|
Autor |
Wiadomość |
grekko
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pat
Jeżdzę: A8 D3 3.0 + DPF
Dołączył: 07 Cze 2016 Posty: 30 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2017-05-03, 22:06 [D3 05 3.0TDI
] nierówna praca silnika przy WYŁĄCZONEJ kli
|
|
|
Witajcie,
jak w temacie, w mojej a8 d3 3.0 tdi 2005r. z dpf'em, przy WYŁĄCZONYM klimatronicu na postoju (niezależnie od temperatury silnika) falują obroty ( w granicach 100-200 rpm) i czuć nierówną pracę silnika.
Co dla mnie dziwne, przy włączeniu klimatronica wszystkie objawy ustają! W komputerze czysto, żadnych błędów.
Dziwi mnie to, bo objawy występują wyłącznie przy wyłączonej klimie. Zauważyłem jedynie, że w okół świec na prawym deklu widać delikatne pocenie, nie sądzę jednak by to miało wpływ na problem niniejszego tematu.
Prośba o pomoc, dobrą radę, ktokolwiek słyszał, ktokolwiek wie.
Kłaniam się. |
|
|
|
|
|
|
|
eed
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8L D4
Pomógł: 1 raz Wiek: 45 Dołączył: 09 Mar 2012 Posty: 223 Skąd: Gryfino - Aukra
|
Wysłany: 2017-05-04, 08:16
|
|
|
U mnie nie rowno pracowal ale nie sprawdzalem patentu z klimatyzacja to po czyszczeniu wtryskow sie poprawilo. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-05-04, 08:25
|
|
|
grekko napisał/a: | Co dla mnie dziwne, przy włączeniu klimatronica wszystkie objawy ustają! |
przy włączonej klimie zwieksza się dawkowanie paliwa przez co praca silnika może się wyrównywać. Zapewne czyszczenie wtryskiwaczy pomoże jak napisał Piotrek. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
grekko
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pat
Jeżdzę: A8 D3 3.0 + DPF
Dołączył: 07 Cze 2016 Posty: 30 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2017-06-21, 23:11
|
|
|
dziękuję za odpowiedzi! zakupiłem środek od Liqui Moly do czyszczenia wtrysków, wlałem na pół zbiornika i problem na razie ustał. W najbliższym czasie czeka mnie wymiana uszczelek pod podstawami wtrysków, czy ktoś już się tym zajmował? może jakaś dobra rada? |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |