|
Autor |
Wiadomość |
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2014-08-15, 06:40
|
|
|
I jeszcze jedno mam zawieszenie sportowe a w opcjach kodowania cos takiego:
Czy przy zmnianie kodowania zawieszenie tez sie obniży bądź podniesie?? |
_________________ Forum Audi A6.
Forum Audi A8. |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2014-08-15, 07:55
|
|
|
Nic się nie dzieje, m ie tez to korcilo i nie działa. Myślę ze to odpowiada bardziej za dostosowanie pracy zawieszenia do tego o ile jest niżej. Wiadomo, twardość itp... Ale nie jestem pewien. Ja mam zakodowane -25mmna oba kola i nic |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-08-18, 11:43
|
|
|
tomi5 napisał/a: | Byłem na kanale i ogladałem czujniki przód i na tym po lewej stronie ta sztanga która łączy wahacz i czujnik poziomu jest sztywno umieszczona na tych sworzniach, natomiast na po prawej stronie lata swobodnie jest luźna, i tak jak by tylko gumka blokowała wypadnięcie sztangi ze sworznia. |
No to pewnie masz przyczynę, zardzewiała kulka i luz na łączniku czujnika poziomowania mogą powodować problemu z kalibracją zawieszenia.
Samą kulkę mogę ci dorobić, jak będzie pordzewiała, do przodu i do tyłu - z przodu tylko ją wymienisz a z tyłu będziesz musiał się trochę pomęczyć.
Jakby coś to dzwoń, wytłumaczę co i jak.
Noi sprawdź też same czujniki, czy pracują w miarę poprawnie..... jak ręką ciężko zmienić ich położenie to już się przycierają i to również może powodować problemy z poprawną kalibracją. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2014-08-19, 05:14
|
|
|
I to by się zgadzał
Wczoraj ja auto stało 2 dni prawa strona ma wysokość 385mm( i tu jest luźny łącznik)
A Lewa tak jak by w ogóle nie zeszła na dół bo miała aż 415mm (i tu jest ten sztywny)
Po odpaleniu auta i przejechaniu kilku metrów, zawieszenie wyrównało się (jeśli można to tak nazwać) czyli prawa strona miała 400mm lewa 405mm, co i tak jest dzwine bo zawieszenie ustawiłem na ori wysokość 397mm
Jutro albo czwartek będę na kanale to przyjże się tym łącznikom.
Czy ich demontaż polega na wyczepieniu z tej kulki (wahacz, i sam czujnik)czy jest jakas blokada etc. ??
Aha i rozumiem że mogę najzwyczajniej w świecie po demontażu sztang poruszać wajcha czujnika w celu sprawdzenia jej ruchliwości?? (w trybie podnośnika) |
_________________ Forum Audi A6.
Forum Audi A8. |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-08-19, 10:35
|
|
|
tomi5 napisał/a: | Jutro albo czwartek będę na kanale to przyjże się tym łącznikom.
Czy ich demontaż polega na wyczepieniu z tej kulki (wahacz, i sam czujnik)czy jest jakas blokada etc. ??
Aha i rozumiem że mogę najzwyczajniej w świecie po demontażu sztang poruszać wajcha czujnika w celu sprawdzenia jej ruchliwości?? (w trybie podnośnika) |
Do samego sprawdzenia czujników (ich poprawnego działania) nie wyczepiaj kulki z tej sztangi tylko odkręć od wahacza cały element z kulką. Jak auto masz na podnośniku z zablokowanym zawieszeniem możesz sobie do woli ruszać tym czujnikiem i nic ci się z zawiechą nie stanie.
O ile wyjęcie samej kulki nie stanowi jakiegoś wyzwania o tyle włożenie jej spowrotem jest już upierdliwe a dla osób bez zdolności manualnych już prawie awykonalne. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2014-09-01, 08:16
|
|
|
No i wysiadl czujnik lewy tylny, akurat w drodze na wakację, ale całe szczeście nic powaznego sie nie dzieje i dojechałem na miejsce. |
_________________ Forum Audi A6.
Forum Audi A8. |
|
|
|
|
|
|
|
gwiktor02
Użytkownik
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Xoxo
Jeżdzę: A8 D4
Dołączył: 20 Paź 2016 Posty: 49 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2016-12-10, 00:39
|
|
|
Rozwiązałes problem zawiesenia ???
Problemem był ten czujnik co padł, czy te kulki o których pisałem Foss też się przyczyniły ?? |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |