Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI ] Rozładowuje się akumulator  
Autor Wiadomość
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-10-30, 23:18   

Borys napisał/a:
Jeszcze mowiles foss mi o sterownikach pod siedzeniami tj kierowcy i pasazera teraz odepne kierowcy i zobacze czy bedzie zjadalo


Na wstępie przepraszam Hubert, że nie pamiętam.... z samego Płocka kontaktowało się ze mną chyba 5-ciu różnych kolegów w temacie D3 z czego 3 sztuki przyjeżdżały a ogólnie to tych aut spoza Warszawy było sporo....
noi jak tak patrzę na zdjęcie D3 w twoim profilu i czytam o sterownikach foteli to jedno z drugim kompletnie mi nie pasuje <hmm>
Więc....
czy chodzi o czarną D3 robioną gdzieś na przełomie lipca i sierpnia tego roku w której tymczasowo siedział jakiś mały akumulator i było uszkodzone mocowanie tego akumulatora?


Jeżeli tak to w twoim aucie oprócz tego co robiłem pozostało jeszcze kilka rzeczy o których wspominałem i które mogą mieć wpływ na dalsze kłopoty z prądem - główne które pamiętam to właśnie sterowniki fotela kierowcy i fotela pasażera oraz zamek w drzwiach kierowcy

Poza tym VCDS wyrzucał sporadyczne błędy komunikacji ze sterownikami silnika i skrzyni biegów, parktronika i do zrobienia pozostało jeszcze sporo tematów ale tu chyba nie będę tu tego opisywał.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-10-31, 04:17   

Borys napisał/a:
Czyli po kazdym rozladowanym aku trzeba kodowac? Po podpieciu klem jaka wartosc powinna byc? Bo rozumiem ze 12,60 v to za malo ? Jeszcze mowiles foss mi o sterownikach pod siedzeniami tj kierowcy i pasazera teraz odepne kierowcy i zobacze czy bedzie zjadalo


Ne trzeba kodowa po każdym rozładowaniu/odłączeniu ale po wymianie aku na nowny trzeba. Nie chodzi o to, że mało jest 12.6 tylko o to, że coś tak dużo obciąża aku po podłączeniu klem i tak dużo spada.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Borys 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 10 Wrz 2012
Posty: 18
Skąd: Płock
Wysłany: 2015-11-01, 14:12   

FOSS napisał/a:
czy chodzi o czarną D3 robioną gdzieś na przełomie lipca i sierpnia tego roku w której tymczasowo siedział jakiś mały akumulator i było uszkodzone mocowanie tego akumulatora?

Dokładnie, dobrze wszystko kojarzysz :-) btw. biała była, tylko folia została zerwana.

Co do sterowników to je odłączyłem, jednak prąd śmiga gdzieś dalej.
Może jeszcze coś pokminie z tym zamkiem.
Obecnie wygląda w ten sposób. Przestał krzyczeć o aku, że nie naładowany, samo mu przeszło.

Jeśli chodzi o dalsze pomiary to po nocy spadło na 12,10v , przejechałem 35km naładowało się do 12,50v. Teraz auto stało 24h i spadło do 12,05v. Uruchomiło bez problemu, nie krzyczał że mało prądu, pochodził z 5 minut - zgasiłem i podładowało do 12,50v.

Z tego co obserwowałem, po naładowaniu 100% (średnio dziennie robie ok 100km) i co dzień zawsze umknie te te 0,1-0,2v między ładowaniami. Po miesiącu niestety przychodzi dzień, że nie zagada. Najgorzej jest jak auto postoi np. weekend, przejadę krótką trasę, gdzie nie zdąży się naładować i kaplica aku pusty.

Od ostatniej wizyty u Ciebie ogarnąłem pompkę paliwa, teraz super pali.
Niestety w następnej kolejności musze wymienić kompresor i szukać nieszczelności bo dupa mi glebe zaliczyła.

Powoli tracę cierpliwość do tego samochodu.
_________________

 
 
Conrad 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 40
Dołączył: 11 Lip 2014
Posty: 47
Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-12-05, 13:10   

Witam. Panowie i u mnie pojawil sie problem znikajacego pradu, przeczytalem caly ten watek i tez chyba mi nie usypa ktoregos urzadzenia tylko prad znika bardzo szybko bo wsiadam rano do samochodu sprawdzam stan aku jest 100% jade na trening i po 2 godzinach jest 10% co tak szybko moze tyle pradu wziasc samochod opdla normalnie, przy czym nie dzieje sie to non stop, bo nieraz auto stoi caly weekend nie jezdzone i jest 100% pozniej jak wsiade po 2-3 dniach
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-12-11, 16:35   

siema u mnie byla taka akcja ze lampki wnetrza nie zgasly i nie wiem czemu i wymlucilo aku na 20proc po kilku godzinach

a teraz same się wylaczaja ciekawe jest to ze nawet jak zostawie teraz swiatlo we wnetrzu zapalone na stale to po jakims czasie i tak sie wylancza

ale raz tego nie zrobilo <jezyk>
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2015-12-11, 19:05   

dracus6662 napisał/a:
a teraz same się wylaczaja ciekawe jest to ze nawet jak zostawie teraz swiatlo we wnetrzu zapalone na stale to po jakims czasie i tak sie wylancza

ale raz tego nie zrobilo <jezyk>


d3 żyje własnym zyciem czasami nie da sie zrozumiec tego auta i trzeba sie z tym pogodzic

ja proponuje:
-sprawdzic stan aku
-jesli ok to naładować i zakodować
-zdjąć słuchawke telefonu ze stacji dokującej
-ustawic Timery w MMI szczególnie jak było robione spolszczenie

jesli dalej jest problem no to cos wciaga prąd mozna to tez podczas spoczynku sprawdzić miernikiem jakie wartości wcina
_________________
Części samochodowe online - Motostacja
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-12-11, 19:23   

aku zipie tak polową zycia czasami 60% ale głownie 50% stałe ,

słuchawkę wywaliłem bo róznie zima może być a kazdy volt na miare złota zanim asistance przyjedzie to predzej wyciagne naladuje samemu i założe i zakoduje spowrotem timery mam ustawione tak od poczatku jak miałem autko nic nie dłubałem tam

czasami auto zyje własnym życiem
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-12-12, 14:34   

No słuchawka jest słabo rozwiązana. Szkoda, że nie działa jak tradycyjne ładowanie telefonu(po 100% rozłącza lub ładuje mniejszym napięciem). Napięcie jest podawane nonstop. U mnie np. napuchła bateria ostatnio i wywaliłem całkiem tą słuchawkę.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-12-12, 18:42   

moja sobie lezy w drugie przegródce bo halo mam pod podłokietnikiem i wrzucam do drugiej przegródki ;)
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
Wata 
Użytkownik


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adam
Jeżdzę: D3
Wiek: 45
Dołączył: 19 Gru 2015
Posty: 4
Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 2015-12-19, 18:36   

Siema. Podpinam sie pod temat nie znalazlem nic konkretnego w temacie by nie pytac, a mianowicie. Ostatnim czasem zauwazylem spadki napiecia przy odpalniu, oczywiscie zignorowalem to bo przeciez mam roczna Varte Silver 110ah tlumaczylem sobie to pewnie auta nie zamklem i moze dlatego cos ssalo aku, tak bylo okolo tydzien temu. 3 dni temu sprawdzalem pobor pradu przez 4h wachalo sie 00.26a do 00.28a czyli teoretycznie nic takiego co moglo by rozladowywac aku w kilka godzin, na dzien dzisiejszy zmienilem aku na urzywke tez 110ah po naladowaniu do 100% wylaczeniu silnika auto nie odpala po 10min, tak 10 min i jest 10% na wskazniku, dodam ze tak juz jest za kazdym razem jedynie co moge zrobic to zdjac kleme, sprawdzalem siedzac w srodku nic nie slychac nic sie nie zalacza, nic nie buczy, ani zmieniarka sie nie wlacza, ani dvd cisza, ale mimo to cos ssa aku. Po zamkniecu wszytsko gasnie po dluzszej chwili gasnie podswietlenie biegow i awaryjne. Obstawiam Modul aku, albo aku.
Dodam ze w aucie nie bylo nic robione, nic dodawane, poprostu tak zaczelo sie robic z dnia na dzien.
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-12-19, 18:44   

moze byc wlasnie ten modól ale nie koniecznie ... a halo wypiałeś??

sprawdzales czy jakis bledow nie ma?
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
Wata 
Użytkownik


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adam
Jeżdzę: D3
Wiek: 45
Dołączył: 19 Gru 2015
Posty: 4
Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 2015-12-19, 19:11   

dracus6662 napisał/a:
moze byc wlasnie ten modól ale nie koniecznie ... a halo wypiałeś??

sprawdzales czy jakis bledow nie ma?


Halo masz na mysli Telefon? nie wypinalem nic bo nie mam czym zrobic zapetlenia, zamowilem sobie kabel by moc sprawdzic bledy co i jak bede dzialal we wtorek.

Chcialem sie doradzic moze ktos ma jakies pomysly, ale sensowne nie jakies fantazyjne <boisie>

Dodam ze przed zmiana aku, moje aku padalo po 3/4h do 10% po zmianie aku bez kodowania aku pada po 10min ze 100% do 10% ale po odpaleniu przez kable, normalnie laduje sie i jak naladuje sie do 100% zgasze auto i odpale po krotkiej chwili (1min) normalnie kreci zwawo i odpala.

Co jest lepsze oryginalny Vag Can Pro? czy VCDS

Czy moze byc tak ze z nie wiadomych przyczyn cos sie zrobilo z modulem? i on w jakis sposob rozladowuje aku, badz nie laduje do pelna? bo jesli odpalam auto po tej krotkiej chwili to nie kreci silnikiem tak jak by mial z nim problem jak na diesla. Czy aku ktore teraz zalozylem ( uzywka ) jak i moj sa zurzyte ? <hmm>
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2015-12-19, 21:27   

Wata napisał/a:
Dodam ze przed zmiana aku, moje aku padalo po 3/4h do 10% po zmianie aku bez kodowania aku pada po 10min ze 100% do 10% ale po odpaleniu przez kable

Ja bym zaczął od poprawnego zakodowania aku.
 
 
Wata 
Użytkownik


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adam
Jeżdzę: D3
Wiek: 45
Dołączył: 19 Gru 2015
Posty: 4
Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 2015-12-19, 22:45   

123mielony napisał/a:
Wata napisał/a:
Dodam ze przed zmiana aku, moje aku padalo po 3/4h do 10% po zmianie aku bez kodowania aku pada po 10min ze 100% do 10% ale po odpaleniu przez kable

Ja bym zaczął od poprawnego zakodowania aku.


Jak bys dobrze doczytal, to wiedzial bys ze przed zmiana aku, bylo zakodowane. i tak mimo to 2/3h i bylo 10% A jak jeszcze mial bys jakas madrosc to dodam ze Aku zakodowane mialo rok
kupione jako nowe Varta Silver 110 ah

Dzieki za rade, ale nie napisales nic konkretnego <brawo>
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2015-12-19, 23:12   

Wata napisał/a:
123mielony napisał/a:
Wata napisał/a:
Dodam ze przed zmiana aku, moje aku padalo po 3/4h do 10% po zmianie aku bez kodowania aku pada po 10min ze 100% do 10% ale po odpaleniu przez kable

Ja bym zaczął od poprawnego zakodowania aku.


Jak bys dobrze doczytal, to wiedzial bys ze przed zmiana aku, bylo zakodowane. i tak mimo to 2/3h i bylo 10% A jak jeszcze mial bys jakas madrosc to dodam ze Aku zakodowane mialo rok
kupione jako nowe Varta Silver 110 ah

Dzieki za rade, ale nie napisales nic konkretnego <brawo>

Kolego poczytaj co napisałeś a później się wymądrzaj.
Skoro z Vartą coś się dzieje to jak sam napisałeś podmieniłeś na inny bez kodowania,czyli moduł aku widzi drugi auku jako ten uszkodzony.
A tak na marginesie to przepraszam że chciałem pomóc. <papa2>
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.