Autor |
Wiadomość |
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-03-15, 17:39 [D3 ALL
] Gumy przednich wahaczy.
|
|
|
Witam,
Moje pytanie dotyczy wahaczy przednich. Podobno nie można w nich zmienić samych gum a dzisiaj widziałem, że w ETKA są numery wszystkich gum jako części zamiennych. Może mi ktoś rozjaśnić coś na ten temat? Bo może na komplet gum bym się porwał w najbliższym czasie, a na wahacze nie koniecznie
pozdro,
Karol |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2016-03-15, 18:15
|
|
|
U mnie akurat poleciały gumy w górnych wahaczach, ale jak ktoś chce to sworznie można regenerować koszt około 40,- |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2016-03-15, 18:25
|
|
|
Kupowałem u Michała i wymieniałem wszystkie tuleje z wahaczy . Nie ma z tym żadnego problemu . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2016-03-16, 12:09
|
|
|
drago_o, dokładnie, bez problemu zmienisz wszystkie tulejki w wahaczach, u mnie wszystkie wahacze są oryginalne z datą produkcji jedynie tulejki górne i tuleje na bananach były już rozwalone, wymieniłem same tuleje bez problemu. Prasa i ogień banany szybka robota, z górnymi też jedynie tą śrubę wyjąć to trochę trzeba się namęczyć, bo jeżeli chcesz same tuleje to palnik wypada z gry bo popalisz tam przy sworzniach, ale jest ściągacz pomału przód tył i wychodzi ja u siebie robiłem |
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-03-16, 12:38
|
|
|
Czekam na wycenę i będę się brał, jak to nie będzie jakaś cena z kosmosu(jak to w A8) to wszystkie machnę a jak coś to tylko te powybijane machnę
P.S. Szukam jeszcze numerów drążków kierowniczych i przeszukałem juz całą grupę 4 w ETKA i nic... Ktoś wie na którym rysunku się znajdują? |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2016-03-18, 17:48
|
|
|
Marcin2013 napisał/a: | U mnie akurat poleciały gumy w górnych wahaczach, ale jak ktoś chce to sworznie można regenerować koszt około 40,- |
jak?
michalwruszak napisał/a: | ale zwykle jest tak ze w pierwszej kolejności niszczą się sworznie . |
u mnie zawsze odwrotnie i to nie wina złego skrecenia bo zawsze dokrecane sa w pozycji 0 z tym że tutaj mówie o przykładzie a6 jakie miałem oraz paska b5 gdzie pakowałem sredniej półki wahacze to zawsze gumy po 20-30tys juz miały pekniecia bez luzów co prawda ale gua była juz przepracowana |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
|