Autor |
Wiadomość |
Bogus88
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: automat
Zasilanie: ON
Imię: Boguś
Jeżdzę: a8 d3
Dołączył: 20 Kwi 2016 Posty: 2 Skąd: konin
|
Wysłany: 2017-05-04, 00:25 [D3 03 4.0TDI
] Nagle przód upadł...
|
|
|
Witam was koledzy, mój problem jest taki, ze zaparkowałem auto poszedłem na 5 min do sklepu wracam a przód zglebowany ... jakoś dojechałem do domu lecz nie była to miła podróz.
po podłączeniu VCDS :
01400-REGULACJA POZIOMU ZAWIESZENIA
002-dolna wartość skrajna przekroczona
priorytet błędu: 2
co to moze być amor? jeśli tak to który ? kompresor ? pomocy koledzy |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-05-04, 08:44 Re: Nagle przód upadł...
|
|
|
Bogus88 napisał/a: | co to moze być amor? jeśli tak to który ? kompresor ? pomocy koledzy |
Amor... i być może kompresor.... trzeba sprawdzić. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
JanekS13
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Janek
Jeżdzę: A8L D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 49 Dołączył: 22 Wrz 2013 Posty: 457 Skąd: Rybnik
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2017-05-04, 19:08
|
|
|
Jak odpalisz to wstaje ? |
|
|
|
|
|
|
|
JanekS13
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Janek
Jeżdzę: A8L D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 49 Dołączył: 22 Wrz 2013 Posty: 457 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2017-05-05, 10:58
|
|
|
Marcin2013 napisał/a: | Jak odpalisz to wstaje ? |
przecież napisał że miał ciężki powrót na glebie do domu |
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2017-05-05, 11:48
|
|
|
JanekS13 napisał/a: | Marcin2013 napisał/a: | Jak odpalisz to wstaje ? |
przecież napisał że miał ciężki powrót na glebie do domu |
Co ma piernik do wiatraka, nie napisał czy wstaje po odpaleniu, jak masz miecha nie szczelnego to kompresor pompuje do czasu aż go wyłączy termik po wyłączeniu auto znowu opada podczas jazdy 😀 |
|
|
|
|
|
|
|
JanekS13
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Janek
Jeżdzę: A8L D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 49 Dołączył: 22 Wrz 2013 Posty: 457 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2017-05-06, 21:42
|
|
|
Marcin2013 napisał/a: | JanekS13 napisał/a: | Marcin2013 napisał/a: | Jak odpalisz to wstaje ? |
przecież napisał że miał ciężki powrót na glebie do domu |
Co ma piernik do wiatraka, nie napisał czy wstaje po odpaleniu, jak masz miecha nie szczelnego to kompresor pompuje do czasu aż go wyłączy termik po wyłączeniu auto znowu opada podczas jazdy 😀 |
A ma piernik |
|
|
|
|
Bogus88
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: automat
Zasilanie: ON
Imię: Boguś
Jeżdzę: a8 d3
Dołączył: 20 Kwi 2016 Posty: 2 Skąd: konin
|
Wysłany: 2017-06-10, 12:13
|
|
|
witam koledzy, przyczyną był miech, po wymianie musialem zakupić jeszcze zestaw naprawczy kompresora, caly koszt jaki ponioslem to 180 (zestaw naprawczy) i 800 zl ( miech). |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2017-06-10, 22:18
|
|
|
michalwruszak napisał/a: | Chiński miech = regeneracja w PL , to jedno i to samo |
Dokładnie pisałem w innych postach, obdzwoniłem trzy firmy regenerujące miechy i zadając "trudne" pytania okazało się że wszystko jest z Allie..... nie ma innej opcji zakupić części zamiennej do miecha, to jest tak samo jak z zakupem ślizgów do nastawnika, do mnie już płyną dwa zestawy regenerujące tak na wszelki wypadek, kupiłem je za 800,- nie będę płacił firmą "regenerującym" za odkręcenie dwóch nakrętek 1500,- od 1szt (to nie jest żadna regeneracja tylko przełożenie amortyzatora do miecha) na wyjętym miechu operacja zajmuje kilka minut |
|
|
|
|
|