Autor |
Wiadomość |
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-12-31, 09:52
|
|
|
riki76 napisał/a: | Czy gdyby rozrząd był przestawiony to podczas jazdy wyczuwałbym stratę mocy i nierówną pracę silnika? |
Tak... ale nie zawsze. To zależy od tego jak jest przestawiony.
Czasem można tak przestawić, że w pewnym zakresie obrotów auto jeździ lepiej niż seria... ale wtedy w innym zakresie obrotów silnik będzie wyraźnie kulał.
Ale dyskusja jest jałowa bo jeżeli sterownik nie widzi pozycji rozrządu, a po odczytach z 093 widać że nie widzi, to na pewno nie będzie dobrze . |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-12-31, 10:30
|
|
|
sterownik czy program ?
jak by sterownik nie widział to na 101% by był babol że nie ma tam czegoś itp .
kiedyś się bawiłem i właśnie tym głupoty mi pokazywało vas pokazał dobrze
a klikanie na tą grupę nic nie zmieniało ? |
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2015-12-31, 10:48
|
|
|
"a klikanie na tą grupę nic nie zmieniało ?"
Co masz na myśli? Bo ja tylko ustawiłem do odczytu w sterowniku silnika grupę 093 i nic nie klikałem.
Byłem się przejechać z podpiętym laptopem, ustawiłem sobie grupy 015, 016, 017 czyli wypadanie zapłonów....no i podczas jazdy we wszystkich polach zera czyli brak wypadania. Więc sam już nie wiem czemu tak się dzieje na postoju i wolnych obrotach..... |
_________________ https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
|
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2016-01-08, 05:14
|
|
|
Wczoraj ustawiono rozrząd tak jak powinno być zrobione od początku na blokady, auto znów pracuje tak jak powinno nie ma już wypadania zapłonów. |
_________________ https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
|
|
|
|
|
bartez83
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Kwi 2012 Posty: 245 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2016-01-08, 23:58
|
|
|
kolego zmień warsztat bo przez niego się nerwicy nabawisz.... |
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
|
|
|
|
Wisien
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 27 Sty 2015 Posty: 36 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-01-09, 16:47
|
|
|
Mam taki sam problem po wymianie zozrzadu z wypadaniem zapłonów na postoju wypadają 3 cylindry a wczasie jazdy wszystki i trzesie silnikem na jałowym , wszystko robiłem na blokadach , w grupie 93 mam -4 i 1 ,wychodzi na to ze o pół ząbka przestawiony na wale .Swiece nowe cewki po akcji serwisowej sprawdzone .Co myslicie o przestawieniu rozrządu o pół ząbka w lewo albo w prawo na wale?? |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-01-09, 18:39
|
|
|
Wisien napisał/a: | wszystko robiłem na blokadach , w grupie 93 mam -4 i 1 ,wychodzi na to ze o pół ząbka przestawiony na wale . |
Skoro robiłeś na blokadach to jak ma być przestawiony o pół ząbka na wale?
Wisien napisał/a: | Co myslicie o przestawieniu rozrządu o pół ząbka w lewo albo w prawo na wale?? |
Jeżeli wszystko jest sprawne to -4 i +1 nie skutkuje opisywanymi przez ciebie objawami. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-01-09, 19:28
|
|
|
żal .pl
Jeśli auto po wymianie od razu zrobiło się be to to co było rozbierane jest nie prawidłowo zrobione .
A co to ja nie wiem co i jak kto tam robił takie małe przedstawienie nastawniki skorygują |
|
|
|
|
|
|
|
Wisien
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 27 Sty 2015 Posty: 36 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-01-09, 22:59
|
|
|
Nie ma pewnosci czy po tym remoncie pogorszyło sie bo długo nie jezdzi nim brzed naprawą i dopiero kolega mechanik powiedzał ze nie wkreca sie głatko na obroty i go trzesie.Po podłączeniu do kompa wyszło ze ma wypadanie zapłonów na jalowym i w czasie jazdy.Robilismy teset przepływki pod obciązeniem i wyszło 239 a podobno musi byc 260.Czepiam sie rozrządu bo juz nie wiem gdzie szukac tej przyczyny. |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-01-09, 23:24
|
|
|
Wisien napisał/a: | Po podłączeniu do kompa wyszło ze ma wypadanie zapłonów na jalowym i w czasie jazdy.Robilismy teset przepływki pod obciązeniem i wyszło 239 a podobno musi byc 260. |
239 to jeszcze nie powód aby wszędzie było wypadanie zapłonów. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Wisien
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 27 Sty 2015 Posty: 36 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-01-10, 08:27
|
|
|
Mozliwe to ze te moje wszystkie cewki po 2 latach juz sa słąbe ,bo ktos długo nie zmieniał swiec i zaczynają fiksowac? |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-01-10, 09:09
|
|
|
zmień mechanika
bo ile to roboty podłączyć kabelek i zobaczyć czy pasek na swoim miejscu ?
cewkę też można pozamieniać stronami . |
|
|
|
|
|
|
|
Wisien
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 27 Sty 2015 Posty: 36 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-01-10, 12:08
|
|
|
Nie mam mechanika sam sobie robie,a pozatym pisałem jake wartosci ma rozrząd w grupie 93 -4.+1 miesci sie w normie ,wszystko robiłem na blokadzie wiec co tu sprawdzac na kompie ,jedyne co to przestawic go na wale w lewo albo w prawo o pół ząbka i zobaczyc w blokach czy cos to dało .Cewki były sprawdzane ,w czsie jazdy na wszystkich wypada zapłon ,jak jade wolniej to mniej wypada. |
|
|
|
|
|