Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 3.7MPI/LPG ] Uszczelka pod pokrywą puszcza olej  
Autor Wiadomość
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-08-22, 16:02   

Ja zawsze smaruje całość, troszkę na powierzchnię i troszkę na uszczelki.
Cieniutka warstwa a potem rozsmarowuje palcem.
Z umiarem. Za dużo też nie wolno
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
oliwier30 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 40
Dołączył: 11 Gru 2014
Posty: 148
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 2015-08-22, 16:57   

Dzięki za pospowiedzi,nie mam zamiaru dwa razy się z tym bawić dlatego pytam ;) A z tego co pamiętam to np. w omedze smaruje się tylko przy wałkach ;)
 
 
Gunner 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 358
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2015-08-31, 16:29   

Może komuś się przyda: Okazało się, że olej leci z zaślepki wałka od strony kierowcy.
 
 
leon0376 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy
Wiek: 48
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 383
Skąd: FR
Wysłany: 2015-09-02, 20:52   

Cytat:
Ja stawiam na zaslepke walka :]
Cytat:




[quote="Gunner"]Może komuś się przyda: Okazało się, że olej leci z zaślepki wałka od strony kierowcy.



<brawo> Trafiony zatopiony.
_________________
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
 
 
puzzel1 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 302
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-09-19, 07:09   

ja już też nie mam sił do tych pocących się pokryw - na nowych uszczelkach i obustronnie dirko, po 8tys km juz sie poci prawa strona :/
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-09-19, 08:19   

puzzel1 napisał/a:
ja już też nie mam sił do tych pocących się pokryw - na nowych uszczelkach i obustronnie dirko, po 8tys km juz sie poci prawa strona :/

To daj to komuś kto wie co z tym zrobić.

Zgodnie z wytycznymi producenta uszczelka ta nie wymaga żadnego silikonu czy innego dodatkowego uszczelniacza w ogóle i poprawnie założona i skręcona nie będzie ciec.
Robiłem to wielokrotnie i nie pamiętam żebym musiał to później po sobie poprawiać.

Poprawiałem natomiast wielokrotnie po innych - na FB wrzucałem nawet jakieś fotostory nt. "miłośników silikonu" - niektórzy nie mają umiaru a i tak cieknie i tak <faktycznie>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
kmicic-lt 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy
Wiek: 44
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 386
Skąd: 3-miasto/Oslo
Wysłany: 2015-09-19, 08:33   

puzzel1 napisał/a:
ja już też nie mam sił do tych pocących się pokryw - na nowych uszczelkach i obustronnie dirko, po 8tys km juz sie poci prawa strona :/


Cos kolego źle robisz - może słabo odtłuściłeś. Ja juz mam 1,5 roku i nic sie nie dzieje - gdzie raz je sciagałem i ponownie zakładałem.
 
 
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2015-09-19, 08:57   

Z tym sylikonem to uważajcie panowie , u znajomego w motocyklu tak poskładali na sylikon że zatkał się kanalik olejowy i panewka pracowała prawie na sucho nie muszę mówić co było konsekwencją zbyt ułańskiej fantazji z dawaniem sylikonu .

Ja u siebie poskładałem dekiel i dałem punktowo sylikon w narożniki :) tak samo składałem dekle w a6 c5 i z tego co wiem do tej pory po 30 tys wycieków brak.

A mam pytanie czy wymieniacie również uszczelki metalowe pod napinaczami oraz pół księżyce? jesli tak to czy da to sie zrobić podobnie jak w a6 czyli luzując napinacz bez jego demontażu .
_________________
Części samochodowe online - Motostacja
 
 
irwonkas 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Irek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 44
Dołączył: 12 Lut 2016
Posty: 44
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 2016-03-18, 09:04   

Witam panowie gdzie sie znajduje zaslepka walka
_________________
keliotan
 
 
crew512 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 29
Dołączył: 05 Gru 2014
Posty: 65
Skąd: PL / CH
Wysłany: 2016-03-19, 15:37   

Ja też nie dawno miałem ten problem. Wymieniłem uszczelkę, ale nadal widać było że gdzieś olej lekko ubywa, następnie mechanik wziął całość na sylikon (wszystko robione było tak jak trzeba, od tłuszczone itp) robił to wszystko przy mnie. Ale później znowu zaczęło dziać się to samo, co na końcu się okazało że trzeba było wymienić pokrywę zaworów. Bo gdzieś z niej ciekł olej i problem został zażegnany :)
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-03-19, 21:03   

crew512, to u Ciebie już widać ekstremalnie, ale po tylu latach w wysokiej temp nawet pokrywa może się poddać ;) U mnie po zamontowaniu nowej lewej dalej puszczało olej, dopiero odrobina silikonu załatwiła sprawę
_________________
4.2 ASG 299 km katalizatory.

Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8

-------------
 
 
bakutyl 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Zibi
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 05 Lip 2016
Posty: 38
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2016-11-15, 10:29   

Witam,

silnik 4.2 d3 ale problem podobny, zerknijcie okiem. denerwuje mnie to, gdyż podczas jazdy czuc spalanoą gume i unosi sie dym z tego miejsca, wiec kapie na kolektor ;/





dziekuej za podpowiedzi

Zibi
 
 
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2016-11-17, 08:12   

w swojej kupilem uszczelke victorrainz, bez silikonu ciekło, z silikonem ciekło. kupilem uszczelkę w serwisie, bez silikonu ciekło, z silikonem narazie jest ok. u mnie ciekło również z simmeringów na wałkach (są 3 sztuki po jakieś 10zł, warto od razu wymienić. niemniej jednak żeby wymienić ten pod kolem rozrządu trzeba zdjąć rozrząd.
ktoś wyżej pytał jak się ma sytuacja z e65. ponieważ mam obydwa auta, miałem wcześniej też kilka beemek powiem tak - z żadnej nigdy nic nie ciekło. natomiast miałem kilkanaście audic w życiu - z każdej coś gdzieś zawsze się sączy. taki urok, każdy mechanik to potwierdzi że z audi zawsze gdzieś coś leci. a uszczelnianie silnika to niekończąca się opowieść.
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
Gunner 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 358
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2016-11-17, 14:00   

bakutyl napisał/a:
Witam,

silnik 4.2 d3 ale problem podobny, zerknijcie okiem. denerwuje mnie to, gdyż podczas jazdy czuc spalanoą gume i unosi sie dym z tego miejsca, wiec kapie na kolektor ;/

[url=http://s10.ifotos.pl...aqx.jpg]Obrazek[/url]

[url=http://s10.ifotos.pl...qpr.jpg]Obrazek[/url]

dziekuej za podpowiedzi

Zibi


Ja najpierw wymieniałem uszczelki pod pokrywą bo jedna puszczała olej, a potem dwie zaślepki wałka rozrządu, jedna jest po prawej, druga po lewej, z tyłu silnika. Dostęp tam jest średni, szczególnie do tej po lewej stronie (od pasażera). Ostatnio u mnie właśnie ciekła ta po lewej stronie i kapało na kolektor, mechanik lusterkiem na takiej przedłużce sprawdził jak to wygląda i faktycznie to było to :D Na razie jest spokój.

A z tym, że w Audi często coś cieknie to też mój mechanik coś wspominał, że taki ich urok :/
 
 
uzlik 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3, Yamaha fz1
Pomógł: 3 razy
Wiek: 50
Dołączył: 19 Sty 2015
Posty: 174
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-11-17, 16:52   

Foss piałeś, że Zgodnie z wytycznymi producenta uszczelka ta nie wymaga żadnego silikonu czy innego dodatkowego uszczelniacza w ogóle i poprawnie założona i skręcona nie będzie ciec.
No nie do końca. W kącikach przy zaokrągleniach od wałków rozrządu powinno się dawać odrobinkę uszczelniacza.

[ Dodano: 2016-11-17, 16:57 ]
Irwonkaz, te zaślepki to broki. Jeden znajduje się po str. pasażera od podszybia, a drugi po str. kierowcy od przodu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.