Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 3.0MPI/LPG ] Spadek mocy  
Autor Wiadomość
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2017-03-05, 12:45   

zgadza sie <boisie>
 
 
PITER82 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 42
Dołączył: 27 Lip 2014
Posty: 581
Skąd: UK Irlandia polnocna
Wysłany: 2017-03-08, 22:26   

`Szczerze to Pier.......... wskakuje w 4.2 bfm teraz musze tylko w cierpliwosc i za 2mies bedzie wkoncu seria 335km <muzyka> , mam pyatnie czy poduchy pod silnik sa te same i pod skrzynie ? i chłodnice zostaje ?? bedzie pasowac ?

jak by co to tu :

http://www.a8team.pl/d3-0...-v8-vt22296.htm
 
 
mmalinas 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik GNU
Zasilanie: PB
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 4E 4.2 V8 quattro
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Kwi 2016
Posty: 144
Skąd: Ostrzeszow
Wysłany: 2017-03-08, 23:09   

Jak chcesz

Ale to nie po męsku. Jak nie masz siły ogarnąć 3-trojki to po co sie pchasz w V8.

Wiez mi ze w A8 4E prog miedzy zachwytem a nienawiścią moze byc bardzo wąski.

Koledzy Ci tutaj napewno moga opowiedziec duzo histori.

Ja osobiscie mam 2 x BFM 2003 i moje weekendy tez sa zaplanowane.

A to rozrzad , a to Kessy , a to zawieszenie , a tu update.

Jak mi zona zamarudzi ze siedze i grzebie to daje raz do Serwisu Audi w Niemczech

przynosze rachunek na 2.600€ i odrazu dostaje blogoslawienstwo na czesci i narzedzia

specjalne i czas normowany na Auto Hobby.

Uszy do gory , doprowadzic bryke do stanu ktory Ci odpowiada i po tym doswiadczeniu jestes zahartowany w boju i gotowy na kolejny romans z V8

Pozdrowienia

Michal
_________________
pozdrawiam

Michal
 
 
PITER82 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 42
Dołączył: 27 Lip 2014
Posty: 581
Skąd: UK Irlandia polnocna
Wysłany: 2017-03-09, 18:09   

Kolego michale dziekl za wsparcie i zachecanie do ogarniecia silnika ale ze 4.2 zawsze bylo moim marzeniem i jak szukalem w uk a8 z tym silnikiem to albo cos tam nie bylo ok albo przebieg przeogromny albo nie bylo longa na ktorego sie uparłem :) wkoncu kupiłem 3.0 v6 bezyne bo za młody jestem zeby jezdzic dieslem to przypadkiem moj kolega co miał bzika na punkcie dopieszczania i eksplatowania swojej d3 (4.2) zreszta pracuje w aso w uk wiec wszystko mial jak nalezy to miał dzwonka i niestety auto poszło na czesci i teraz jest szczesliwym posiadaczem w12 w D4 i ze dostałem idealna cene na 4.2 (z przeliczeniem na polskie to bedzie z 86000km) (cena na polskie to 1000zł + 1500zł za reszte do kompletnego złozenia ) wraz ze wszstkim co potrzebuje zeby zrobic dobrego swap-a to postanowiłem swoje marzenie z 4.2 zrealizowac . nastepnie co do mojego silnika ASN jest to silnik sprecjalnej troski i 6 miesiecy zajeło mi szukanie kogos kto mi tu zmieni rozrzad nastepnie specjalista ktorego wkoncu znalałem ktory zarzekał sie ze zeby potracił na tym silniku i ze ma wiedze w jednym palcu <blee> tak mi zrobił ze efekt mam taki :

grupa 93 -

phasenleg intake bank 1 (8.0kw)

phasenleg intake bank 2 (4.0kw)

phase position bank 1 11.0kw

phase position bank 2 (5.0kw)

w aso chcieli mega wielkie pieniadze za naprawe i za zmiane rozrzadu itp i nie mowie tu o PLN tylko o funtach . wiekrzosc robie sam dzieki temu forum nawet dobrego elektryka nie ma do mojego auta bo kiedy bym tylko gdzies nie wjechał ro jak widza audi a8 to po minie wiesz ze juz nie chetnie . co tu bede sie rozpisywał.
A co do zawieszenia bo wspomniałes to mam wymienione wachacze wszstkie przednie tylnie nastepnie mam nawy kompresor i 4 nowe amorki :P :P i o zawieszke sie nie martwie :P jak w spomnialem duzo duzo robie sam oraz dzieki temu forum :) Pozdrawiam

[ Dodano: 2017-03-09, 18:19 ]
chce ogarnac jakos dzieki forum ten silnik bo mam w garazy audi a4 cabrio 2005r z tym samym silnikiem tyle ze tam zmieliło silnik konkretnie i kupiłem go z myslą ze zmienie sobie na 4.2 a tego wsadze do audi tyle ze juz nie wiem co tu robic gdzie szukac , cewki nowe swiece nowe odma podciśnienia wymienione przepływka wymieniona gruszki smigaja jak powinny moze katy juz sa przypchane ? nie wiem juz co myslec :)
 
 
mmalinas 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik GNU
Zasilanie: PB
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 4E 4.2 V8 quattro
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Kwi 2016
Posty: 144
Skąd: Ostrzeszow
Wysłany: 2017-03-09, 20:55   

PITER82

niezly plan i widze ze ASN tez sie przyda

Jak potrzebujesz cos z ELSY to pisz
_________________
pozdrawiam

Michal
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.