
i były głowice planowane i nowe zawory, hydro popychacze też są wszystkie nowe, pierścienie tak samo itp xD |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |