Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 ] Nierówno stoi zawieszenie  
Autor Wiadomość
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2014-08-15, 06:40   

I jeszcze jedno mam zawieszenie sportowe a w opcjach kodowania cos takiego:



Czy przy zmnianie kodowania zawieszenie tez sie obniży bądź podniesie??
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2014-08-15, 07:55   

Nic się nie dzieje, m ie tez to korcilo i nie działa. Myślę ze to odpowiada bardziej za dostosowanie pracy zawieszenia do tego o ile jest niżej. Wiadomo, twardość itp... Ale nie jestem pewien. Ja mam zakodowane -25mmna oba kola i nic :P
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-08-18, 11:43   

tomi5 napisał/a:
Byłem na kanale i ogladałem czujniki przód i na tym po lewej stronie ta sztanga która łączy wahacz i czujnik poziomu jest sztywno umieszczona na tych sworzniach, natomiast na po prawej stronie lata swobodnie jest luźna, i tak jak by tylko gumka blokowała wypadnięcie sztangi ze sworznia.

No to pewnie masz przyczynę, zardzewiała kulka i luz na łączniku czujnika poziomowania mogą powodować problemu z kalibracją zawieszenia.
Samą kulkę mogę ci dorobić, jak będzie pordzewiała, do przodu i do tyłu - z przodu tylko ją wymienisz a z tyłu będziesz musiał się trochę pomęczyć.
Jakby coś to dzwoń, wytłumaczę co i jak.

Noi sprawdź też same czujniki, czy pracują w miarę poprawnie..... jak ręką ciężko zmienić ich położenie to już się przycierają i to również może powodować problemy z poprawną kalibracją.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2014-08-19, 05:14   

I to by się zgadzał
Wczoraj ja auto stało 2 dni prawa strona ma wysokość 385mm( i tu jest luźny łącznik)
A Lewa tak jak by w ogóle nie zeszła na dół bo miała aż 415mm (i tu jest ten sztywny)

Po odpaleniu auta i przejechaniu kilku metrów, zawieszenie wyrównało się (jeśli można to tak nazwać) czyli prawa strona miała 400mm lewa 405mm, co i tak jest dzwine bo zawieszenie ustawiłem na ori wysokość 397mm

Jutro albo czwartek będę na kanale to przyjże się tym łącznikom.
Czy ich demontaż polega na wyczepieniu z tej kulki (wahacz, i sam czujnik)czy jest jakas blokada etc. ??

Aha i rozumiem że mogę najzwyczajniej w świecie po demontażu sztang poruszać wajcha czujnika w celu sprawdzenia jej ruchliwości?? (w trybie podnośnika)
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-08-19, 10:35   

tomi5 napisał/a:
Jutro albo czwartek będę na kanale to przyjże się tym łącznikom.
Czy ich demontaż polega na wyczepieniu z tej kulki (wahacz, i sam czujnik)czy jest jakas blokada etc. ??

Aha i rozumiem że mogę najzwyczajniej w świecie po demontażu sztang poruszać wajcha czujnika w celu sprawdzenia jej ruchliwości?? (w trybie podnośnika)

Do samego sprawdzenia czujników (ich poprawnego działania) nie wyczepiaj kulki z tej sztangi tylko odkręć od wahacza cały element z kulką. Jak auto masz na podnośniku z zablokowanym zawieszeniem możesz sobie do woli ruszać tym czujnikiem i nic ci się z zawiechą nie stanie.

O ile wyjęcie samej kulki nie stanowi jakiegoś wyzwania o tyle włożenie jej spowrotem jest już upierdliwe a dla osób bez zdolności manualnych już prawie awykonalne.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2014-09-01, 08:16   

No i wysiadl czujnik lewy tylny, akurat w drodze na wakację, ale całe szczeście nic powaznego sie nie dzieje i dojechałem na miejsce.
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
gwiktor02 
Użytkownik


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Xoxo
Jeżdzę: A8 D4
Dołączył: 20 Paź 2016
Posty: 49
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-12-10, 00:39   

Rozwiązałes problem zawiesenia ???

Problemem był ten czujnik co padł, czy te kulki o których pisałem Foss też się przyczyniły ??
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.