Autor |
Wiadomość |
Wisien
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 27 Sty 2015 Posty: 36 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-01-10, 19:57
|
|
|
Miałem 15 od kierowcy a od pasazera 16 oczek w schemacie |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-01-10, 20:01
|
|
|
może i tak
ale były na znakach ? |
|
|
|
|
|
|
|
Wisien
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 27 Sty 2015 Posty: 36 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-01-10, 20:04
|
|
|
Tak ładnie sie zgrało po wypompowaniu napinaczy,idealnie pasowały znaki |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-01-10, 20:15
|
|
|
a po odpaleniu sprawdzałeś ? |
|
|
|
|
|
|
|
Wisien
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 27 Sty 2015 Posty: 36 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-01-10, 20:19
|
|
|
Zgadzało sie wszystko. |
|
|
|
|
Wisien
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 27 Sty 2015 Posty: 36 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-01-10, 20:26
|
|
|
Czytałem post takiego przypadku w klubie A6 i podobno wymiana sondy wszystko zalątwiła bo wartosci sie nie zgadzały. |
|
|
|
|
|
|
|
Wisien
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 27 Sty 2015 Posty: 36 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-01-21, 21:24
|
|
|
Po ponownym rozebrani rozrządu i ustawieniu poprawiło sie i nie ma wypadania zapłonów, wbloku 93 jest -3.0kw - 0.0kw jest duze lepiej ale jeszcze musze sprawdzic poduszki silnika bo dwie wywala w vcds i troche trzesie . |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-01-22, 02:09
|
|
|
Wisien napisał/a: | Po ponownym rozebrani rozrządu i ustawieniu poprawiło sie i nie ma wypadania zapłonów, wbloku 93 jest -3.0kw - 0.0kw jest duze lepiej ale jeszcze musze sprawdzic poduszki silnika bo dwie wywala w vcds i troche trzesie . |
ehhh, czyli jednak źle ustawiony.
zaskakujące bo przecież robiłeś to na blokadach. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Wisien
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 27 Sty 2015 Posty: 36 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-01-22, 21:26
|
|
|
Jeden stopien ale jednak robi robote. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-01-23, 11:35
|
|
|
nie ma tak jak poprawić sobie humor z rana czytając takie posty
powietrze w oponach zmieniłeś na zimowe ? |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-01-23, 13:06
|
|
|
Wisien napisał/a: | Jeden stopien ale jednak robi robote. |
Żaden jeden stopień nie robi takie różnicy - nie ma co się oszukiwać, było źle a nawet bardzo źle skoro tylko go ponownie ustawiłeś. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Wisien
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 27 Sty 2015 Posty: 36 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-01-24, 12:59
|
|
|
Tym razem ustawiłem na blokady orginalne z aso kolega mi pozyczył ,bo mieli takie przypadki ze były z nimi problemy , te z wypozyczalni co brałem to jakis chinski badziew do tych ori nie ma co porównywac blaszka cienka i do tego były znisczone jak by ktos uzywał je do innych napraw .Tak samo robiłem jak i przed ,wazne ze na plus.Wracając do poduszek silnika to walniete sa zawory w poduszkach. |
|
|
|
|
|
|
|
Wojtec1987
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtec
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 14 Sie 2016 Posty: 210 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: 2017-01-14, 18:21
|
|
|
Panowie, mam wypadanie zapłonu na cylindrze nr 2 wg vcd, jak je ten program liczy ? Który to cylinder jest w silniku ? Chciałbym podmienić cewki na próbę aby to potwierdzić lub wyeliminować. |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-01-14, 20:16
|
|
|
Wojtec1987 napisał/a: | jak je ten program liczy ? | Za to odpowiedzialne są czujniki spalania stukowego zamontowane po jednym przy każdej głowicy. Wojtec1987 napisał/a: | Który to cylinder jest w silniku ? | Drugi od przodu na prawej głowicy ...patrząc w kierunku jazdy |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Wojtec1987
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtec
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 14 Sie 2016 Posty: 210 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: 2017-01-14, 20:47
|
|
|
Licznie to miałem na myśli to, który cylinder w vcds to który w silniku, hehe no ale dziękuję za pomoc i wyjaśnienie.
Mój błąd że źle zapytałem
Czyli ku jasności, np 5 to strona kierowcy przy zderzaku tak ? |
|
|
|
|
|