Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 3.7MPI/LPG ] Wyciek oleju ze skrzyni + Foto  
Autor Wiadomość
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2018-06-24, 08:20   

Jeszcze jedna sprawa, konwerter jest tylko wsunięty w skrzynię. Zanim ją ściągnięcie trzeba go zabezpieczyć by się nie wysunął.
Jak spadnie na ziemię będzie po nim, do tego może uszkodzić napęd pompy olejowej!
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-06-24, 08:35   

Nie spadnie. W tej skrzyni trzyma go lewa flansza dyfra, która idzie dokładnie między konwerterem a jego uchwytem do silnika (ten trójnóg).
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Hubert_em 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: ON
Imię: Hubert
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 34
Dołączył: 21 Lis 2017
Posty: 31
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-06-24, 09:01   

Dziękuję Panowie za zainteresowanie i pomoc, dobrze że poczekalem z resztą bo we dwóch mogłaby faktycznie nas zaskoczyć ta skrzynia, mechanicy owszem ci sami ciągle coś wychodzi z ich partactwa..robię to w kanale i muszę gdzieś chyba pożyczyć ten podnosnik chociaż dla wsparcia. Czy na połączeniu konwertera i kola zamachowego są jakieś nominalne znaki jak mają być ustawione wwzględem siebie?pytam zapobiegawczo gdyż z tego co pamiętam owi mechanicy co najmniej 3razy ro rozbierali więc wątpię żeby składali to z zachowaniem tych znaków...to samo zresztą mam z połączeniem walu ze skrzynią, zauwazylem ze przy zmianie biegów od 1 do 3 w tylnej części auta słyszę głuche stuknięcia, jakby wał stukal w karoserię, ogladałem podpore wału jest mięka i elastyczna ale nie wygląda na zerwaną
_________________
Tylko audi.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-06-24, 09:28   

Znaków nie ma ale najlepiej montować je tak jak były i dlatego się robi znak. Ileśtam set kilometrów powoduje, że części się trochę układają. W Twoim przypadku jak było to tak rozbierane kilka razy przez nich, pewnie nie bedzie mieć to znaczenia. Zaznacz aby złożyć inaczej i może okazać się lepiej. Sprawdź czy koło zamachowe nie jest pęknięte. Jak nie mogłem kręcić silnikiem (jak gdy miałeś walnięty rozrząd) to próbowałem na siłę zdjąć skrzynie bez konwertera i uszkodziłem to koło. Nie wiem czy oni pamiętali o wyjęciu lewej flanszy trzymającej konwerter.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2018-06-24, 13:11   

Konwerter by wyciągnąć ze skrzyni to trzeba półoś z dyfra wyciągnąć.
Diabelstwo tak łatwo nie chce wychodzić.

_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-06-24, 13:21   

Dokładnie tak, ale u mnie jest poszło bardzo łatwo.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2018-06-25, 08:44   

No fakt, zapomniałem że tam półoś przez konwerter idzie <cicho>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Hubert_em 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: ON
Imię: Hubert
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 34
Dołączył: 21 Lis 2017
Posty: 31
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-07-04, 10:34   

Koledzy dobrałem się do tego ustrojstwa i potrzebuję pomocy jak wyjąć tą całą pompę oleju w skrzyni(tj ten talerzyk pod konwerterem)
Wygląda na to że leje mi się z jego uszczelnienia olej, odkreciłem wszystkie śruby dookoła rusza się ale nie chce zeskoczyć drań jeden..czy ktoś może to rozbierał?:)
_________________
Tylko audi.
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2018-07-04, 11:07   

Hubert_em, nie pamiętam jak to jest w skrzyni D3, dawno takiej nie rozbierałem. Sprawdź czy po bokach skrzyni nie ma żadnych śrub (w D2 są dwie a pod nimi regulatory ciśnienia na mocnej sprężynie). Do tego też czasem bywa, że od spodu są gumowe tulejki, które wchodzą w pompę ...te musisz też ewentualnie usunąć z drogi.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Hubert_em 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: ON
Imię: Hubert
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 34
Dołączył: 21 Lis 2017
Posty: 31
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-07-04, 12:58   

Dzięki po pracy zerknę choć przyznam że już się temu przeglądałem i nic mi nie wpadło w oko:/ zerknąłem w manuala i masz rację są tam 4tulejki które muszę wyjąć tylko jedno nie zastanawia..czy one są pod mechatroniką czy tylko miskę i filtr mogę zdjąć?
_________________
Tylko audi.
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2018-07-04, 19:12   

Pod mechatroniką niestety, bez demontażu się nie obejdzie ...jak dobrze pamiętam to jeszcze jedną rurkę metalową będziesz musiał wyciągnąć <hmm>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Hubert_em 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: ON
Imię: Hubert
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 34
Dołączył: 21 Lis 2017
Posty: 31
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-07-04, 22:47   

A czy kojażysz położenie owej rurki? Czy żeby wykonać tą operację muszę na coś specjalnie zwrócić uwagę?
_________________
Tylko audi.
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2018-07-04, 22:51   

Jak zdejmiesz mechatronikę to zobaczysz o co mi chodzi, ale jak już wspomniałem wcześniej nie pamiętam dokładnie budowy 6HP... <cicho>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Hubert_em 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: ON
Imię: Hubert
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 34
Dołączył: 21 Lis 2017
Posty: 31
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-07-06, 16:52   

Tak dla potomnych nie trzeba wyciągać tych tulejek wystarczylo wyjąć filtr oleju i plastikowy lącznik żeby wszystko wyszło. Oringi zamówione idą z Niemiec aż <chura> trzeba tylko być ostrożnym przy tym całym koszu z tarczkami jak się wysunie to nie tak łatwo pozniej go wsunąć i teraz pozostało mi czekanie tydzień na części
_________________
Tylko audi.
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2020-03-30, 07:57   

Panowie mam wyciek oleju z mechanizmu różnicowego przedniego . Chodzi mi o ten simering uszczelniający wałek napędzający lewą półoś. Wyciek pojawia się na otworach od dołu skrzyni (połączenie z silnikiem) . Po wymianie oleju w przednim torsenie wyciek się zwiększył. Czy jest możliwość jego wymiany od strony prawej półosi we wnętrzu komory mechanizmu różnicowego? Czy trzeba zrzucać skrzynię?

[ Dodano: 2020-03-30, 11:20 ]
Czy na załączonym zdjęciu można wywnioskować iż można wymienić ten uszczelniacz od strony mechanizmu różnicowego??

20200330_110458.jpg
Plik ściągnięto 13 raz(y) 299,83 KB

_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.