Autor |
Wiadomość |
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-01-10, 11:02
|
|
|
Może z innej trochę beczki...ale te ósemki które znam to wspólnym mianownikiem do czasu pojawienia się problemu z poborem prądu, jest wcześniejsze spolszczenie MMI, czy to przypadek? <niewiem> |
|
|
|
|
|
|
|
lukasz8819
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: bartek
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 41 Dołączył: 08 Sty 2015 Posty: 8 Skąd: ww-a
|
Wysłany: 2015-01-10, 15:29
|
|
|
Też miałem pl ale jak zaczął pobierać to od razu zrobiłem aktualizacje.
Nie macie pomysłu co Może pobierać u mnie prąd.
Już nawet geteway podmieniłem i nic |
|
|
|
|
|
|
|
AMSTAFF
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ADAM
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 13 razy Wiek: 46 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 297 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: 2015-01-10, 15:54
|
|
|
lukasz8819 napisał/a: | Też miałem pl ale jak zaczął pobierać to od razu zrobiłem aktualizacje. |
I nie pomogło nic usunięcie PL? |
_________________
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2015-01-10, 18:31
|
|
|
JIMM napisał/a: | te ósemki które znam to wspólnym mianownikiem do czasu pojawienia się problemu z poborem prądu, jest wcześniejsze spolszczenie MMI |
Ja nigdy nie miałem spolszczenia MMI a tez mam czasami problem ze znikającym prądem. |
|
|
|
|
|
|
|
lukasz8819
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: bartek
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 41 Dołączył: 08 Sty 2015 Posty: 8 Skąd: ww-a
|
Wysłany: 2015-01-10, 18:38
|
|
|
Niestety nie pomogło.
Ustawiłem MMI zgodnie z filmem krążącym w sieci i nic cały czas 1.7a aż wyssie aku do zera.
Próbowałem odpinać poszczególne modułu na szynie MOST i wykodowywać z geteweya ale to też nie przyniosło efektu.
jedynie co mnie zastanawia to że mam wkodowane ACC 13 regulacja odstępu od poprzednika a czegoś takiego nie posiadam. Próbowałem to usunąć ale cały czas wraca i jest brak komunikacji. |
|
|
|
|
AMSTAFF
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ADAM
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 13 razy Wiek: 46 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 297 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: 2015-01-10, 19:29
|
|
|
Jaki masz numer modułu zarzadzania energią? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
lukasz8819
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: bartek
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 41 Dołączył: 08 Sty 2015 Posty: 8 Skąd: ww-a
|
Wysłany: 2015-01-10, 22:22
|
|
|
4E0915181 ale on też został wymieniony na samym początku bo zgłaszał błąd jako "sterownik".
A i oczywiście został zakodowany odpowiednimi parametrami aku. |
|
|
|
|
AMSTAFF
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ADAM
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 13 razy Wiek: 46 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 297 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: 2015-01-11, 12:15
|
|
|
lukasz8819 napisał/a: | 4E0915181 ale on też został wymieniony na samym początku bo zgłaszał błąd jako "sterownik".
A i oczywiście został zakodowany odpowiednimi parametrami aku. |
To spróbuj podmienić na taki sam numer tylko na koncu z literą C. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
lukasz8819
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: bartek
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 41 Dołączył: 08 Sty 2015 Posty: 8 Skąd: ww-a
|
Wysłany: 2015-01-11, 13:01
|
|
|
Myślisz, że coś to zmieni? Przecież oryginalny do mojego modelu powinien być bez literki. |
|
|
|
|
AMSTAFF
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ADAM
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 13 razy Wiek: 46 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 297 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: 2015-01-11, 14:21
|
|
|
Tak ale one same w sobie byly wadliwe. Poczytaj o tym na forum, bylo to poruszane. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-01-12, 06:35
|
|
|
lukasz podmień bo to prawda moze ktoś ci lipe wcisnął wiadomo koszta znowu ale to prawda ,mnie jeszcze ten problem nie dotknąl to nie ruszam ale wiem że aso bodajze poxniej wypusciło te poprawione własnie z literka c sory ze nie doczytałem ze ty bez tej litery raczej nie kupiłeś nówke tylko uzywke no chyba ze cos zle doczytałem |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
lukasz8819
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: bartek
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 41 Dołączył: 08 Sty 2015 Posty: 8 Skąd: ww-a
|
Wysłany: 2015-01-12, 18:25
|
|
|
Dziękuję wszystkim za zainteresowanie moim problemem
Problem uciekającego prądu rozwiązany.
Moduł tylnych prawych drzwi pobierał prąd i nie pozwalał uśpić innych modułów |
|
|
|
|
|
|
|
olimpus104
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Zibi
Jeżdzę: A8 D3 Quattro 3.0 TDI Sport
Pomógł: 2 razy Wiek: 51 Dołączył: 04 Wrz 2012 Posty: 267 Skąd: Bognor Regis UK
|
Wysłany: 2015-01-12, 18:26
|
|
|
dracus6662 napisał/a: | lukasz podmień bo to prawda moze ktoś ci lipe wcisnął wiadomo koszta znowu ale to prawda ,mnie jeszcze ten problem nie dotknąl to nie ruszam ale wiem że aso bodajze poxniej wypusciło te poprawione własnie z literka c sory ze nie doczytałem ze ty bez tej litery raczej nie kupiłeś nówke tylko uzywke no chyba ze cos zle doczytałem |
Niby prawda,ale u mnie jest moduł z literką C i prąd znikał w ciągu 2 godz. Pomogło ustawienia MMI |
_________________ Audi A8 D3Quattro 3.0 TDI Sport
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-01-12, 19:40
|
|
|
lukasz8819 napisał/a: | Dziękuję wszystkim za zainteresowanie moim problemem
Problem uciekającego prądu rozwiązany.
Moduł tylnych prawych drzwi pobierał prąd i nie pozwalał uśpić innych modułów |
jak do tego doszedłeś?
DODANO:
olimpus104 napisał/a: | dracus6662 napisał/a: | lukasz podmień bo to prawda moze ktoś ci lipe wcisnął wiadomo koszta znowu ale to prawda ,mnie jeszcze ten problem nie dotknąl to nie ruszam ale wiem że aso bodajze poxniej wypusciło te poprawione własnie z literka c sory ze nie doczytałem ze ty bez tej litery raczej nie kupiłeś nówke tylko uzywke no chyba ze cos zle doczytałem |
Niby prawda,ale u mnie jest moduł z literką C i prąd znikał w ciągu 2 godz. Pomogło ustawienia MMI |
no tak ale lukasz juz to robił i nie wyszło nic z tego |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
lukasz8819
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: bartek
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 41 Dołączył: 08 Sty 2015 Posty: 8 Skąd: ww-a
|
Wysłany: 2015-01-13, 10:19
|
|
|
Było ciężko odpinałem wszystko po kolei i sprawdzałem pobór prądu i natrafiłem w końcu na ten moduł i teraz auto usypia cie po miej niż minucie |
|
|
|
|
|