Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI ] Rozładowuje się akumulator  
Autor Wiadomość
JIMM
[Usunięty]

Wysłany: 2015-01-10, 11:02   

Może z innej trochę beczki...ale te ósemki które znam to wspólnym mianownikiem do czasu pojawienia się problemu z poborem prądu, jest wcześniejsze spolszczenie MMI, czy to przypadek? <niewiem>
 
 
lukasz8819 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: bartek
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 41
Dołączył: 08 Sty 2015
Posty: 8
Skąd: ww-a
Wysłany: 2015-01-10, 15:29   

Też miałem pl ale jak zaczął pobierać to od razu zrobiłem aktualizacje.
Nie macie pomysłu co Może pobierać u mnie prąd.
Już nawet geteway podmieniłem i nic :(
 
 
AMSTAFF 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ADAM
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 13 razy
Wiek: 46
Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 297
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2015-01-10, 15:54   

lukasz8819 napisał/a:
Też miałem pl ale jak zaczął pobierać to od razu zrobiłem aktualizacje.

I nie pomogło nic usunięcie PL?
_________________

 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2015-01-10, 18:31   

JIMM napisał/a:
te ósemki które znam to wspólnym mianownikiem do czasu pojawienia się problemu z poborem prądu, jest wcześniejsze spolszczenie MMI

Ja nigdy nie miałem spolszczenia MMI a tez mam czasami problem ze znikającym prądem.
 
 
lukasz8819 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: bartek
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 41
Dołączył: 08 Sty 2015
Posty: 8
Skąd: ww-a
Wysłany: 2015-01-10, 18:38   

Niestety nie pomogło.
Ustawiłem MMI zgodnie z filmem krążącym w sieci i nic cały czas 1.7a aż wyssie aku do zera.
Próbowałem odpinać poszczególne modułu na szynie MOST i wykodowywać z geteweya ale to też nie przyniosło efektu.
jedynie co mnie zastanawia to że mam wkodowane ACC 13 regulacja odstępu od poprzednika a czegoś takiego nie posiadam. Próbowałem to usunąć ale cały czas wraca i jest brak komunikacji.
 
 
AMSTAFF 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ADAM
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 13 razy
Wiek: 46
Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 297
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2015-01-10, 19:29   

Jaki masz numer modułu zarzadzania energią?
_________________

 
 
lukasz8819 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: bartek
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 41
Dołączył: 08 Sty 2015
Posty: 8
Skąd: ww-a
Wysłany: 2015-01-10, 22:22   

4E0915181 ale on też został wymieniony na samym początku bo zgłaszał błąd jako "sterownik".
A i oczywiście został zakodowany odpowiednimi parametrami aku.
 
 
AMSTAFF 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ADAM
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 13 razy
Wiek: 46
Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 297
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2015-01-11, 12:15   

lukasz8819 napisał/a:
4E0915181 ale on też został wymieniony na samym początku bo zgłaszał błąd jako "sterownik".
A i oczywiście został zakodowany odpowiednimi parametrami aku.

To spróbuj podmienić na taki sam numer tylko na koncu z literą C.
_________________

 
 
lukasz8819 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: bartek
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 41
Dołączył: 08 Sty 2015
Posty: 8
Skąd: ww-a
Wysłany: 2015-01-11, 13:01   

Myślisz, że coś to zmieni? Przecież oryginalny do mojego modelu powinien być bez literki.
 
 
AMSTAFF 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ADAM
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 13 razy
Wiek: 46
Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 297
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2015-01-11, 14:21   

Tak ale one same w sobie byly wadliwe. Poczytaj o tym na forum, bylo to poruszane.
_________________

 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-01-12, 06:35   

lukasz podmień bo to prawda moze ktoś ci lipe wcisnął wiadomo koszta znowu ale to prawda ,mnie jeszcze ten problem nie dotknąl to nie ruszam ale wiem że aso bodajze poxniej wypusciło te poprawione własnie z literka c sory ze nie doczytałem ze ty bez tej litery raczej nie kupiłeś nówke tylko uzywke no chyba ze cos zle doczytałem
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
lukasz8819 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: bartek
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 41
Dołączył: 08 Sty 2015
Posty: 8
Skąd: ww-a
Wysłany: 2015-01-12, 18:25   

Dziękuję wszystkim za zainteresowanie moim problemem
:)
Problem uciekającego prądu rozwiązany.

Moduł tylnych prawych drzwi pobierał prąd i nie pozwalał uśpić innych modułów :D
 
 
olimpus104 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Zibi
Jeżdzę: A8 D3 Quattro 3.0 TDI Sport
Pomógł: 2 razy
Wiek: 51
Dołączył: 04 Wrz 2012
Posty: 267
Skąd: Bognor Regis UK
Wysłany: 2015-01-12, 18:26   

dracus6662 napisał/a:
lukasz podmień bo to prawda moze ktoś ci lipe wcisnął wiadomo koszta znowu ale to prawda ,mnie jeszcze ten problem nie dotknąl to nie ruszam ale wiem że aso bodajze poxniej wypusciło te poprawione własnie z literka c sory ze nie doczytałem ze ty bez tej litery raczej nie kupiłeś nówke tylko uzywke no chyba ze cos zle doczytałem


Niby prawda,ale u mnie jest moduł z literką C i prąd znikał w ciągu 2 godz. Pomogło ustawienia MMI
_________________
Audi A8 D3Quattro 3.0 TDI Sport
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-01-12, 19:40   

lukasz8819 napisał/a:
Dziękuję wszystkim za zainteresowanie moim problemem
:)
Problem uciekającego prądu rozwiązany.

Moduł tylnych prawych drzwi pobierał prąd i nie pozwalał uśpić innych modułów :D


jak do tego doszedłeś?

DODANO:
olimpus104 napisał/a:
dracus6662 napisał/a:
lukasz podmień bo to prawda moze ktoś ci lipe wcisnął wiadomo koszta znowu ale to prawda ,mnie jeszcze ten problem nie dotknąl to nie ruszam ale wiem że aso bodajze poxniej wypusciło te poprawione własnie z literka c sory ze nie doczytałem ze ty bez tej litery raczej nie kupiłeś nówke tylko uzywke no chyba ze cos zle doczytałem


Niby prawda,ale u mnie jest moduł z literką C i prąd znikał w ciągu 2 godz. Pomogło ustawienia MMI


no tak ale lukasz juz to robił i nie wyszło nic z tego
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
lukasz8819 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: bartek
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 41
Dołączył: 08 Sty 2015
Posty: 8
Skąd: ww-a
Wysłany: 2015-01-13, 10:19   

Było ciężko odpinałem wszystko po kolei i sprawdzałem pobór prądu i natrafiłem w końcu na ten moduł i teraz auto usypia cie po miej niż minucie :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.