Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 ALL ] Jaki Silnik wybrać do LPG ?  
Autor Wiadomość
axidix 
Użytkownik


Silnik cm3: 2500
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: Dariusz
Jeżdzę: Audi A6 C4 2,5
Wiek: 38
Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 19
Skąd: Toruń/Chełmża
Wysłany: 2015-07-15, 13:00   [D3 ALL ] Jaki Silnik wybrać do LPG ?

Witam serdecznie wszystkich szczęśliwych użytkowników Audi.

Otóż zacznę od początku , zawsze myślałem ze najmniejszy motor w A8 D3 to 3,7 (mówimy oczywiście o benzynie )
Zagłębiłem się jednak w temat A8 D3 i widzę ze są 2,8 i 3,0 oraz 3,2 .

Chęć zakupu A8 pozostaje na-początku myślałem o 4,2 jednak ekonomia zwycięża i myślę o trochę mniejszym motorze chciałbym pewnie i LPG w niego wsadzić.

Na temat 4,2 trochę się naczytałem ze są dwa rodzaje motorów do jednych gaz się nadaje do drugich nie bo wtryskiwacze siadają bo nie są chłodzone paliwem :/

a jak jest w 2,8 FSI , 3,0 oraz 3,2 FSI ?

Czy te motory mają się podobnie jak 2,5 TDI są sprawniejsze i mniej sprawne , chodzi mi czy szukać konkretnych kodów silników aby nie wkładać bez sensu .

jak ze skrzyniami czy występowały manuale w tych mniejszych motorach ?

I jak wygląda eksploatacja tych motorów ?
_________________
nie ma to jak jedno auto, dwie nogi, trzy pedały, cztery koła, pięć cylindrów i sześć litrów na setkę...

Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie ;p www.ptwm.pl
 
 
Korton 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 371
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-07-15, 13:51   

FSI slabo sie nadaje do gazowania, da sie, ale i tak bedzie czesciowo zasilany benzyna.
Najlepiej to poszukac silnika z tradycyjnym wtryskiem MPI.
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2015-07-15, 16:45   

Silnikiem w tym samochodzie nie przehmowalbym się zbytnio. Skoro szukasz oszczędności typu manual mniejszy motor to manuali nie ma. 4.2 bfm jest moim zdaniem prostszy w eksploatacji niż 3.0 asn juz nie wspomnę o multitronicu z którym to 3.0 jest połączony. Niestety stety d3 nie jest tanim samochodem w utrzymaniu. Pneumatyka awarie miechów regenerowane 1500zl/szt zawieszenie przód w najtańszym wydaniu 2500zl napinacze w silniku glowicy padają jak muchy 1500zl/szt x2. Częste awarie elektroniki i inne. Jeśli szukasz tak pożądanego auta jak masz w opisie to nie ta droga :)
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
axidix 
Użytkownik


Silnik cm3: 2500
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: Dariusz
Jeżdzę: Audi A6 C4 2,5
Wiek: 38
Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 19
Skąd: Toruń/Chełmża
Wysłany: 2015-07-16, 10:18   

kolego aro51 dzięki za rady co do skrzyni to nie spodziewam się ze będzie tania :P jak to na automat przystało ale po prostu pytam czy występowały w ogolę manualne skrzynie .

Ale czy 3,0 te też mpi ?

Wszystkie D3 wychodziły na pneumatyce ? jak nie D3 to allorad A6 :P

Co do motorka 4,2 trochę spalanie przeraża bo jednak 3,0 w gazie będzie taniej wychodziło niż 2,5 tdi teraz :P

Padają napinacze rozrządu ? a jak w 3.0 jest rozrząd rozwiązany , pasek czy łańcuch ?

czy kto na forum ma taką audi ?

bo na allegro nie ma w ogóle , jedna się pojawiła fajna wersja bo w LONG ale po za tym ani jednej :P
_________________
nie ma to jak jedno auto, dwie nogi, trzy pedały, cztery koła, pięć cylindrów i sześć litrów na setkę...

Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie ;p www.ptwm.pl
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2015-07-16, 15:22   

3.0 motor to straszna kicha. Osobiście odradzam, a dodatkowo łączony jest ze skrzynią multitronic- tez syf :) , d3 wszystkie pneumatyka

Fajne ale jak nowe :)

A6 allroada szału nie ma bo 3.0 tdi 2.7 lub 4.2 bat benzyna z rozrządu na łańcuchu za 10tys :)
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
Przemcioo 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Przemek
Jeżdzę: A6 C6
Wiek: 30
Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 34
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2015-07-27, 19:14   

Do gazu zdecydowanie 4.2 Mpi. Sam takiego szukam :)
 
 
chrisvtr 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 166
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2015-07-30, 13:44   

tylko i wyłącznie 4.2 BFM silnik , w 3.0 jak koledzy wspominali jest dostępne tylko i wyłącznie w multitronikuy a ta sie psuje jak na zawołanie niestety , co do spalania to tez za wielkich rożnic nie bedzie ale za to osiągi 4.2 są niebo lepsze ,4.2 pali mi lpg trasa 12-16 miasto 20-22 a noge mam cieżką ;)
_________________
Live Fast Die Hard - Bad Boys for LIVE
 
 
LAYER 
Użytkownik



Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Arek
Jeżdzę: AUDI A8
Wiek: 41
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 1
Skąd: Rybnik/Śląsk
Wysłany: 2015-08-10, 17:41   

A8 L D3 4,2 ben + Lpg ( 335kM ) noga ciężka średnio 15-17lpg (miasto+trasa) - ja polecam.
_________________
LAYER
 
 
Gunner 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 358
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2015-08-10, 19:54   

U mnie przy 3.7 na mieście wychodzi ze 20l gazu przy jeździe raczej ostrzejszej :P A na trasie jak była spokojna jazda to wyszło nawet 11-12 lpg.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-08-10, 20:33   

3,7 to pomyłka <bezradny>
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2015-08-10, 20:56   

4.2 :D u mnie spalanie miasto w duuuuuuużych korkach 18l
mieszany miasto trasa pryz czym trasa przelotowa 160/180km/h 15-16l :)
 
 
Gunner 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 358
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2015-08-10, 21:34   

pepi napisał/a:
3,7 to pomyłka <bezradny>


Jak to pomyłka?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-08-10, 23:04   

pepi napisał/a:
3,7 to pomyłka


Od A8 D2 FL po D3 nie czuc prawie żadnej różnicy miedzy 3,7 a 4,2 :]
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-08-11, 05:57   

ja czułem
<bezradny>
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-08-11, 10:11   

mkbewe napisał/a:
4.2 :D u mnie spalanie miasto w duuuuuuużych korkach 18l
mieszany miasto trasa pryz czym trasa przelotowa 160/180km/h 15-16l :)


ale czego Pb czy LPG (?) bo nie podałeś a masz instalację...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - forum anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.