Autor |
Wiadomość |
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2017-10-10, 12:20
|
|
|
michalwruszak napisał/a: | Karol ma chyba za mały monitor w pracy - to jest właściwy numer - 7D0 615 143
|
czyli poz 3
http://pl.realoem.me/Audi.../6/615/615045#3
no takiego numeru wczoraj zamówiłem (zamiennik Autofren) dzisiaj dostałem i jest za krótka
|
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2017-10-10, 12:20
|
|
|
Ten trzpień nie wchodzi w "komplet tulejek prowadzących"? To kto to opisywał
[ Dodano: 2017-10-10, 13:22 ]
michalwruszak napisał/a: | Karol ma chyba za mały monitor w pracy - to jest właściwy numer - 7D0 615 143 |
Z tym monitorem to nie wymówka niestety bo mam 34' |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2017-10-10, 12:37
|
|
|
Tylko że na oryginał to pewnie ponad tydzień trzeba czekać |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2017-10-10, 12:42
|
|
|
Zamówiłem w Auto-Partner innej firmy
takie
http://www.iparts.pl/czes...1131441x-0.html
jest napisane ze to odpowiada temu numerowi jw , na rano będą - zobaczymy jakie przyjdą, jak tez za krótkie to może te zaciski co kupiłem od czegoś innego są? |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2017-10-10, 12:46
|
|
|
Foss napisał wyżej - zaciski są ok , gówniane są zamienniki poprostu i ich crossujące się numery
Ten zestaw też nie będzie pasować co zamówiłeś |
_________________ Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044 |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-10-10, 13:13
|
|
|
colln napisał/a: | Tylko że na oryginał to pewnie ponad tydzień trzeba czekać |
Taki life.
W PL brak, mają w magazynie centralnym w DE.
Jak bym dziś zamówił to będę miał pewnikiem na poniedziałek... albo na sobotę jak kierowca bardziej pociśnie |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2017-10-11, 10:05
|
|
|
No i potwierdza się że w zamiennikach zdarzają się pomyłki, 2 dni straciłem przez błąd Autofrena (ten zestaw co fotkę wcześniej dałem).
Dziś przyszło z innej firmy i jest jak najbardziej ok.
Oryginału w PL nie było dlatego szukanie zamiennika a swoja drogą to że nie mają choćby w magazynie centralnym w Poznaniu to świadczy że nie ma zapotrzebowania na to, no a ten trzpień się jednak wyciera podczas pracy i jakieś luzy tam powstają. Jeśli był miał jakiś słuszny przebieg to bym to wymieniał przy okazji którejś wymiany klocków.
Fotka tego co dziś przyszło (po lewej oryginalna)
Dziękuję wszystkim za szybką reakcję i pomoc w rozwiązaniu problemu
[ Dodano: 2017-10-17, 13:52 ]
Uwaga po zmianie zacisków i tarcz na większe:
Są sporo cięższe, teraz uzmysłowiłem sobie czemu robi się tarcze z otworami - chodzi o redukcję masy (masy nie resorowanej) |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|
|
|
fxx
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D4
Wiek: 64 Dołączył: 12 Wrz 2011 Posty: 42 Skąd: Kraków
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-07-16, 19:27
|
|
|
Mam Ate i nic się nie dzieje |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
fxx
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D4
Wiek: 64 Dołączył: 12 Wrz 2011 Posty: 42 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2018-07-17, 07:27
|
|
|
Ktoś ma jakieś rady co kupić? Szukać tych z Allegro czy co innego? |
_________________ Było D2/1995 potem D2/1999FL oba PB było D3/4.2TDI a teraz D4 4.2 FSI |
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
|