witam problem dotyczy auta mojegeo kolegi d3 4.2 po 2 drugim lifcie wersja usa
zacytuje go
a8 d3 4.2 . Mam problem z kolumną kierownicy podczas jazdy sama potrafi się schować albo przybliżyć i "joystick" od regulacji raz działa raz nie i to nie we wszystkich kierunkach, jest to denerwujące podczas jazdy i nie wiem co to może być i jak się za to zabrać. Robiłem adaptacje, kierownica niby sie ruszyla adaptacja sie zrobiła ale dalej to samo. Będę wdzięczny za wszystkie porady
ddress 09: Cent. Elect. Labels: 4E0-910-279.lbl
Control Module Part Number: 4E0 910 279 S HW: 4E0 907 279 S
Component and/or Version: ILM Fahrer H16 0240
Software Coding: 0143123
Work Shop Code: WSC 02313 785 00200
Additional Info: 4E1910113C Wischer WWS D3 H60 0420 8K0910557 REGENLICHTSENSORH04 0002
VCID: 387F32B34B985CDE637-806D
1 Fault Found:
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24A
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 Quattro Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Kwi 2014 Posty: 56 Skąd: PL
Wysłany: 2014-08-09, 11:44
U Ciebie silniki z kolumny kierowniczej, sterowane są sygnałem z wyłącznika regulacji E167 w jednostce sterującej pod siedzeniem kierowcy. Monitorowanie w tym zmienne położenia kolumny dla sygnałów z magistrali CAN, następuje dla "joystick" G357 i dla wysuwania i chowania kierownicy - G358. Na początek sprawdź bezpieczniki SC38 i SC40.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum