Autor |
Wiadomość |
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-12-20, 06:03
|
|
|
Po raz :
Pocisłeś Mielonego całkowicie bez podstawnie !
Po dwa:
również miałem zaproponować ci kodowanie aku\\
Po trzy :
Jezeli wymieniłeś wcześniej aku stare - zużyte i załozyłeś nowe to kodowanie bardzo by sie autu przydało
jezeli tego nie zrobiłeś młuciło nowe aku do momentu 50% co miało powiedzmy tyle mocy twoje stare aku i samochód stwierdził ze prądu nie ma
poniewaz zapamiętał stary aku nie tylko kodowanie ale jego przydatnosć jaką jeszcze miał
Po trzecie :
zrobiłeś kolejna podmiane aku bez kodowania na stary aku
Po czwarte :
ładowałeś aku na aucie prostownikiem??
i w dodatku wiekszą mocą na poczatek aby sie szybciej pobudził?mozliwe że zjarałeś moduł
Po piąte :
bez kabla nie wymienia sie aku w A8 to nie polonez
Masz tutaj 5 przykazań -sprawdz które złamałeś....
Kabel super jakbyś miał pro wiadomo duzo ułatwień
ale vcds daje spokojnie rady i za niego zaplacisz o wiele mniej.....
najpierw naładuj akumulator poza autem
podepnij kabel sprawdz błedy
zakoduj na nowo akumulator
wyciągnij telefon z miejsca dokujacego albo w lokietniku albo pod nim bo jest on tak rozwiazany że ładuje na okrągło
na koniec zacznij sie bawić w zapetlenie
bez kabla nic nie zrobisz |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
Wata
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adam
Jeżdzę: D3
Wiek: 45 Dołączył: 19 Gru 2015 Posty: 4 Skąd: Zgorzelec
|
Wysłany: 2015-12-20, 11:53
|
|
|
No wiec nie do końca sie chyba rozumiemy. Aku mam roczne z kodowaniem i wymiana modułu rok temu. I nagle zaczęło brakować prądu
Na początku zauważyłem lekkie spadki, dodam ze ładowanie jest na 14V 13.9V alternator miałem robiony około 4miesiecy temu.
Ostatnimi dniami w jakiś sposób cos go ssało, telefon mam moduł na Bluetooth'a wiec fizycznie nie telefonu w podłokietniku.
Wracając do aku na obecna chwile nie mam kabla będę miał we wtorek i nikt nikomu nie pociska, ok może sie trochę uniosłem jeśli kogoś uraziłem sory z góry. Aku zamieniłem 3 dni temu na oryginalny audi, ale nie wiem w jakim on był stanie fakt jest taki ze Nie miałem kabla żeby go zakodować wiec tego nie zrobiłem, chciałem tylko sprawdzić czy będzie różniąca.
Na dzień dzisiejszy nie wiem o co chodzi, wczoraj wieczorem zrobiłem tak moje aku (to które było zakodowane ) naładowalem w domu ( nie ladowalem aku na samochodzie nigdy ) wieczorem włożyłem do auta, a ten stary który mialem od 3 dni nie kodowany wyciągiem i tez podłączyłem do ładowania w razie żeby mieć czym odpalić auto rano.
I rano wsiadam do auta zapłon widzę ze wszystko swieci intensywnie jak by był prąd do palenia auto pali normalnie kręcąc i sprawdzam poziom aku 100% taki sam jak był wczoraj po włożeniu
Aku które włożyłem wczoraj było moje roczne ktore było zakodowane, ale z którym zaczęły sie problemy podsumowując nie wiem co jest narazie prąd jest tylko w czym był problem i czy problem powróci ? |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-12-20, 13:09
|
|
|
A8 jest kaprysne u mnie niby nic sie nie dzieje a rano zgasiłem auto na parkingu zamknałem i patrze a tu wyswietlacz mmi nie wyłaczył sie i na zegarach pala sie data godzina przebieg , tyle ze u mnie akurat było widac bo wyswoetlacz nie był schowany i tyle a tak bym nie wiedział za nic w swiecie że sie dziadostwo nie uspiło ehh
jednego razu było że lamki podsufitki nie zgasły odkryłem to przez przypadek bo poszedłem po pol godziny smieci wyniesc
a8 ma czasem humory i trzeba sie do tego przyzwyczaic
przedewszystkim podepnij kabel jak juz go bedziesz miał i sprawdz te cuda co sie tam dzieja.... |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-12-20, 18:05
|
|
|
i chyba mnie dopadło, idę dziś do auta otwieram bagażnik i ani nie drgnie, ruszam nim i 1 myśl silnik padł qr...a 3a będzie zmienić. Wsiadam do auta patrzę na stan akumulatora a tu 10%
nigdy wcześniej nie miałem z tym problemu, całyy czas 100% co bym nie robił podpiąłem vcds'a wlazłem w aku a tam taka choinka na święta :
02272 - Quiescent Current Stage 1
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 295265 km
Time Indication: 0
Date: 2015.12.20
Time: 10:24:33
02273 - Quiescent Current Stage 2
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 295265 km
Time Indication: 0
Date: 2015.12.20
Time: 10:27:58
02276 - Quiescent Current Stage 5
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 295265 km
Time Indication: 0
Date: 2015.12.20
Time: 10:28:08
02274 - Quiescent Current Stage 3
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 295265 km
Time Indication: 0
Date: 2015.12.20
Time: 10:28:18
02277 - Quiescent Current Stage 6
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 295265 km
Time Indication: 0
Date: 2015.12.20
Time: 10:28:28
Auto odpaliło bez problemu pojechałem w drogę ok 25km i aku full, pogoniłem po centrum handlowym z 1,5h aku nadal full, pojde zaraz sprawdzić co i jak po 3h postoju |
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-12-20, 18:11
|
|
|
EDIT
prądu brak:
10% w 3h to jest qr...a nie możliwe |
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-12-20, 18:38
|
|
|
A powiem wam tak ... miałem w aucie duzo pary , z rana , poprostu wilgoć odkąd zrobiłem pierniczone pieklo w aucie i wietrzyłem i grzałem i pochłaniacze dałem i szyby recznikami wode pozbierałem zniklo jak reka odjal
ale jak mówiłem raz swiatełka nie zgasły w kabinie
a raz mmi nie zgasło i nie mam pojecia dlaczego
odkad sucho w aucie nic sie nie dzieje a dla spokoju halo wyjąłem z wyjmaka i aku stare ale jare mocna 50 zipie kodowane w aso było juz z rok temu zaraz bedzie |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-12-20, 19:02
|
|
|
dracus6662 napisał/a: | A powiem wam tak ... miałem w aucie duzo pary , z rana , poprostu wilgoć odkąd zrobiłem pierniczone pieklo w aucie i wietrzyłem i grzałem i pochłaniacze dałem i szyby recznikami wode pozbierałem zniklo jak reka odjal | qr..a a wiesz ze jak dziś wlazłem do auta to tez miałem kosmiczną wilgość, wszystkie szyby zapraowane od środka niemiłosiernie i właśnie dziś mi się z tym aku popierniczyło a do tej pory nic kompletnie się nie działo... może to jest problem |
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-12-21, 05:44
|
|
|
Może to być przyczyna ale nie musi...
Jednak ja sie uwziałem i wilgoć z auta niezliczona ilosc razy zbierałem recznikami i grzałem w aucie i otwieraem szybe z tyłu i jak przyjeczałem do pracy to tez poczekałem z otwartymi drzwiami i jest dobrze a jak było tak bagiennie w aucie to za któryms razem aku było tylko na 2 kreskach po 4h postoju
ale odpaliłem i zaczęło powracać i wróciło nawet do 60 ale spadło na 50 wiem ze to malo nieraz kessy nie widzi przykładowo albo klapa bagazu ani drgnie ale wiem ze to przez to bankowo ale jest 50 % stałe wiec jezdze i mam to w nosie jak padnie to po asistance zadzwonie a no i przy dłuższym -2 dniowym postoju halo wyciagam ze stacji dokujacej
jak narazie jest dobrze , wydaje mi sie że wilgoć gdzieś w aucie siedziała ... zapewne jeszcze jest wiec grzeje .. tak to juz jest jak autko pod chmurka stoi |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-12-21, 05:48
|
|
|
Chłopaki D3 to komputer na kołach więc jak myślicie że w 99% wilgotności będzie poprawnie pracował?? |
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-12-21, 05:50
|
|
|
no własie ja za forumowymi poradami walczyłem i walcze z wilgocia i nie daje za wygrane i autko pali dobrze za kazdym razem jak narazie...
aku ledwo zipie ale wiem juz to dziadzio wiec nad zmiana pomyśle ale po zimie jak wytrzyma |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2015-12-21, 08:14
|
|
|
No ja z wilgocią nie moge wygrać całkiem Jak wejdą 4 osoby do auta to muszę już na nadmuchu szyby jechać...
Co do prądu to mkbewe to nie są błędy co podałeś. To są kolejne tryby sterownika zasilania, które się uruchamiały w aucie. W kazdym z nich poszczególne urządzenia są odłączane. Jest to opisane w instrukcji.
Pytanie pojawia się o przyczynę... Co było w acue ostatnio robione, zanim to zauważyłeś? Tylko przypomnij sobie wszystko. Bo jak Appo napisał to jest komputer na kołach... Nawet wymienianie żarówek i inne rzeczy i posprawdzaj czy wszystko jest na swoich miejscach. Polecma reinstalacje MMI (u mnie akurat tu był problem z nieusypianiem jednego sterownika). No niestety ale szukania od groma. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-12-21, 10:55
|
|
|
Najlepsze jest to że w aucie nic ostatnio nie robiłem wyskoczyło to tak samo z siebie, muszę jeszcze jedną rzecz sprawdzić bo właśnie jak wczoraj mi się to stało to wcześniej bylem w aucie bo coś w nim zostawilem i otwieralem go ale nie odpalałem, wieczorem znowu pojechalem na miasto (kupić pochłaniacze wilgoci heh ) wróciłem normalnie pozamykałem auto i dziś rano jak żona jechała do pracy 100% bateria,
zobacze czy ma znaczenie coś takiego ze np wejde do auta i nie odpale go i zostawie
a czy np normalnie po jeździe jak go zamknę
bo teraz to by tak wynikalo ze jak gdzieś pojade i wrócę to nic się nie dzieje a jak np przyjade gdzieś i się wrócę np do auta bo zapomnialem tel to prąd znika, chociaż to może być też zbieg okoliczności.
drago_o napisał/a: | Polecma reinstalacje MMI | musiałbym to komuś dać bo ja tego nie ogarnę, przy okazji chciałbym się pozbyć j.polskiego bo obstawiam ze przez to spolszczenie nie działa mi Voice control (sterownik wywala błąd kodowania obojętnie co bym wpisał)
Może podskocze do Częstochowy byś mi odpłatnie reinstalacje mmi ogarnął |
|
|
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2015-12-21, 11:13
|
|
|
drago_o napisał/a: | Polecma reinstalacje MMI | musiałbym to komuś dać bo ja tego nie ogarnę, przy okazji chciałbym się pozbyć j.polskiego bo obstawiam ze przez to spolszczenie nie działa mi Voice control (sterownik wywala błąd kodowania obojętnie co bym wpisał)
Może podskocze do Częstochowy byś mi odpłatnie reinstalacje mmi ogarnął [/quote]
Ja bym w spolszczeniu nie szukał winy chyba że masz jakieś tragicznie, mi wszystko lata jak należy, brackiemu statnio do A6 wgrywalem i również zero problemów.
Obsrawiam złe kodowanie,lub masz coś pomieszane w zielonym menu.
DODANO:
Cytat: | musiałbym to komuś dać bo ja tego nie ogarnę, przy okazji chciałbym się pozbyć j.polskiego bo obstawiam ze przez to spolszczenie nie działa mi Voice control (sterownik wywala błąd kodowania obojętnie co bym wpisał)
Może podskocze do Częstochowy byś mi odpłatnie reinstalacje mmi ogarnął |
Ja bym w spolszczeniu nie szukał winy chyba że masz jakieś tragicznie, mi wszystko lata jak należy, brackiemu ostatnio do A6 wgrywalem i również zero problemów.
Obstawiam złe kodowanie,lub masz coś pomieszane w zielonym menu.[/quote] |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2015-12-21, 11:35
|
|
|
Jedyny problem w spolszczeniu jest taki, że czasem wywpołuje błędy. ale nie samo w sobie tylko podczas procesu instalacji. Czasami trzeba przeinstalować i będzie ok. Ja miałem problem taki, że zamykając auto z pilota wszystko się usypiało a zamykając przyciskiem na klamce miałem 10-20% prądu na następny dzień. Poza tym dvd się nei usypiało w bagazniku i ciagle je słyszałem. Po reinstalacji wszystko wróciło do normy. Sęk w tym, że jak w instrukcji pisze "NIC NIE DOTYKAĆ PODCZAS INSTALACJ" to należy wierzyć tym słowom
Ja się tym nie zajmuje, raczej hobbystycznie w swoim A8 robie różne szalone rzeczy sam
Jeśli stało sie to smao z siebie to najzwyczajniej mógł przyjść koniec jakiegoś sterownika.
Co do SDS to raczej nie jest wina spolszczenia, jedynie konsekwencji uaktualniania MMI do innej wersji(czasem znikają ustawienia lub zmieniają się kodowania). Trzebaby sprawdzić kodowanie i zielone menu czy wszystko jest ustawione poprawnie.
W jakim języku masz SDS? |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-12-21, 13:02
|
|
|
drago_o napisał/a: | W jakim języku masz SDS? | chyba angielski nie wiem bo ono od początku mi nie działało jak kupiłem auto, znaczy chyba nawet poprzedni właściciel nie wiedział że ma ale np navi mowi po angielsku
kodować sterownik SDS próbowałem na różne sposoby i nic, tam nie ma wielu opcji, a może bym sterownik zmienil od niego bo w nim problem drago_o napisał/a: | Ja miałem problem taki, że zamykając auto z pilota wszystko się usypiało a zamykając przyciskiem na klamce miałem 10-20% | obczaję czy to coś u mnie zmienia, zazwyczaj zamykam na klamce. |
|
|
|
|
|