Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 3.7MPI/LPG ] Uszczelka pod pokrywą puszcza olej  
Autor Wiadomość
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2016-11-17, 22:06   

uzlik napisał/a:
No nie do końca. W kącikach przy zaokrągleniach od wałków rozrządu powinno się dawać odrobinkę uszczelniacza.


Zgadza sie nawet serwisówka tak mówi :) <okok> robiłem w ten sposób w A6 c5 oraz D3 no i obie audiczki po 20-40tys suche, tzn co z c5 to nie wiem bo juz poszła w świat dawno temu. Nie przesadzajmy wymiana uszczelki to nie fizyka kwantowa nie trzeba do tego specjalisty, a moim zdaniem nie da sie tego poskładać bez sylikonu tak aby nie ciekło.

Ja doloże od siebie cegiełke, mianowicie w D3 powinno sie wymienić uszczelki dekli, zaślepki wałków, półksiężyc pod nastawnikiem oraz uszczelke metalowa pod nastawnik x2,warto też wymienić śruby wraz z uszczelkami bo bardzo często z nich leci, tak uszczelniona motorownia z góry nie będzie sie pociła.

Często przyczyna wycieków jest złe ciśnienie miedzy skrzynia korbową, a głowicami winna może być odma i odpowiednik ezektora który chyba jest w D3 wmontowany właśnie w odme.
_________________
Części samochodowe online - Motostacja
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2016-11-18, 00:08   

raftor napisał/a:
uzlik napisał/a:
No nie do końca. W kącikach przy zaokrągleniach od wałków rozrządu powinno się dawać odrobinkę uszczelniacza.

Zgadza sie nawet serwisówka tak mówi :) <okok>

Tak, owszem, po kropelce w zagłębieniach przy nastawnikach. Ale nie po całości i to jeszcze tak grubo że strąki silikonu wpadają do głowicy i zawijają się w łańcuch na wałkach rozrządu... a kilka już takich widziałem :D

raftor napisał/a:
Ja doloże od siebie cegiełke, mianowicie w D3 powinno sie wymienić uszczelki dekli, zaślepki wałków, półksiężyc pod nastawnikiem oraz uszczelke metalowa pod nastawnik x2,warto też wymienić śruby wraz z uszczelkami bo bardzo często z nich leci, tak uszczelniona motorownia z góry nie będzie sie pociła.

Tyle że do tego to potrzeba rozebrać cały rozrząd z wałkami włącznie :)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Adrianplock 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Gru 2015
Posty: 178
Skąd: Płock
Wysłany: 2016-11-18, 21:25   

Damian u mojego brata łukasza robione 3 raz i dalej Cieknie :) okazał sie minimiminimi mini mini krzywy dekiel :) jakiś tuman poprzedni pechanior musiał dobrze skrecić :D juz nie leci :P
_________________
TYLKO V8
 
 
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2016-11-23, 22:46   

FOSS napisał/a:
Tyle że do tego to potrzeba rozebrać cały rozrząd z wałkami włącznie


Tego nie wiem czy w D3 trzeba ściągać rozrząd. W a6 gdzie budowa jest identyczna powymieniałem wszystko z wyjatkiem simmeringów na wałkach z przodu reszta bez zdejmowania rozrządu wałków i nastawników, jedynie luzowałem nastawnik aby wyciągnąc metalową uszczelkę i pół księżyc. Fakt że byłem młody miałem dużo czasu w wekendy to się grzebało ;p no i w A6 było wiecej miejsca przy v6 2.8.
_________________
Części samochodowe online - Motostacja
 
 
tomdro666 
Moje A8



Rocznik: 2010
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Audi Q7
Wiek: 42
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 57
Skąd: Trzebnica
Wysłany: 2017-01-30, 20:55   

Żeby nie zakładać nowego tematu, takie pytanko:

Czym odkręcić tą jedną upierdliwą śrubkę, która znajduje się na samym końcu po prawej stronie (Stojąc na wprost auta, chodzi o pokrywę zaworów od strony kierowcy)?

Żeby tam się dostać to trzeba mieć ręce niemowlaka i najlepiej jak by ta ręka w pięciu miejscach się zginała :>
 
 
uzlik 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3, Yamaha fz1
Pomógł: 3 razy
Wiek: 50
Dołączył: 19 Sty 2015
Posty: 174
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-01-30, 22:03   

Krótki torx bit i oczkowa dziesiątka z grzechotką.
 
 
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2017-01-31, 10:12   

tomdro666 napisał/a:
Czym odkręcić tą jedną upierdliwą śrubkę,


lub łamaną gwiazdke dociąć.

Adrianplock napisał/a:
jakiś tuman poprzedni pechanior musiał dobrze skrecić


hmm nie pamiętam jak to jest w D3 dawno robiłem uszczelnienie, ale czy tam nie jest tak że śruby mają opór i dalej nie przekręcisz ? Ponadto często leci ze śrub własnie, zestaw uszczelek zamiennika nie obejmuje uszczelki na śruby więc warto je liznąć sylikonem.
_________________
Części samochodowe online - Motostacja
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.