Autor |
Wiadomość |
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2015-09-13, 20:09
|
|
|
Chyba ze jest coś nie tak z kodowaniem i złe pokazuje. Ja robiłem tak ze włączam zapłon kluczykiem i wyłączam zostawiając kluczyk w stacyjce a w tedy mi się nie gasi mmi ;P
Aktualizacje robie na odpalonym zawsze, ale bardziej ze strachu. Narazie po wymianie aku i pokonaniu kradniecia prądu nigdy nie spadło mi na mniej niż 90% |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-09-13, 20:18
|
|
|
drago_o napisał/a: | Narazie po wymianie aku i pokonaniu kradniecia prądu nigdy nie spadło mi na mniej niż 90% |
Good job |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
lukasz88
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: ŁUKASZ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 36 Dołączył: 26 Wrz 2014 Posty: 236 Skąd: michałowo
|
Wysłany: 2015-09-14, 06:01
|
|
|
Panowie pytanie mam. Rozwiązał ktoś problem z problem ostatecznie, co było przyczyną??? może ktoś się podzielić?? |
_________________ łukasz88 |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
olimpus104
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Zibi
Jeżdzę: A8 D3 Quattro 3.0 TDI Sport
Pomógł: 2 razy Wiek: 51 Dołączył: 04 Wrz 2012 Posty: 267 Skąd: Bognor Regis UK
|
Wysłany: 2015-09-14, 17:19
|
|
|
wywaliłem z polszczenie i ustawiłem timer w zielonym menu. zgodnie z filmikiem z yutub.
chociaz nie wiem czy do konca wszystko hula prawidłowo ,wczoraj po godzinnym vagowaniu pokazała sie żuta kontrolka akumulatora-nie za szybko? |
_________________ Audi A8 D3Quattro 3.0 TDI Sport
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm
|
|
|
|
|
lukasz88
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: ŁUKASZ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 36 Dołączył: 26 Wrz 2014 Posty: 236 Skąd: michałowo
|
Wysłany: 2015-09-15, 06:00
|
|
|
olimpus104 napisał/a: | po godzinnym vagowaniu pokazała sie żuta kontrolka akumulatora-nie za szybko? |
To zależy pewnie w jakim stanie masz już aku.
Dzięki za podpowiedzi u mnie już to przerabiałem i nic. |
_________________ łukasz88 |
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
olimpus104
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Zibi
Jeżdzę: A8 D3 Quattro 3.0 TDI Sport
Pomógł: 2 razy Wiek: 51 Dołączył: 04 Wrz 2012 Posty: 267 Skąd: Bognor Regis UK
|
Wysłany: 2015-09-15, 15:11
|
|
|
tutenhamon napisał/a: | Wymień akumulator na nowy ,właściwy i będzie dobrze . U mnie nieraz podświetlanie kabiny włączone na całą noc przez nieuwagę i nie sygnalizuje a odpala bez problemu. |
he akumulator org. nówka z serwisu .Niestety od początku były problemy,zakodowany i.t.d a był sprawdzany w serwisie audi,niby wszystko ok ,a jednak jest jak jest |
_________________ Audi A8 D3Quattro 3.0 TDI Sport
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
Wysłany: 2015-09-15, 21:21
|
|
|
Kiedyś kupiłem nowy i od początku miałem problemy z odpalaniem ,aż po 2 gim razie wymienili mi na nowy tej samej firmy i dalej to samo ,sprzedawca twierdził że auto nie ma masy , brak ładowania itd. ale ja wiem czym jeżdżę ,w końcu wymienił mi na próbę na całkiem inny to akurat była Varta i już było ok . |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
|
|
|
W-a-l-d-e-k
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Triptronic
Zasilanie: ON
Imię: Waldek
Jeżdzę: D3 Long
Dołączył: 19 Lis 2014 Posty: 88 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2015-10-13, 20:57
|
|
|
Witam. Może ktoś podpowie czym zakodować aku Bosha? Bo jak wiecie VCDS ogarnia tylko Varte i jakieś tam inne. Z góry dzięki i pozdrawiam |
|
|
|
|
lukasz88
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: ŁUKASZ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 36 Dołączył: 26 Wrz 2014 Posty: 236 Skąd: michałowo
|
Wysłany: 2015-10-14, 06:04
|
|
|
Zakoduj na varcie myślę że nie ma to znaczenia. Numery znajdziesz na forum jak przyjmię kodowanie tzn ze jest ok |
_________________ łukasz88 |
|
|
|
|
|
|
|
Borys
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 10 Wrz 2012 Posty: 18 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2015-10-30, 16:57
|
|
|
Witam,
Nowy Aku Varty , ładowany 24h.Prostownik krzyczał że naładowany w 100%.
Przy naładowanym w 100% nie odpinając prostownika 13,93v.Po odpięciu prostownika w spoczynku 13.10v. Po samym podpięciu klem 12,60v. Po odpaleniu 13,90v.
Po odpaleniu krzyczy że słaby aku, na mmi pokazuje 30%. Ktoś oceni te wartości?O co chodzi?
Dodam, że aku przeszedł adaptacje, ale nadal walcze z uciekającym prądem i zdechł. |
_________________
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
Borys
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 10 Wrz 2012 Posty: 18 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2015-10-30, 17:55
|
|
|
Czyli po kazdym rozladowanym aku trzeba kodowac? Po podpieciu klem jaka wartosc powinna byc? Bo rozumiem ze 12,60 v to za malo ? Jeszcze mowiles foss mi o sterownikach pod siedzeniami tj kierowcy i pasazera teraz odepne kierowcy i zobacze czy bedzie zjadalo |
_________________
|
|
|
|
|
|