Autor |
Wiadomość |
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-08-22, 16:02
|
|
|
Ja zawsze smaruje całość, troszkę na powierzchnię i troszkę na uszczelki.
Cieniutka warstwa a potem rozsmarowuje palcem.
Z umiarem. Za dużo też nie wolno |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
oliwier30
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 40 Dołączył: 11 Gru 2014 Posty: 148 Skąd: Dolnośląskie
|
Wysłany: 2015-08-22, 16:57
|
|
|
Dzięki za pospowiedzi,nie mam zamiaru dwa razy się z tym bawić dlatego pytam A z tego co pamiętam to np. w omedze smaruje się tylko przy wałkach |
|
|
|
|
|
|
|
Gunner
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 358 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2015-08-31, 16:29
|
|
|
Może komuś się przyda: Okazało się, że olej leci z zaślepki wałka od strony kierowcy. |
|
|
|
|
leon0376
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy Wiek: 48 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 383 Skąd: FR
|
Wysłany: 2015-09-02, 20:52
|
|
|
Cytat: | Ja stawiam na zaslepke walka Cytat: |
[quote="Gunner"]Może komuś się przyda: Okazało się, że olej leci z zaślepki wałka od strony kierowcy. |
Trafiony zatopiony. |
|
_________________ Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla |
|
|
|
|
|
|
|
puzzel1
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 302 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2015-09-19, 07:09
|
|
|
ja już też nie mam sił do tych pocących się pokryw - na nowych uszczelkach i obustronnie dirko, po 8tys km juz sie poci prawa strona |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-09-19, 08:19
|
|
|
puzzel1 napisał/a: | ja już też nie mam sił do tych pocących się pokryw - na nowych uszczelkach i obustronnie dirko, po 8tys km juz sie poci prawa strona |
To daj to komuś kto wie co z tym zrobić.
Zgodnie z wytycznymi producenta uszczelka ta nie wymaga żadnego silikonu czy innego dodatkowego uszczelniacza w ogóle i poprawnie założona i skręcona nie będzie ciec.
Robiłem to wielokrotnie i nie pamiętam żebym musiał to później po sobie poprawiać.
Poprawiałem natomiast wielokrotnie po innych - na FB wrzucałem nawet jakieś fotostory nt. "miłośników silikonu" - niektórzy nie mają umiaru a i tak cieknie i tak |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
kmicic-lt
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 25 Paź 2011 Posty: 386 Skąd: 3-miasto/Oslo
|
Wysłany: 2015-09-19, 08:33
|
|
|
puzzel1 napisał/a: | ja już też nie mam sił do tych pocących się pokryw - na nowych uszczelkach i obustronnie dirko, po 8tys km juz sie poci prawa strona |
Cos kolego źle robisz - może słabo odtłuściłeś. Ja juz mam 1,5 roku i nic sie nie dzieje - gdzie raz je sciagałem i ponownie zakładałem. |
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2015-09-19, 08:57
|
|
|
Z tym sylikonem to uważajcie panowie , u znajomego w motocyklu tak poskładali na sylikon że zatkał się kanalik olejowy i panewka pracowała prawie na sucho nie muszę mówić co było konsekwencją zbyt ułańskiej fantazji z dawaniem sylikonu .
Ja u siebie poskładałem dekiel i dałem punktowo sylikon w narożniki tak samo składałem dekle w a6 c5 i z tego co wiem do tej pory po 30 tys wycieków brak.
A mam pytanie czy wymieniacie również uszczelki metalowe pod napinaczami oraz pół księżyce? jesli tak to czy da to sie zrobić podobnie jak w a6 czyli luzując napinacz bez jego demontażu . |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
|
|
|
irwonkas
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Irek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 44 Dołączył: 12 Lut 2016 Posty: 44 Skąd: Bolesławiec
|
Wysłany: 2016-03-18, 09:04
|
|
|
Witam panowie gdzie sie znajduje zaslepka walka |
_________________ keliotan |
|
|
|
|
crew512
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 29 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 65 Skąd: PL / CH
|
Wysłany: 2016-03-19, 15:37
|
|
|
Ja też nie dawno miałem ten problem. Wymieniłem uszczelkę, ale nadal widać było że gdzieś olej lekko ubywa, następnie mechanik wziął całość na sylikon (wszystko robione było tak jak trzeba, od tłuszczone itp) robił to wszystko przy mnie. Ale później znowu zaczęło dziać się to samo, co na końcu się okazało że trzeba było wymienić pokrywę zaworów. Bo gdzieś z niej ciekł olej i problem został zażegnany |
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
bakutyl
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Zibi
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 05 Lip 2016 Posty: 38 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2016-11-15, 10:29
|
|
|
Witam,
silnik 4.2 d3 ale problem podobny, zerknijcie okiem. denerwuje mnie to, gdyż podczas jazdy czuc spalanoą gume i unosi sie dym z tego miejsca, wiec kapie na kolektor ;/
dziekuej za podpowiedzi
Zibi |
|
|
|
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2016-11-17, 08:12
|
|
|
w swojej kupilem uszczelke victorrainz, bez silikonu ciekło, z silikonem ciekło. kupilem uszczelkę w serwisie, bez silikonu ciekło, z silikonem narazie jest ok. u mnie ciekło również z simmeringów na wałkach (są 3 sztuki po jakieś 10zł, warto od razu wymienić. niemniej jednak żeby wymienić ten pod kolem rozrządu trzeba zdjąć rozrząd.
ktoś wyżej pytał jak się ma sytuacja z e65. ponieważ mam obydwa auta, miałem wcześniej też kilka beemek powiem tak - z żadnej nigdy nic nie ciekło. natomiast miałem kilkanaście audic w życiu - z każdej coś gdzieś zawsze się sączy. taki urok, każdy mechanik to potwierdzi że z audi zawsze gdzieś coś leci. a uszczelnianie silnika to niekończąca się opowieść. |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
Gunner
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 358 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-11-17, 14:00
|
|
|
Ja najpierw wymieniałem uszczelki pod pokrywą bo jedna puszczała olej, a potem dwie zaślepki wałka rozrządu, jedna jest po prawej, druga po lewej, z tyłu silnika. Dostęp tam jest średni, szczególnie do tej po lewej stronie (od pasażera). Ostatnio u mnie właśnie ciekła ta po lewej stronie i kapało na kolektor, mechanik lusterkiem na takiej przedłużce sprawdził jak to wygląda i faktycznie to było to Na razie jest spokój.
A z tym, że w Audi często coś cieknie to też mój mechanik coś wspominał, że taki ich urok |
|
|
|
|
|
|
|
uzlik
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3, Yamaha fz1
Pomógł: 3 razy Wiek: 50 Dołączył: 19 Sty 2015 Posty: 174 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-11-17, 16:52
|
|
|
Foss piałeś, że Zgodnie z wytycznymi producenta uszczelka ta nie wymaga żadnego silikonu czy innego dodatkowego uszczelniacza w ogóle i poprawnie założona i skręcona nie będzie ciec.
No nie do końca. W kącikach przy zaokrągleniach od wałków rozrządu powinno się dawać odrobinkę uszczelniacza.
[ Dodano: 2016-11-17, 16:57 ]
Irwonkaz, te zaślepki to broki. Jeden znajduje się po str. pasażera od podszybia, a drugi po str. kierowcy od przodu. |
|
|
|
|
|