Autor |
Wiadomość |
kali
Użytkownik
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 (D3)
Dołączył: 14 Gru 2013 Posty: 14 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2014-04-01, 19:37 [D3 09 3.0TDI
] Adaptacja zawieszenia
|
|
|
Witam musze przeprowadzić adaptacje zawieszenia po wymianie czujnika poziomu, czy po wpisaniu w kanale 1,2,3 i 4 dla poszczególnuch kół wysokości zawieszenia trzeba jeszcze w jakimś kanale zatwierdzić nowe wartości , w ross tech wiki piszą że w 5 kanale zmienić wartość na 1 tylko ja nie mogę wejść w kanał 5 bo jest nie aktywny prosze o pomoc i z góry DZIĘKUJE za podpowiedzi. |
|
|
|
|
|
|
|
jacek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic/F1
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Wrz 2012 Posty: 286 Skąd: Kujawsko - Pomorskie
|
|
|
|
|
|
|
|
kali
Użytkownik
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 (D3)
Dołączył: 14 Gru 2013 Posty: 14 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2014-04-01, 21:40
|
|
|
Ja wiem jak zrobić tylko z tego co piszą w ross tech trzeba wejść w kanał 5 i zmienić wartość na 1 tylko ja niemogę w kanał 5 wejść bo wyświetla mi się error |
|
|
|
|
PABLO200
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy Wiek: 45 Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 706 Skąd: Śląski
|
Wysłany: 2014-04-02, 12:30
|
|
|
[Security Access - 16]
Enter 31564 |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-10-22, 13:35
|
|
|
jakie wysokości sa w zwyklym zawieszeniu
na :
1 lift
2 comfort
3 auto
4 dynamic
wysokości tył i przód proasze o pomoc |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-10-23, 10:49
|
|
|
kali napisał/a: | Ja wiem jak zrobić tylko z tego co piszą w ross tech trzeba wejść w kanał 5 i zmienić wartość na 1 tylko ja niemogę w kanał 5 wejść bo wyświetla mi się error |
Nie zostały spełnione wszystkie warunki do poprawnego zakończenia kalibracji.
drago_o napisał/a: | ... ale jak wchodzi ponownie aby obniżyć to stored value znowu jest 416. Tak zawsze jest? |
Tak jest. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-10-23, 15:57
|
|
|
ee no Pany odkopaliście sami
ja chciałem wiedzieć co i jak z wysokościa ale juz sam doszedłem
najważniejsze ogólnie było najpierw ustawienie auta na DYNAMIC i sprawdzenie wysokości I WTEDY ZACZĄĆ ADAPTACJE
Ja robiłem to na auto i mierzyłem i wyszły cyrki
jednak udało mi sie zaadaptować przypadkowo przód na taka wysokość że nie mogłem ręki włożyć!!
i zaadoptowało sie ale... co z tego jak tak jezdzić nie szłoby prZeciez
ogólnie po wielu walkach dotarłem sam do tego ze ustawić na dynamic i zostawić i adaptować
auto poprostu podnosi sie z dynamic na normal lewel i ogien lecimy
ustawiłem teraz :
398 tył obie strony
421 przód lewe
416 przód prawe
minimum brakknie do ideału
ale chce opuścic o 20 w dół tylko .. czy to dla amorów bezpieczne ?
wiem że mogę więcej opuścic i bez zadnego gadzetu tylko kompem bo zrobiłem to ale
1 chce wiedziec czy toe 20 mm będzie bezpieczne dla zwyklego amora nie eskowego?
2 jak opuszczać najpierw tył pozniej przód?
3 czy jest jakis sposób na zmiane kodowania aby wszystkie koła poszły odrazu w dół o 20?? |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-10-24, 00:15
|
|
|
dracus6662 napisał/a: | ee no Pany odkopaliście sami |
No rzeczywiście, niezły "pasztet"
dracus6662 napisał/a: | najważniejsze ogólnie było najpierw ustawienie auta na DYNAMIC i sprawdzenie wysokości I WTEDY ZACZĄĆ ADAPTACJE |
Nie bardzo rozumiem czemu ma to służyć... tym bardziej że: dracus6662 napisał/a: | auto poprostu podnosi sie z dynamic na normal lewel i ogien lecimy |
Z mojej wiedzy wynika, że robimy to właśnie na pozycji "Automatic"
Zresztą dalszy twój opis to potwierdza ponieważ... dracus6662 napisał/a: | ustawiłem teraz :
398 tył obie strony
421 przód lewe
416 przód prawe |
Zgodnie z informacją techniczną jeżeli masz to co powyżej na Automatic to jest fabrycznie - właściwie to nie bo przednie nie stoją identycznie a powinno być 416/398
Jeżeli masz zawieszenie zwykłe komfortowe, a tak wynika z twojego numeru VIN, i takie wartości ustawiłeś dla pozycji Dynamic to moim zdaniem jest słabo
dracus6662 napisał/a: | 1 chce wiedziec czy toe 20 mm będzie bezpieczne dla zwyklego amora nie eskowego? |
Nic mu się nie stanie - pisałem to wielokrotnie. Toć sam jeżdżę na mocnej glebie już kilka lat i jakoś dają radę
dracus6662 napisał/a: | 2 jak opuszczać najpierw tył pozniej przód? |
Wszystko razem.
dracus6662 napisał/a: | 3 czy jest jakis sposób na zmiane kodowania aby wszystkie koła poszły odrazu w dół o 20?? |
No masz możliwość kodowania ale nie licz na 20mm samym kodowaniem |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-10-24, 05:55
|
|
|
ogólnie dzięki za pomoc i rozjaśnienie sprawy
ja robiłem tak:
ustawiłem na AUTO i robiłem kalibracje
wynik : auto najpierw miało LOW LEWEL
Anastępnie NORMAL LEWEL
Ale wciąż wychodziło w pierwszej kratce WAIT
wynik : kontrolki migajace , błąd świateł , błąd braku nastaw podstawowych w gr. 34
Po ustawieniu na DYNAMIC :
wynik : samochód podnosi sie do poziomu NORMAL LEWEL
po kilku sekundach i wychodzi w okienku VALUE
Robie adaptacje i wszystko jest ok wróciło niemal do stanu idealnego
mówie idealnego bo : lewe przód jest wyżej o 5mm ale:
kuźwa robiłem to 3 godziny żeby doprowadzić wszystko do stanu takiego bo kazde kolo miało inaczej
ile ma być na dynamic ? |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-10-24, 12:17
|
|
|
dracus6662 napisał/a: | kuźwa robiłem to 3 godziny żeby doprowadzić wszystko do stanu takiego bo kazde kolo miało inaczej |
No co ty?.... A na forum piszą, że podłączasz kompa, 10 minut i po kalibracji |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-10-24, 12:20
|
|
|
Najlepiej i najprościej to tylko łącznikami się robi... zero zabawy kompem i z kanałem 10 minut no na adaptację z kompem to trochę zabawy jest ale do ogarnięcia jak się nie pomylisz w którymś kole i nie powtarzasz 15 razy tego samego |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-10-24, 15:46
|
|
|
drago_o napisał/a: | Najlepiej i najprościej to tylko łącznikami się robi... zero zabawy kompem i z kanałem 10 minut |
hehehe... to następny mit powtarzany po wielokroć |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|