Autor |
Wiadomość |
superheroo
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: a6 c6
Wiek: 39 Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 33 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2015-01-12, 22:02 [D3 04 4.2MPI/LPG
] BRC zalozylem, teraz prosze o rade
|
|
|
Witam,
na wstępie moje auto to a6 nie a8 lecz silnik jest podobny V8, 4.2 BAT 335 km.
Rok temu założyłem instalacje w autoryzowanym zakładzie BRC w Białymstoku( zreszta pytalem was wtedy o zdanie):
brc plug and drive
dwa reduktory genius 1500, umieszczone za zderzakiem pod lewą lampą
zołte wtryskiwacze
Od początku miałem problem z pracą silnika na wolnych obrotach, losowo wypadał zapłon, check engine, drżenie, obroty delikatnie falowały. W ostatnim czasie nasiliło sie to do tego stopnia, że nie dało sie jeżdzić.
Na gwarancji wymieniono wszystkie wtryskiwacze na nowe i o dziwo było jeszcze gorzej.
Więc wymieniono je kolejny raz, tym razem na wolniejsze pomarańczowe i nareszcie problem zniknął, minęły dwa tygodnie i nagle znów to samo...ale trwało to 15 minut. Po ponownym odpaleniu auto wszystko gra i póki co wszystko ok.
A tu fotki:
Proszę o opinie
PS nie jestem specjalistą więc niewiele wiem, ale przyglądałem sie i widziałem, że czas wtrysku pb mam koło 3ms. Na żółtych czas gazu wynosił poniżej 3ms, teraz na pomarańczowych koło 3,3ms. Nie wiem czy to ma znaczenie |
Ostatnio zmieniony przez superheroo 2015-01-12, 22:16, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-01-12, 22:10
|
|
|
jak na brc to bardzo estetycznie i według zasad
ale jak widać
brc nie załatwi wszystkiego
Coś się dzieje i oni tego nie ogarniają podjedz gdzie indziej jak ci już polegli .
Tylko masz brc to nie będzie łatwo
Kompy w brc padają i wtedy są podobne objawy jak u ciebie
ale to tylko takie ... |
|
|
|
|
|
|
|
Lakier [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-01-12, 22:14
|
|
|
Masakra, za taki niechlujny montaż powinni zamykać.
Ogólnie to polecam Ci zmienić gazownika, bo ten to wygląda na druciarza. Zobacz co CI zrobił z osłonami silnika.
Zmierzam do tego, że jeżeli tak niechlujnie założył Ci instalacje, to na pewno jest ona beznadziejnie wystrojona. Podjedź do kogoś innego na strojnie. Poprzednie wtryski były zbyt wydajne i silnik Ci zalewało. Teraz pewnie jeździsz na autokalibracji, zamiast na porządnie wystrojonej instalacji i masz problemy. |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2015-01-12, 22:19
|
|
|
Tak jak kolega pepi powiedział jak na BRC to ładnie to wygląda.
Raczej bez odczytów z vaga i sterownika BRC się nie obejdzie.
CZy tylko raz to się zdarzyło czy występuje przy określonych warunkach? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
superheroo
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: a6 c6
Wiek: 39 Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 33 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2015-01-12, 22:24
|
|
|
To w końcu jest estetycznie czy nie
Mam wrażenie ,że cały czas tylko kalibrują z automatu. Na pewno autem nie jeżdzili.
Jest jeszcze jedna rzecz, która mnie wkurza- strasznie duuuuużo muszę przejechać zanim włączy sie gaz, według mnie za dużo. Ustawione mam podobno 25 stopni na czujniku przy reduktorze, patrząc na wskazówke temp w aucie włacza sie dopiero przy mniej więcej 60 |
|
|
|
|
superheroo
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: a6 c6
Wiek: 39 Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 33 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2015-01-12, 22:26
|
|
|
Odkąd mam pomarańczowe wtryskiwacze czyli od dwoch tygodni zdażyło sie tylko raz. Wcześniej zawsze gdy był juz rozgrzany, temp zewnetrzna nie miala znaczenia |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-01-12, 22:42
|
|
|
superheroo, a co ze świecami i cewkami? Kiedy sprawdzane ew. wymieniane?! |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-01-12, 22:46
|
|
|
Moim zdaniem mogłoby być to lepiej / ładniej zamontowane,ale nie ma tragedii . Ja mam u siebie żólte - najmocniejsze wtryski i nie ma problemów. Tak z ciekawości to te listwy się na czymś trzymają czy tylko sobie leżą na ssaku i lewitują? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
superheroo
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: a6 c6
Wiek: 39 Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 33 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2015-01-12, 22:56
|
|
|
Swiece i cewki sprawdzane, sa ok.
Jesli chodzi o listwy.....to wstyd sie przyznac,ale nie wiem...jutro sprawdzę czy czegoś sie trzymaja.
Czy jest ktoś z okolic Białegostoku chętny zajrzeć do tej instalacji i ewentualnie poprawić jeśli jest cos do poprawy? |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-01-12, 23:06
|
|
|
No to jeszcze napisz ile te świeczki mają nalatane i jaki producent ew. oznaczenie. A gdzie w Białym to montowałeś ? |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
superheroo
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: a6 c6
Wiek: 39 Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 33 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2015-01-12, 23:17
|
|
|
Ile nalatane nie wiem, bo auto kupilem przy przebiegu 200 tys, teraz mam 225. Ale miesiac temu byly wyjmowane i sa w dobrym stanie. Nie ma czego sie czepiac
Zakład jurand na skladowa/pogodna |
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
|
|
|
|
Korton
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 371 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2015-01-13, 00:03
|
|
|
Uderz z tematem na http://lpg-forum.pl/ - duzo fachowcow tam siedzi, cos doradza. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-01-13, 07:40
|
|
|
auto na paliwie chodzi poprawnie ?
jeśli tak to na 90% wina lpg i nie ma tu niczego innego szukać '
cewki pasek i sprawność motoru mechaniczna jest do wglądu ale po przebadaniu gazowni
Pochodzisz z zagłębia lpg i taki gniot wybrałeś ?
wybacz nie mogłem wytrzymać
Ale podstawy są ok
dwa reduktory
nawet zrobili,, kompensacja,,-słowo w brc nie znane
wkręcili się nawet ok
ale i tak cię teraz ten cud zaboli
NA twoim miejscu jeszcze bym obaczył czy wpływ na te objawy nie ma pompa paliwa
-może gdzieś ci go podlewa |
|
|
|
|
|